abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:03:46 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39974022
quote:
Voor het ontwerp van de nieuwe seizoenkaart heeft Ajax dit keer gekozen voor de portretten van de Ajax-iconen die zijn geschilderd op het nieuwe Supportershome.
een beetje pronken met het home maar totaal geen actie ondernemen om te voorkomen dat het in Februari weer moet worden gesloopt.
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:05:18 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39974071
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.
Het benadrukken hier heeft geen zin, dat loutert de mannen echt niet. Of ze moeten ook het FOK!forum bezoeken, maar dat denk ik niet. Een wedstrijd verliezen van een hoofdklasser (zónder trainer/coach en pas drie dagen getraind) is Ajax-onwaardig, maar we moeten verder. Door deze nederlaag is het hele seizoen toch nog niet verloren? We kunnen alles nog winnen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:06:49 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39974129
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

een beetje pronken met het home maar totaal geen actie ondernemen om te voorkomen dat het in Februari weer moet worden gesloopt.
Het supportershome wordt toch weer opgebouwd op de plaats waar het alternatieve supportershome stond? Of is dat nog altijd een gerucht? Lijkt me wel dat Ajax er iets aan moet doen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:07:04 #44
82589 S-Two
barba macacu
pi_39974135
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:45 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

17:30. in Engeland is het 16:30.
Wel jammer dat ik dan net op vakantie ben .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_39974147
Waar was de trainer van Spakenburg dan?

En natuurlijk is er niets verloren, maar een opmerkelijke nederlaag is het wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39974152
We zijn gewoon door niemand te verslaan op momenten dat het er echt om gaat.
pi_39974187
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
We zijn gewoon door niemand te verslaan op momenten dat het er echt om gaat.
Want dat hebben we al eerder gezien.

Namelijk toen.... ?
pi_39974298
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Want dat hebben we al eerder gezien.

Namelijk toen.... ?
Feyenoord - Ajax, Ajax - Feyenoord voor de playoffs. En de bekert.
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:12:54 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39974352
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef methodmich het volgende:
Waar was de trainer van Spakenburg dan?

En natuurlijk is er niets verloren, maar een opmerkelijke nederlaag is het wel.
Spakenburg-trainer Erik Assink was er door vakantie niet bij, hij werd vervangen door assistent-trainer Harry Hamstra en teammanager Melrik Beukers.
pi_39974381
En bij de eerste training was Assink er nog gewoon. Merkwaardig. Waar heb je dat vandaan?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:15:15 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39974439
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef methodmich het volgende:
En bij de eerste training was Assink er nog gewoon. Merkwaardig. Waar heb je dat vandaan?
Nu.nl (linkje)
pi_39974526
Okee. Heb op de site van Spakenburg zelf nog geen euforisch verslag gezien, zal nog wel volgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39974584
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:

Het benadrukken hier heeft geen zin, dat loutert de mannen echt niet. Of ze moeten ook het FOK!forum bezoeken, maar dat denk ik niet. Een wedstrijd verliezen van een hoofdklasser (zónder trainer/coach en pas drie dagen getraind) is Ajax-onwaardig, maar we moeten verder. Door deze nederlaag is het hele seizoen toch nog niet verloren? We kunnen alles nog winnen!
Maar ook alles verliezen Na een paar gewonnen flutwedstrijdjes denken sommige spelers het blijkbaar zonder inzet te kunnen klaren. Overmoedigheid kan je grootste vijand zijn.
Woo-loo-loo!
pi_39974599
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Feyenoord - Ajax, Ajax - Feyenoord voor de playoffs. En de bekert.
Mja, vorig seizoen.

Gisteren hadden ze gewoon moeten winnen, klaar.
pi_39975560
quote:
Rosenberg richt zich op links

Amsterdam, 19 juli 2006
Na de teleurstellende wedstrijd tegen Spakenburg trainden de Ajacieden woensdagochtend gewoon op het trainingsveld bij de Amsterdam ArenA. Geen stemverheffingen, geen verwijten, er werd eigenlijk gewoon een gemoedelijke oefensessie afgewerkt. Maar heet was het wel, ondervond ook Markus Rosenberg die deze week weer aansloot bij de groep.

Want we zouden het bijna vergeten, maar ook Rosenberg was betrokken bij het WK in Duitsland. Actief was hij in de wedstrijden niet. De bondscoach gebruikte hem immers geen minuut. ,,Vooraf had ik er wel grote verwachtingen van, maar als je dan helemaal niet speelt is het natuurlijk zeer teleurstellend", treurde de tweedejaars Ajacied nog een beetje na. ,,Ik zou de derde aanvaller zijn, maar in de praktijk bleek dat ik de vijfde of zesde was. Als ik de derde was geweest, had ik zeker gespeeld. Zlatan was namelijk de eerste wedstrijd nog geblesseerd.”

De Zweedse aanvaller moet met jaloezie naar de Nederlanders hebben gekeken, want daar stroomt jong talent wel regelmatig in. ,,Zo heeft het in Zweden jammer genoeg nooit gewerkt en zal het ook niet snel werken. Er wordt alleen naar ervaring gekeken. Maar als je jonge spelers nooit opstelt, krijgen ze ook die ervaring niet”, aldus Rosenberg.

Na drie weken vakantie, waaronder tien dagen Aruba, meldde Rosenberg zich maandag weer in Amsterdam. ,,Het is goed om terug te zijn. Ik heb kennisgemaakt met de nieuwe trainer en de nieuwe spelers. Ik vind het niet moeilijk om in te stappen terwijl de anderen al twee weken trainen achter de rug hebben. Zo veel verlies je nou ook weer niet in drie weken tijd. Ik heb tijdens de vakantie wel wat gefietst en gelopen.”
Over een paar weken staat de eerste voorrondewedstrijd in de Champions League op het programma. ,,Dat is niet te snel hoor. Althans, dat hoop ik. Tweeënhalve week om je voor te bereiden. Dat moet geen probleem zijn.”

Ook over het nieuwe seizoen heeft Rosenberg al nagedacht. ,,Ik wil natuurlijk spelen. Maar de concurrentie aan de linkerkant is behoorlijk groot. Ik kan ook wel achter de spits spelen, maar de linkerkant is toch de positie waar ik me op wil richten.”
De middagtraining van Ajax is besloten en op een andere locatie.

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39975699
Ben benieuwd of hij een basisspeler wordt.
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:58:42 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39975919
Slim van Markus Rosenberg, want op links heeft hij enkel concurrentie van Kenneth Perez, aangezien Nicolae Mitea zoveel blessures heeft. In de spits heeft hij concurrentie van KJH, Ryan Babel en Angelos Harry Charisteas, daarbij heeft hij op die positie nooit indruk weten te maken.
pi_39976342
Gaat Babel zich nu dan meer richten op de spits?
pi_39976973
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Babel zich nu dan meer richten op de spits?
Ik denk dat Babel zich moet laten verhuren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:31:59 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39977107
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik denk dat Babel zich moet laten verhuren.
Persoonlijk leek het mij ook de ideale deal met Heerenveen om hem voor anderhalf jaar te verhuren, toen KJH naar Amsterdam kwam. Maar óf Ajax óf Heerenveen óf Ryan Babel óf alle partijen vonden dit een minder goed plan, jammer.
pi_39977172
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Persoonlijk leek het mij ook de ideale deal met Heerenveen om hem voor anderhalf jaar te verhuren, toen KJH naar Amsterdam kwam. Maar óf Ajax óf Heerenveen óf Ryan Babel óf alle partijen vonden dit een minder goed plan, jammer.
Ik denk dat Babel zich daar te goed voor voelt of voelde. Nu heeft ie niks, behalve een plek als tweede/derde linksbuiten, een plek als tweede of derde spits en een plek als tweede of derde rechtsbuiten. Niet ideaal dus.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:39:20 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39977353
Aankoopbeleid van Ajax is wat dat betreft dramatisch te nomen, aangezien men drie spitsen (Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg en KJH) koopt, terwijl Ryan Babel op het punt stond om door te breken. Nu is hij inderdaad tweede/derde keuze op meerdere posities en kan ik me voorstellen dat hij daar niet blij mee is, als men hem laat vetrekken zal je zien dat het een wereldtopper wordt.
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:41:16 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39977424
Jaartje Porto voor Babel dan maar? Kan 'ie fijn door blijven trainen met die Kronsthorst of hoe die gast ook heet.
pi_39977436
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
Aankoopbeleid van Ajax is wat dat betreft dramatisch te nomen, aangezien men drie spitsen (Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg en KJH) koopt, terwijl Ryan Babel op het punt stond om door te breken. Nu is hij inderdaad tweede/derde keuze op meerdere posities en kan ik me voorstellen dat hij daar niet blij mee is, als men hem laat vetrekken zal je zien dat het een wereldtopper wordt.
Harry was een dramatische aankoop. Huntelaar en Rosenberg niet.
lollig
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:43:54 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39977517
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Harry was een dramatische aankoop. Huntelaar en Rosenberg niet.
KJH inderdaad niet, maar Markus Rosenberg natuurlijk wel. Die is gehaald als spits en voldoet nu toevallig goed als linksbuiten, een gelukje voor Ajax. Dat hij gescout is als spits voor Ajax is gewoon een blunder, kan absoluut niet in een 4-3-3-systeem spelen als negen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:45:25 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39977573
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef twi het volgende:
Jaartje Porto voor Babel dan maar? Kan 'ie fijn door blijven trainen met die Kronsthorst of hoe die gast ook heet.
Dacht ik ook al aan, zeker aangezien de transfer van Jan Vennegoor of Hesselink waarschijnlijk niet door zal gaan, maar ik vraag me af of Ryan Babel geschikt is voor het Portugese voetbal.
pi_39977616
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

KJH inderdaad niet, maar Markus Rosenberg natuurlijk wel. Die is gehaald als spits en voldoet nu toevallig goed als linksbuiten, een gelukje voor Ajax. Dat hij gescout is als spits voor Ajax is gewoon een blunder, kan absoluut niet in een 4-3-3-systeem spelen als negen.
Rosenberg is een perfecte PSV-spits maar rendeert veel minder in het Ajax-systeem, heb je helemaal gelijk in. Babel naar Porto? Co heeft net Tarek 'Schaar' Sektiou gekocht en wil Lange Jan. Daar kan Ryan het niet van winnen denk ik.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39977624
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef twi het volgende:
ik las kontkorst
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:51:57 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39977785
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Rosenberg is een perfecte PSV-spits maar rendeert veel minder in het Ajax-systeem, heb je helemaal gelijk in. Babel naar Porto? Co heeft net Tarek 'Schaar' Sektiou gekocht en wil Lange Jan. Daar kan Ryan het niet van winnen denk ik.
Ryan Babel zal sowieso geen optie zijn voor FC Porto wanneer Jan Vennegoor of Hesselink wordt aangetrokken, maar wellicht komt hij in beeld als alternatief? Sowieso hoop ik dat hij verhuurd wordt, zodat hij zich verder weet te ontwikkelen. Het is namelijk een groeibriljant, die te vaak verkeerd wordt gebruikt. Ben zo bang dat Ajax hem te makkelijk laat gaan en dat hij dan elders de sterren van de hemel gaat spelen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:53:46 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39977849
Ik denk alleen wel dat hij er veel aan heeft als 'ie een seizoen op 11 (of 7) speelt. Zie hem daar gezien z'n potentie toch net iets liever dan Rosenberg, ondanks dat Markus een held is. Mitea is toch geblesseerd, en zal dat ook wel blijven. Alleen Perez loopt dan in de weg he? Tsja...
pi_39977865
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ryan Babel zal sowieso geen optie zijn voor FC Porto wanneer Jan Vennegoor of Hesselink wordt aangetrokken, maar wellicht komt hij in beeld als alternatief? Sowieso hoop ik dat hij verhuurd wordt, zodat hij zich verder weet te ontwikkelen. Het is namelijk een groeibriljant, die te vaak verkeerd wordt gebruikt. Ben zo bang dat Ajax hem te makkelijk laat gaan en dat hij dan elders de sterren van de hemel gaat spelen.
Ik weet het niet met Babel. Ik vind het echt zo'n vlees noch vis verhaal. Het is geen linksbuiten, helemaal geen rechtsbuiten maar hij is te weinig goalgetter om als 9 te spelen. Hij is snel en heeft een goed schot, maar als ik rechtsachter zou zijn, zou ik er gewoon voor zorgen dat ie niet binnendoor kan gaan om te schieten. Die voorzet maak ik me dan geen zorgen over.

Het zou eeen groeibriljantje kunnen zijn, maar voorlopig zie ik het niet. Beetje een Afellay-verhaal.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39977947
Wij weten helemaal niet of het een goede golagetter is, daarvoor heeft hij te weinig op 9 gespeeld....

Met verhuur dit seizoen kan het nog goed komen. Zo niet, dan wordt hij zoals Montana vreest verkocht voor een appel en een ei naar een club waar hij wel tot zn recht komt en de sterren van de hemel speelt vrees ik....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:58:42 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39978002
Babel moet zeker eigendom van Ajax blijven iig .

Dit is echt zo'n speler die nu net ff tussen wal en schip valt, maar goed genoeg is om later een topper te worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:59:11 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39978024
Wat dat betreft blijf je toch een beetje hopen dat Charisteas of Rosenberg wordt verkocht. Ik zie liever Harry vertrekken, maar vertrekt Markus dan stijgt Ryan direct op 2 posities een plekje in de ranglijst.
pi_39978342
Harry moet blijven. Persoonlijk heb ik liever dat harry blijft dan dat Rosenberg blijft...
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:10:34 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39978355
Iedereen moet blijven, we hebben net 4 oefenpotjes gehad en de helft is alweer stuk....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39978363
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Harry moet blijven. Persoonlijk heb ik liever dat harry blijft dan dat Rosenberg blijft...
Ik ook.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39978399
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rosenberg Die is nog jonger en kan nog beter worden imo
pi_39978425
In Rosenberg zie ik meer toekomst dan in Harry.
lollig
pi_39978454
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:13 schreef ub40_bboy het volgende:
In Rosenberg zie ik meer toekomst dan in Harry.
ik ook, maar het is zoals ook al eerder aangegeven geen ajax spits: dus als het erop aankomt: verkopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')