Wijze les: zonder de ervaring van bijvoorbeeld Stam en Gabri is het gewoon triest. Maar dat het zo zwak zou zijn. Je zou bijna vermoeden dat sommige spelers denken dat ze het wel weer op de automatische piloot kunnen doen met Stam en zoveel Spanjaarden erbij. En deed Huntelaar eigenlijk wel mee?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, er zijn wel wat excuses te vinden, veel wedstrijden gespeeld, de hitte, HtC wisselde veel, geen internationals...
Maar dan nog moet je kunnen winnen. 2-0 achter zou dan gewoon in 3-2 voor ONS moeten worden, stapje erop en het zou geen probleem mogen zijn. Alleen dat stapje konden ze denk ik niet meer opbrengen...
Iets uitgebreider artikel dan degene die eerder al werd geplaatst in het vorige topic, schitterende uitspraken, zal AZ-voorzitter Dirk Scheringa blij mee zijn.quote:Jenner hoopt nog steeds op Ajax
Woensdag 19 juli, door SV, Amsterdam, 10.14u GMT+01.00, VI
De nieuwe aanvaller van AZ, Julian Jenner, hoopt nog steeds om in de toekomst een transfer naar Ajax te maken. Dat zegt hij in een interview met de Voetbal International.
De rechtervleugelaanvaller bekend dat hem wilde aantrekken. ''Als een club als Ajax je wil aantrekken en dat mislukt omdat er dingen bij je eigen club spelen, is dat verschrikkelijk zuur', zegt hij in de VI. Ajax wilde Jenner in de winterstop contracteren, maar zag door een mogelijk komst van een nieuwe trainer daar van af.
Volgens Jenner heeft Ajax later niet meer aanklopt, omdat hij door trainer Lok bij NAC in de spits werd gezet in plaats van op de vleugels. Bij NAC veranderde het systeem naar 4-4-2, waardoor Jenner minder vrijheid kreeg.
Nu gaat hij verder in Alkmaar en dan is het nog maar de vraag of een overgang vanuit de Zaanstreek naar Amsterdam met een starre Scheringa wel tot de opties behoord.
'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen', aldus Jenner.
Jenner (22) vindt zichzelf de beste rechtsbuiten van Nederland. 'Misschien vinden mensen me arrogant, maar ik zeg het toch. Ik vind mezelf de beste rechtsbuiten van Nederland', zegt hij in de VI met gevoel voor Amsterdamse arrogantie.
17:30. in Engeland is het 16:30.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
NOS, uitzending begint om 16.30 uur ofzo.
Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen is het daar toch mee eens? Waarom moet jij dat de volgende dag om 13.48 uur nog even naar boven halen? We zijn het net aan het verwerken, komt onze ambtenaar er weer mee aanzetten.
je hebt een punt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.
quote:Voor het ontwerp van de nieuwe seizoenkaart heeft Ajax dit keer gekozen voor de portretten van de Ajax-iconen die zijn geschilderd op het nieuwe Supportershome.
Het benadrukken hier heeft geen zin, dat loutert de mannen echt niet. Of ze moeten ook het FOK!forum bezoeken, maar dat denk ik niet. Een wedstrijd verliezen van een hoofdklasser (zónder trainer/coach en pas drie dagen getraind) is Ajax-onwaardig, maar we moeten verder. Door deze nederlaag is het hele seizoen toch nog niet verloren? We kunnen alles nog winnen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe slecht het is MONTANA! Dat loutert de mannen.
Het supportershome wordt toch weer opgebouwd op de plaats waar het alternatieve supportershome stond? Of is dat nog altijd een gerucht? Lijkt me wel dat Ajax er iets aan moet doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]een beetje pronken met het home maar totaal geen actie ondernemen om te voorkomen dat het in Februari weer moet worden gesloopt.
Wel jammer dat ik dan net op vakantie benquote:
Want dat hebben we al eerder gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
We zijn gewoon door niemand te verslaan op momenten dat het er echt om gaat.
Feyenoord - Ajax, Ajax - Feyenoord voor de playoffs. En de bekert.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want dat hebben we al eerder gezien.
Namelijk toen.... ?
Spakenburg-trainer Erik Assink was er door vakantie niet bij, hij werd vervangen door assistent-trainer Harry Hamstra en teammanager Melrik Beukers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef methodmich het volgende:
Waar was de trainer van Spakenburg dan?
En natuurlijk is er niets verloren, maar een opmerkelijke nederlaag is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |