wat hij zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef jna het volgende:
Zaterdag is niet echt serieus te nemen maar wel zeer leuk om te zien.
NOS, uitzending begint om 16.30 uur ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Flawless2006 het volgende:
Maar is dit op sbs ofzo en hoe laat?
Tja, klopt dus wel. Gewoon een fanatieke ploeg die er gewoon keihard voor gaat in zo'n wedstrijd. Niets mis mee, en Ajax was natuurlijk niet echt bezig met de wil om te winnen maar meer om nog steeds spelers te testen enzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef Vom het volgende:
Wie was ook al weer degene die zei dat Spakenburg ongeveer van het niveau van Katwijk was?
Ben bang dat ik de schuldige ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef Vom het volgende:
Wie was ook al weer degene die zei dat Spakenburg ongeveer van het niveau van Katwijk was?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond spelen we om 19.30 uur tegen Spakenburg, qua niveau vergelijkbaar met Katwijk.![]()
Ik vind dat ze gewoon altijd de wil moeten hebben om te winnen, tuurlijk gelden er 'verzachtende' omstandigheden op dit moment. Maar zoals je het al zegt, de score mag nooit zo verlopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, klopt dus wel. Gewoon een fanatieke ploeg die er gewoon keihard voor gaat in zo'n wedstrijd. Niets mis mee, en Ajax was natuurlijk niet echt bezig met de wil om te winnen maar meer om nog steeds spelers te testen enzo.
Maar dan nog mag het score verloop nooit zo. Nou ja, foutje, bedankt, next.
Ja dat was 'em ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de schuldige ben.![]()
[..]
nee, er zijn wel wat excuses te vinden, veel wedstrijden gespeeld, de hitte, HtC wisselde veel, geen internationals...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon altijd de wil moeten hebben om te winnen, tuurlijk gelden er 'verzachtende' omstandigheden op dit moment. Maar zoals je het al zegt, de score mag nooit zo verlopen.
Inderdaad. Zelfs onder de allerslechtste omstandigheden moet Ajax van een hoofdklasser winnen. Het meest schandalige vind ik eigenlijk nog wel die 3 tegengoals. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
nee, er zijn wel wat excuses te vinden, veel wedstrijden gespeeld, de hitte, HtC wisselde veel, geen internationals...
Maar dan nog moet je kunnen winnen. 2-0 achter zou dan gewoon in 3-2 voor ONS moeten worden, stapje erop en het zou geen probleem mogen zijn. Alleen dat stapje konden ze denk ik niet meer opbrengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |