Dan heb je ook vast een foto van een Wolseley Six Eightyquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:13 schreef HansU het volgende:
[..]
Vliegveld Midden Zeeland in Arnemuiden.
Volgens mij een Gemballa, aan die veel te grote luchtopeningen in de bumper te zien.quote:
Ik geloof van wel, zal hem eens posten als ik weer op me pc in zeeland zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:36 schreef Beaker het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast een foto van een Wolseley Six Eighty
Testarossa 348quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:58 schreef tho_Omas het volgende:
Ferrari 360, Ferrari F430, en een Testarossa (?)
[afbeelding]
Lijkt wel of ie spyker velgen eronder heeft...quote:
Dat ben ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef HansU het volgende:
Even een rondje omgeving Parklaan Rotterdam gedaan:
Toyota Supra
http://xs204.xs.to/xs204/06313/IMG_5777.jpg
mooie supraquote:
Dat is mijn buurtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef HansU het volgende:
Flying Spur, de chauffeur zit z'n krantje er in te lezen
[afbeelding]
En nog een Flying Spur
[afbeelding]
Golf R32
[afbeelding]
350SL
[afbeelding]
S2000
[afbeelding]
Dat is gewoon een 5-serie Touring met M-pakket. Geen echte dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:46 schreef DeFlip het volgende:
Toevallig een M5 touring gespot in Duitsland.
[afbeelding]
Is van een of andere Belgische minister. Helaas niet terug te vinden op het intraweb van wie juist.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef -Eddow- het volgende:
Vreemd kenteken?
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc397/th_10805_PICT6906_397lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft elke minister of iemand van de regering dequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Quannum het volgende:
[..]
Is van een of andere Belgische minister. Helaas niet terug te vinden op het intraweb van wie juist.
hehe, de smileys doen even moeilijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef -Eddow- het volgende:
Heeft elke minister of iemand van de regering deCijfer ?
Een rode TR6 en een zwarte TR6 heb ik al meerdere malen gespot in Vlissingen en Middelburg. Zal ze binnenkort is uploaden op klasiekergespot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:41 schreef Bolter het volgende:
Eddow jij spot veel in Zeeland hé? Nooit een zwarte 993 carrera 4s, of een rode TR6 gespot?
Hoe komt het trouwens dat er geen TR6 bij klassiekergespot.nl staat?
hij is volgens mij van de vriend van een meisje hier in de straat, hopelijk kan ik em een keer wat beter spotten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef CittaR het volgende:
deze stond gister bij mij voor de deur, helaas was het te donker om zelf een foto te maken...
[afbeelding]
echt een vette bak
eigen foto's postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef menesis het volgende:
Ik zag deze opeens in een piepkleine showroom staan in een smal straatje!
[afbeelding]
en deze zag ik laatst op de snelweg geloof ik:
[afbeelding]
Honda Hybride geval.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:35 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
geen idee wat het is er stond alleen op 1.0
damn jij bent goedquote:
Suzuki Cappucino if zoietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef HaerdenC het volgende:
Japan Classic Sunday vorige maand...
[afbeelding]
iets van suzuki ... roadster dingwel tof bakje
Daimler Vanden Plasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:35 schreef HaerdenC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
denk van jaguar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |