quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef DonGorgon het volgende:
ik heb het niet warm hoor
ik denk er hard over om morgen ook een opblaasbadje te gaan kopen...alleen heb ik maar een heel klein achtertuintje die dan gelijk vol staatquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Atuniel het volgende:
Wij hebben thuis ook een badje staan.. duik ik vanavond ook maar es in met een koud biertje
Maar dat maakt niet uit,... gewoon neerzetten.. het genot van koel water om je heen isquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk er hard over om morgen ook een opblaasbadje te gaan kopen...alleen heb ik maar een heel klein achtertuintje die dan gelijk vol staat![]()
ik weet het, ik ga het ook maar gewoon doen denk ik, in het water is de enige manier om nog een beetje te kunnen genieten van deze temperaturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit,... gewoon neerzetten.. het genot van koel water om je heen is
kijk maar uit met verbranden DV, in het water gaat dat veel sneller, of als je nat in de zon zit. Al die druppeltjes op je huid werken als vergrootglaasjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Koel water is inderdaad
Ben al behoorlijk rood op de schoudersHopelijk is het niet verbrand. Zaken op een rijtje zetten ben ik maar mee gekapt, te ver terug kijken in het verleden heeft geen zin, daar raak ik alleen maar van de wijs van.
Muggen-bulten![]()
![]()
Klote muggen!!!
Misschien had je computer kuren van de warmtequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
ik kreeg net een melding op mijn pc dat ik geen ip-adres meer had ofzo, en kon geen sites meer bereiken, ik schrok ervan, dacht dat ik gehackt was ofzo![]()
Alles aan en weer uitgezet, stekker van het modum ook, en nu lijkt alles het weer te doen...
Heb t-shirt aan en ben weer binnen, voel me helemaal verhit tot en met. Volgens mij teveel in de zon gezeten. Straks heb ik een zonne-steekquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kijk maar uit met verbranden DV, in het water gaat dat veel sneller, of als je nat in de zon zit. Al die druppeltjes op je huid werken als vergrootglaasjes.
Doe anders gewoon een t-shirt aan
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb t-shirt aan en ben weer binnen, voel me helemaal verhit tot en met. Volgens mij teveel in de zon gezeten. Straks heb ik een zonne-steek
zoiets lijkt het wel te zijn jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien had je computer kuren van de warmte
Zal wel meevallen hopelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat hoop ik niet voor jou, kun je goed ziek van zijn hoor, een zonnesteek !
Nou, wat mij betreft hoef je je helemaal nergens voor te schamen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Koel biertje gepakt dan maar.
Ik ga zometeen denk ik webloggen weer, ik moet echt iets verzinnen. Ik loop continu vast tegen een doodlopende weg aan.
Of ik ga in word schrijven, niet de hele wereld hoeft te weten wat er tussen mijn oren gebeurt. Laatste tijd vraag ik me sowieso af, of ik niet teveel online laat zien
Biertje erbij. Heb het echt warmStraks heb ik koorts van de zon
Of het is gewoon zo warm in huis.
Af en toe zie ik het dus niet zitten, daar komt het op neer. En dat verhaal ga ik dus in word schrijven denk ik. Ik ga niet alles op internet gooien. Depressieve gedachtes laat ik in niet op internet komen. Daar schaam ik me voor.
Thanksquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft hoef je je helemaal nergens voor te schamen hoor![]()
Maar ik snap het wel, als ik me rot voel laat ik dat ook niet zien hier op Fok.
tuurlijk overleef jij het, jij bent een vechterquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thanks
Ik schrijf het ook liever niet op omdat alles tegen je gebruikt kan worden, en sowieso, sommige persoonlijke dingen zijn beter om niet te laten zien. Sowieso niet op fok!Waar ze soms zaken naar voren halen van jezelf. Op andere forums trouwens ook niet. Dan staat het ook open en bloot op internet.
Maar zo heel erg is het niet, ik overleef alles wel in zekere mate. Maar via het schrijven moet ik me dus even oppeppen. Straks via sporten ook nog.
Vakantie zou erg fijn zijn nu. Maar ook op vakantie neem ik mezelf mee zoals ik altijd zeg.
OK. Ik ga me een beetje optutten en dan zo de stad in. Eerst een hapje eten, dan naar Joe Jackson in Paradisoquote:
Fijne avond marietje, klinkt erg leuk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK. Ik ga me een beetje optutten en dan zo de stad in. Eerst een hapje eten, dan naar Joe Jackson in Paradiso
tot later![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK. Ik ga me een beetje optutten en dan zo de stad in. Eerst een hapje eten, dan naar Joe Jackson in Paradiso
tot later![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Champloo het volgende:
Ik ga sterven.......Moet vrijdag nieuwe zwembroek kopen en dan naar het zwembad. het kan me aan de ballen roesten of het daar druk is of niet , dit weer vraagt om te Evalueren in een vis![]()
Hoi, Deedeetee,quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef deedeetee het volgende:
Het was vandaag best een beetje warm, werken = zweten vandaag![]()
Ik was gelukkig zo slim geweest me te wapenen met een fles water én een handdoek.![]()
In bad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:Je wil nie weten hoe ik achter mijn compje zit
Het lijkt er wel op alsof ik daar net uit kom. Even nat iigquote:
Hoi, jaha die plant zal wel blij zijn met dit weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi, Deedeetee,
Volgens mij is iedereen aardig gaar door dit weer.
Mijn bananenplant doet het trouwens toppie met dit weer, heb al 5 stekken.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:22 schreef syntaxerror het volgende:
zo warm was het vandaag toch ook weer niet:P? of kan ik nou zo goed tegen de hitte....:O
Goedemorgen,quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoi, jaha die plant zal wel blij zijn met dit weerMoet hij in de winter naar binnen ? Buiten zal het dan toch te koud zijn voor zo'n plant.
Ik ga maar 'ns slapen![]()
Althans :poging wagen tot![]()
Kijk maar uit dat je er geen vogelspinnen in krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nee hoor de plant blijft gewoon buiten, ik pak hem in voor de winter en dan kan hij het prima overleven![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Dat zijn de begrafenissenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
back to your roots dan maar. Kieuwse.
Vandaag een begrafenis op het werk. Was mooi. Haast een soort feestje. De drank vloeide ook rijkelijk.
Ben wat in de stad blijven hangen. Even lekker staan dansen in een cafe en nu weer thuis. Ik ben een slecht feestbeest.
Prima hoor!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Vampje..... hoest met je?
En met de spruitjes?
Spruitjes zijn vast ook een beetje overgaar nuquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Prima hoor!!
Spruitjes zijn een beetje vermoeiend rond deze tijd van het jaar!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spruitjes zijn vast ook een beetje overgaar nu
hihihi... hoop voor je dat jouw overgare spruitjes wat minder stinkenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hihihi... hoop voor je dat jouw overgare spruitjes wat minder stinken
Sluit maar aan in de rij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef vamperotica het volgende:
En nu ben ik boos op het UWV
ja... Dr zal toch s een keer iets goed gaan daar!quote:
Niks anders dan klachten hoor je over die instelling.. I've been there.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja... Dr zal toch s een keer iets goed gaan daar!
google op "uwv klachten " geeft wel leuke site's..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef vamperotica het volgende:
ja, idd....
Kun je misschien nog ergens terecht met klachten ofzo toevallig??![]()
ik ga maar weer eens bellen met de vriendelijke mensjes van de grote boze wolf zelf!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
google op "uwv klachten " geeft wel leuke site's..
Maar ben bang dat er niet echt heel veel gedaan word.
Een vriend van me heeft een tijdje stage gelopen bij het UWV. Hij zegt dat het daar een complete chaos is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niks anders dan klachten hoor je over die instelling.. I've been there.
Tis gewoon beschamend dat zo'n instelling zulke onder de mate service mag geven.
Maar daar zijn jullie natuurlijk al achterquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:17 schreef Champloo het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een tijdje stage gelopen bij het UWV. Hij zegt dat het daar een complete chaos is.![]()
dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
12 oktober
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Zit ik lekker een klein blikje grolsch te drinken komt er een joekel van een wesp langs. Echt een mega groot beest. Volgens mij de koningin. Wilt dat beest eerst in mijn glas vliegenDus ik snel en voorzichtig wegjagen. Vliegt dat beest vervolgens in mijn blikje
![]()
3/4 blikje kunnen wegkieperen in de bak.
Hopelijk verzuipt ze in het bier![]()
Niet dat ze honing gaat zoeken, nee, ze komt mijn bier opzuipen
Gelukkig dat ik niet gestoken ben geworden, volgens mij blijf je dan kapotEcht een dikke wesp was dat. Zo'n beest steekt je helemaal lek vol vergif.
Mooi apparaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mooi verhaal!
![]()
oew mensen ik heb vandaag me nieuwe digicam gekregen!!!!
casio ex s600
[afbeelding]
WAT ISSIE KLEIN! hij is precies even groot als me motorola razr
[afbeelding]
HAHA ja ik had ook een kodak easy share ( DX 6490) en die was ook groot ( had ook 4 mp en 10 x optische zoom enzo)quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi apparaat
Zal wel een aardige duit gekost hebben of niet??
Lekker handig om mee te nemen ook. Ik heb een kodak easy-share en die neem je niet zomaar mee en dat ding weegt ook veel.
Yep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
EW gaat EW weer op vakantie dit jaar?
slimquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAHA ja ik had ook een kodak easy share ( DX 6490) en die was ook groot ( had ook 4 mp en 10 x optische zoom enzo)
die heb ik via marktplaats verkocht voor 220 euro... en toen deze ( 6 MP en 3x optische zoom) gekocht voor 250 euro.
dus erg mooie deal !
De DX 6490 inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAHA ja ik had ook een kodak easy share ( DX 6490) en die was ook groot ( had ook 4 mp en 10 x optische zoom enzo)
die heb ik via marktplaats verkocht voor 220 euro... en toen deze ( 6 MP en 3x optische zoom) gekocht voor 250 euro.
dus erg mooie deal !
Ga je zelf niet op vakantie dit jaar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep.
Hij is al een week weggeweest met mijn moeder. Zeeland. Kwam ie zaterdag van thuis.
Maandag gaat ie voor twee weken naar Texel.
Als ie terugkomt heb ik een week vrij. Kan ik hier in mijn eigen stulpje vakantie vieren
Goedeavond verder dromenvanger, ik hoop dat je je wat beter voelt morgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom erachter dat ik lichtelijk in een crisis zit![]()
Een identiteits-crisis en nog meer. Maar ik schrijf dus korte zinnen op buiten. Waarom die identiteits-crisis laat ik niet zien hier
Zo hou ik tenminste nog wat privacy over, heb afgelopen 6 jaar alles laten zien nogmaals. Tijd om eens achter de schermen te gaan werken
Doet wel goed dat opschrijven van alles.
Ik ga de computer nu helemaal van de stroom afzetten dus
Heb genoeg ervan. Basta over en uit. Ik probeer meteen een leuk verhaaltje erbij te schrijven buiten.
Over 3 elfjes die een jongen beschermen tegen negatieve gedachtes en tegen negatieve energie.
Een soort bescherm-elfjes die mensen doen beschermen tegen innerlijke pijn en frustratie.
Om te kijken of het helpt zo'n gedachte. Misschien brengt de fantasie van die 3 elfjes, de elfjes echt in leven
Tot morgen
Bedankt voor het meebewonderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:23 schreef gaai het volgende:
De mooie momenten in het levenEn bedankt dat je die mooie foto met ons deelt!
![]()
Doei, schrijf maar lekker een eind weg hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom erachter dat ik lichtelijk in een crisis zit![]()
Een identiteits-crisis en nog meer. Maar ik schrijf dus korte zinnen op buiten. Waarom die identiteits-crisis laat ik niet zien hier
Zo hou ik tenminste nog wat privacy over, heb afgelopen 6 jaar alles laten zien nogmaals. Tijd om eens achter de schermen te gaan werken
Doet wel goed dat opschrijven van alles.
Ik ga de computer nu helemaal van de stroom afzetten dus
Heb genoeg ervan. Basta over en uit. Ik probeer meteen een leuk verhaaltje erbij te schrijven buiten.
Over 3 elfjes die een jongen beschermen tegen negatieve gedachtes en tegen negatieve energie.
Een soort bescherm-elfjes die mensen doen beschermen tegen innerlijke pijn en frustratie.
Om te kijken of het helpt zo'n gedachte. Misschien brengt de fantasie van die 3 elfjes, de elfjes echt in leven
Tot morgen
Ik ben zoooo gesmolten en blijf doorsmelten. Alsof er van mij nog iets te smelten was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:19 schreef gaai het volgende:
Hoe'st hier? Iedereen ook lekker warm?![]()
Lang geleden zeg.......bijlezen is geen optie meer![]()
Mooie vlinder zeer zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Bedankt voor het meebewonderen, ik was er even stil van.
Hij was echt zo mooi, ik wist niet dat kleuren zo'n diepte konden hebben, zelfs de foto kan dat niet helemaal weerspiegelen.
No way!!!!!! Meeeeeen je niet!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef Champloo het volgende:
[..]
Mooie vlinder zeer zeker. Maar als ik dat beest op mijn hand had zou ik gillen als een school meisje
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef Champloo het volgende:
[..]
Mooie vlinder zeer zeker. Maar als ik dat beest op mijn hand had zou ik gillen als een school meisje
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Stel ook het ramen lappen gewoon een seizoenetje uit.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef nokwanda het volgende:
mijn moeder dan....dat is echt erg. Ik ben telkens weer geschokt...totale hysterie: "het vliegt" mepmepmepmep killlllll
Ik blijf steeds roepen: neeeeeeeeee
Zet zelf braaf ieder bijtje en zelfs wespen naar buiten met behulp van een glas en een papiertje. Laat vlinders overwinteren op het raamkozijn en poets eromhgeen. Stel ook het ramen lappen gewoon een seizoenetje uit.
Om het diertje of om die vuile ramen?quote:
Beide natuurlijk......quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om het diertje of om die vuile ramen?![]()
Vind die beesten best mooi om te zien vliegen maar van mijn tedere huidje moeten ze afblijven.quote:
quote:
hahaha in speult is dat heel normaal hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:02 schreef gaai het volgende:
Ik heb ooit's gillend een beker ranja over m'n badhanddoek omgegooid toen ik een vlinder op m'n hand bewonderde......mind you: ik wás ook een 'klein meisje'......ik was 8 ofzo. Nog nooit een vlinder van zo dichtbij gezien.....laat staan dat ik wist dat ze een heeeeeeeeeele lange, enge, opgerolde tong hadden![]()
Ik schrok me wezenloos!![]()
Nu weet ik dat ze geen angstaanjagende, moordlustige dingen van plan zijn met die tong........maar toén......pure horror!
wow die is prachtig iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef senesta het volgende:
pff, wat mij nou weer overkwam..
Ik hoorde geklapper in de kamer en kon het maar niet vinden.
Uiteindelijk vond ik een hele mooie vlinder bij mijn raamkozijn.
Toen ik mijn hand uitstak en hem voorzichtig oppakte bleef hij gewoon zitten, zelfs éénmaal buiten.
Ik heb mijn dochtertje mijn fototoestel laten halen en deze foto van de vlinder gemaakt.
Zeg nu zelf, is hij niet fantastisch?
[afbeelding]
haai gaaiquote:
Bijna. Niet helemaal. Mir nog. En Uncle Scorpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai gaai
het hele gezelschap is weer zo'n beetje terug nu geloof ik![]()
Komt mirage nog terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bijna. Niet helemaal. Mir nog. En Uncle Scorp
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef senesta het volgende:
pff, wat mij nou weer overkwam..
Ik hoorde geklapper in de kamer en kon het maar niet vinden.
Uiteindelijk vond ik een hele mooie vlinder bij mijn raamkozijn.
Toen ik mijn hand uitstak en hem voorzichtig oppakte bleef hij gewoon zitten, zelfs éénmaal buiten.
Ik heb mijn dochtertje mijn fototoestel laten halen en deze foto van de vlinder gemaakt.
Zeg nu zelf, is hij niet fantastisch?
[afbeelding]
mogge dreamyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Barra![]()
![]()
Ik ben heel even naar buiten weer.
En meteen ff nieuwe koffie zetten. Ik moet weer komen tot een gevoel van.
" PEPPUH"
!!!!!!!!!!!!!!
Tot laterzzzzzzzzzzzz
Goede morgenquote:
uhuh! erg tevreden!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen
Alles okey met jou???
Met mij gaat het weer beter, mezelf weet ik boven de depressie te peppen, misschien ook boven het doolhof te peppen. En zit ik weer boven het doolhof, dan is het prettiger. Soms zak ik dus naar beneden helemaal en zit ik vast in een web.
Maar dat is weer een persoonlijke informatie. Ik kan vandaag de hele dag vooruit weerVoel me weer up to date
Heb je het foto-toestel al uitgeprobeerd??
Mooi zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uhuh! erg tevreden!!!
en de camera functie bevalt me ook erg goed![]()
![]()
80 ofzo .... maar vanavond een etentje met (ex) collega's dus dat word gezelligquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo
Tevreden is het beste woord dat bestaat
Tevredenheid
Ik ben ook weer richting tevredenheid aan het lopenVanzelf zit ik niet meer opgesloten
te·vre·den (bn.)
1 geen wensen meer hebbend => content, gecharmeerd van, vergenoegd, voldaan; <=> ontevreden
te·vre·den·heid (de ~ (v.))
1 gevoel dat men tevreden is
Heb je al veel foto's gemaakt?
Kun je meteen foto's schietenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
80 ofzo .... maar vanavond een etentje met (ex) collega's dus dat word gezellig
Ja het gaat beter gelukkig, de jeuk is ook een heel stuk minder, wat is dat erg zeg!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef deedeetee het volgende:
Ook goeiemiddag,![]()
Horren marietje, horren en je bent van de muggen af. Ik háát zoemende muggen 's nachts![]()
Muggen![]()
Mooie citaten DVBen je weer wat beter opgang vandaag ?
Hoe is 't met je handen senesta ? Bultjes al weer wat weggetrokken ?
Goed zo , ik wist wel dat jij 't in je had om een echte ijzervreter te zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Het voelt dus weer open en vrij aanIk zit niet meer in een cel opgesloten. Afgelopen weken vaker opgesloten geweest in een cel waar amper ruimte in was. Ik kon geen kant op en dan is het echt niet fijn.
Nu de cel open gebroken![]()
De muren kapot gemaakt en de tralies van ijzer kapot gebeten met mijn tanden![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja het gaat beter gelukkig, de jeuk is ook een heel stuk minder, wat is dat erg zeg!
Bedankt voor de intresse![]()
Tis inderdaad warm, maar als je je rustig en koel houdt, dan kun je er beter tegen, ik althans.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed zo , ik wist wel dat jij 't in je had om een echte ijzervreter te zijn![]()
![]()
![]()
Ik moet werken vanmiddag en zo te zien morgenochtend óók nog ff. Pfffffff 't nu toch wel wat warm om te werken.![]()
Ik zag daarstraks de thermometer in de tuin 40 graden in de schaduw aangeven. Ik heb een tuin die helemaal * ommuurd * is door de buren, zelfs de achterburen hebben een grote garage die precies eindigd op mijn tuingrens. De hitte blijft lekker hanger in die stenen muren.....![]()
Vandaag lekker stukje vis inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef deedeetee het volgende:
Haha Droom ga je lekker vis eten vanavond ?
Ik moet weer aan 't werk anders komt 't nooit af![]()
Zou jammer zijn. Niet alle muggensoorten steken. Zijn er maar 13 of zo. En dan nog maar alleen de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
En inderdaad die muggen
Even een code schrijven om het weer aan te passen en muggen massaal uit te roeien. Roei ik meteen alle wespen en vliegen uit.
HIPCDORP938410LPEDOV
...Ah...Net als in de mensenwereld...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Niet alle muggensoorten steken. Zijn er maar 13 of zo. En dan nog maar alleen de vrouwtjes.
Alle beesten die steken weg dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Niet alle muggensoorten steken. Zijn er maar 13 of zo. En dan nog maar alleen de vrouwtjes.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef Rey-clan het volgende:
[..]
...Ah...Net als in de mensenwereld...
Geen idee. Maar zouden muggenvrouwtjes die mensenvrouwtjes steken dan ook muggenpotjes zijn?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef Rey-clan het volgende:
Vrouwen zijn toch iets in ons bloed nodig om hun eitjes te leggen....
Betere vraag: Steken muggen vaker mannen of vrouwen....?? Is daar ooit een correlatie in aangetoond??
Dan zouden ze een database moeten aanleggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef Rey-clan het volgende:
Betere vraag: Steken muggen vaker mannen of vrouwen....?? Is daar ooit een correlatie in aangetoond??
Toch eens proberen, misschien kom ik dan van de amoniak vrees afquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
gewone uit de fles met een watje erop vegen. Ja...dat stinkt.
En nu op naar het naturistenstrand?quote:
Neen morgen naar de macro, op hoop van zegen slaag ik daar.quote:
Zeemanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:34 schreef Champloo het volgende:
[..]
Neen morgen naar de macro, op hoop van zegen slaag ik daar.
ik zoek een zwembroek tot aan mijn knieen, als ik niet de juiste vind ben ik bang dat ik zo'n strak ballenknijpende speedo broekje moet aanschaffen "the horror, the horror"![]()
![]()
Klopt. Dat was rond de tijd dat ik buiten wakker werd omdat de muggen mijn tenen, en zelfs ertussen, hadden bewerkt en ik gek werd van de jeuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:19 schreef deedeetee het volgende:
goedemorgen, ik ben lekker vroeg opgestaan om mijn werk af te maken en zit nu friszwetend en vrolijk voor m'n pctje om te kijken wie er nog meer wakker is.
Niemand zo te zien![]()
SlaapkoppenHet was vanochtend om half 6 héérlijk buiten
![]()
Maar bijt dat niet geweldig dan??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:31 schreef nokwanda het volgende:
en ow.....een tissue met ammoniak hielp fantastisch. Beter dan azijn
Sommige mensen hebben zelf problemen en klampen zich vast aan wat zij als realiteit beschouwen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Regen regen regen
Misschien een zomerse buiWel jammer dat je dan niet kunt shoppen
Volgens dat plaatje komt er heel wat op ons af, maar niet compleet dicht zit het. Het is een bui denk ik. Een flinke bui zo te zien
![]()
Ik moet mezelf boven het doolhof plaatsen, boven de realiteit moet ik zijn. Zit ik in de realiteit dan slurpt de realiteit mij op, dan verlies ik het overzicht.
Vandaar ook dat schrijven van getallen en letters, gisteren maakte iemand in onzin een grap daarover, wilde iemand mij nadoen met die getallen en letters en wilde die persoon me in de maling nemen
Ben toen voor de grap heftig erop ingegaanMaar ik meen het vaak niet zo serieus
Ik meen weinig serieus, het leven is onzin en een spel nog altijd.
Als ik zeg dat ik de hele realiteit ga afbreken en wat nieuws ga installeren dan is dat onzin en een grap, maar ik meen het alsnog diep van binnen serieus
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zelf problemen en klampen zich vast aan wat zij als realiteit beschouwen.
De dingen in een wat groter geheel en flexibel zien is niet iedereen gegeven moet je maar denken.
Eens lekker ergens op door is is gewoon wel 'ns leuk, zeker als de andere partij het bloed seriues neemt
Sommige mensen durven/kunnen niet om zich zelf lachen. Gelukkig kunnen wij dat wél![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:00 schreef deedeetee het volgende:
Er hupt hier in de tuin een nogal verfomfaaid uitzient -zwart met gele snavel en zwarte poten- vogel met strootjes in zijn bek rond. Zou die denken dat hij nu nog een nest kan bouwen![]()
De lucht is ook heel erg vochtig. Met al deze zon en gebrek aan regen blijft de was toch klam aanvoelen. dat is raar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef deedeetee het volgende:
D'r komen buien op ons af DV![]()
http://www.buienradar.nl/buienradar.aspx
En mijn man zou vandaag vroeg klaar zijn en dan wilden we in Maastricht gaan shoppen..... worden we straks nat uitgerekend midden in een zeer droge en hete hitte golf.![]()
Het leven zit vol verrassingen![]()
Ik ben blij dat 't met jou ook weer beter gaat DV, ik was wel een beetje ongerust of 't wel goed met je ging de laatste dagen![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Een held in de vorm van een mens?
Hopelijk sterft hij rustigquote:
Misschien is het te warm voor haar om online te zijn met dit weer. Of ze is erop uitgetrokken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Overigens.... ik mis Lilith Wicca hier de afgelopen dagen.
Hoop dat alles okay is
Grote softijs met chocoladequote:Ga je gewoon lekker in Maastricht een ijsje eten of een milk-shake drinken
Dido =quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Grote softijs met chocoladevaste prik op zo'n uitstapje
![]()
Mooie songtekst![]()
Een zeer ware en rake opmerking maar ik om de * droogheid * waarmee het werd gezegd schiet ik spontaan in de lachquote:Een mens is dan wel stoffelijk, maar dat stoffelijke wordt volgens mij veels te veel overgewaardeerd. Net zoals de hardheid van een betonnen muur door velen overgewaardeerd wordt.
Yep, inleven en dan hoef je niet eens te denken hoe het is, je gaat gewoon met je hele besef in het voorwerp zitten. Je wordt met je gedachtes het voorwerp waar je naarkijkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:13 schreef deedeetee het volgende:
Op zich een goed idee, jezelf inleven in iets dat je wilt omvormen
quote:Een zeer ware en rake opmerking maar ik om de * droogheid * waarmee het werd gezegd schiet ik spontaan in de lach![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben ook weg mijn man is van zijn werk gekomen en ik ga een plu zoeken en naar Maastricht, doei![]()
Plu is nodig anders word mijn ijsje strakjes nat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga toch op mijn blog werken
Kijken hoever ik kan gaan met de toekomst voorspellen
Zodra ik meer weet over jou, zal ik het vertellenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Laat me ff wat weten over de mijne.
was giste bij een paragnoste maar dat ging daar niet echt over. Dus ik ben nog steeds nieuwsgierig![]()
Mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:28 schreef Champloo het volgende:
Operatie vind goede zwembroek voor champloo: geslaagd![]()
Bij decathlon. Ligt bij Roda JC stadion.quote:
Nou het trauma was de maat. allemaal mooie zwemmbroeken alleen L, XXL. geen M of S. Als ik het broek touwtje aantrok leek ik net Obelix. En ik wil niet voor de verassing komen te staan dat als ik van een duikplank afspring mijn zwembroek weg isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo was het een trauma dan
Zoveel moeten zoeken???? Geen juiste kleur kunnen vinden???
Ik heb ooit eens lang gezocht naar een zwembroek, heel Heerlen afgelopen en toen een quicksilver gekocht, een gele licht grijs gebloemde quicksilver, maar die is nu helemaal uit de tijd. Toen vond ik die zwembroek echt okey
Gefeliciteerd alvast!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef Champloo het volgende:
[..]
Bij decathlon. Ligt bij Roda JC stadion.
Eerst gister naar Sittard geweest. ALLE zaken afgelopen niks gevonden. Macro geweest ook niks.
mja trauma is voorbij. Maandag pas zwemmen, eerst morgen verjaardag vieren
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef Champloo het volgende:
[..]
Nou het trauma was de maat. allemaal mooie zwemmbroeken alleen L, XXL. Als ik het broek touwtje aantrok leek ik net Obelix. En ik wil niet voor de verassing komen te staan dat als ik van een duikplank afspring mijn zwembroek weg is![]()
Dan is het inderdaad helemaal okey dat je iets gevonden hebt nuquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef Champloo het volgende:
[..]
Nou het trauma was de maat. allemaal mooie zwemmbroeken alleen L, XXL. Als ik het broek touwtje aantrok leek ik net Obelix. En ik wil niet voor de verassing komen te staan dat als ik van een duikplank afspring mijn zwembroek weg is![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef Champloo het volgende:
[..]
Hoeft niet. En er kunnen dan meer kinderen zijn bij wie het nog niet zichtbaar was maar die wel al besmettelijk waren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
, nou gelukkig maar dat je geslaagd bent dan.
Mijn dochtertje heeft koorts, nou zat ik te denken, vorige week in het zwembad was er een jochie met de waterpokken, maar volgens mij is de incubatietijd langer van waterpokken toch?
Ik ga even zoeken op het internet.
Ze heeft nog geen plekjes of zo, alleen maar koorts.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoeft niet. En er kunnen dan meer kinderen zijn bij wie het nog niet zichtbaar was maar die wel al besmettelijk waren.
Zo is dat hier ook ooit gegaan.
Hier nog steeds. Heel erg klein minibuitje gehad. Meer nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen plekjes of zo, alleen maar koorts.
Nou ja we wachten het wel af.
Gelukkig is het hier nu aan het regenen en onweren, het koelt even lekker af.
Het was hartstikke drukkend hier vandaag.
Het onweert hier nu lekker, maar goed Den helder kennende zal het wel niet heel lang meer duren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier nog steeds. Heel erg klein minibuitje gehad. Meer niet
Felrood is cool. en dat bierbuikje is niet erg. In alle winkels liggen nu zwembroeken van L XL en XXL . Maar probeer eens maatje Medium of Smal te krijgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad helemaal okey dat je iets gevonden hebt nuAls het gaat om de kleur dan kun je nog altijd een neutrale nemen. Ik heb nu een fel-rode maar dat maakt niet uit, ik ga toch niet naar een openbaar zwembad voorlopig. In de achtertuin.
Obelix is trouwens
Maar goed, dat heeft niets met een passende zwembroek te maken
Oeps, heeft ze ook rode vlekjes ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
, nou gelukkig maar dat je geslaagd bent dan.
Mijn dochtertje heeft koorts, nou zat ik te denken, vorige week in het zwembad was er een jochie met de waterpokken, maar volgens mij is de incubatietijd langer van waterpokken toch?
Ik ga even zoeken op het internet.
rechtse heeft een mooi design, maar in de linkse past meer in. dilemmaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:48 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk stapte ik uit de auto in Maastricht midden in een regenbuiMaar daarna werd het droog en ik hem een hele ijs met chocolade op. Ik had 2 servetjes om het hoorntje gevouwen want met chocolade erop knoei ik vreselijk
![]()
Ik heb tot kwart voor 5 rond gesjokt en kon uiteindelijk niet kiezen uit 2 tassen en toen heb ik maar niks gekocht en ben naar huis gegaan.
De verkoopster heeft me een kaart meegegeven met het email-adres van de online store van het merk en raadde me aan om hem daar maar te bestellen als ik besloten had. Volgens mij wilde ze me kwijt![]()
Leuke tassen maar ik kan nog steeds niet kiezen en mijn oude kan nog best een tijdje mee.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:55 schreef Champloo het volgende:
[..]
rechtse heeft een mooi design, maar in de linkse past meer in. dilemma![]()
Jij snapt 'm : mooi/praktisch versus leuk/apart/* in *quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:55 schreef Champloo het volgende:
[..]
rechtse heeft een mooi design, maar in de linkse past meer in. dilemma![]()
yup en helaas peperduur vandaar mijn twijfel. Ik vind het rechtse model zo leuk en apart en het is * in * maar de andere is ook leuk en veel praktischer. Er past overgens in beide tassen ongeveer evenveel, de rechtse waarschijnlijk zelfs wat meer, maar die moet * gevuld * zijn anders hangt hij als een vod want het leer is heel zacht en soepel.quote:
gewoon vullen met flesje water, sigaretten, boek, make-up doos(je) rolletje menthos, kaugum, pepperspray. plu en portefeuille. Ik dat hij dan toch wel aardig vol is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
yup en helaas peperduur vandaar mijn twijfel. Ik vind het rechtse model zo leuk en apart en het is * in * maar de andere is ook leuk en veel praktischer. Er past overgens in beide tassen ongeveer evenveel, de rechtse waarschijnlijk zelfs wat meer, maar die moet * gevuld * zijn anders hangt hij als een vod want het leer is heel zacht en soepel.
Wat stop ik nou erin behalve een opvouwbare plu en mijn portefeuille ? Leuk als je wat kleine boodschapjes erin doet. Maar van te voren![]()
Bierbuikjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Die buik is gewoon irritant
Ik ben geen ijdel-tuit, maar ik zie gewoon een buikje hangen. Ik ben een hangbuik-zwijntje
Ik ben vaak in BB6 aan het posten nu ook ernaast. Ik ga Big Brother 6 volgen en zit nu in het subforum big brother 6 vaker.
22 augustus begint Big brother en dan ga ik het volgen.
Zweet staat me nog steeds op het voorhoofd nu
Afgezien van de sigaretten en de pepperspray- beide zie ik niet zo zitten- een goed advies.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:15 schreef Champloo het volgende:
[..]
gewoon vullen met flesje water, sigaretten, boek, make-up doos(je) rolletje menthos, kaugum, pepperspray. plu en portefeuille. Ik dat hij dan toch wel aardig vol is.![]()
ow en de zon schijnt hier ook weer in Jabeek![]()
Ja inderdaad, is voor iedereen wel lekker denk ik maar voor haar helemaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef deedeetee het volgende:
Er komt nog meer regen aan![]()
Vannacht lekker slapen ! Voor Samara met haar koorts is het ook prettig dat het afkoelt senesta![]()
Hmmm lastig..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef Metro2005 het volgende:
Raad eens wie er terug van vakantie is![]()
![]()
Dat klinkt heel leuk, is ze een fan van k3 ? Domme vraag natuurlijk, anders zou je 't immers niet doen ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is voor iedereen wel lekker denk ik maar voor haar helemaal.
Samara word in september 3 jaar en omdat ze al zoveel speelgoed heeft hebben we besloten haar kamertje op te knappen.
We willen er een echt meisjeskamertje van maken, ze slaapt nog in de kamer zoals we hem als babykamer hadden gemaakt, we wisten toen nog niet wat het werd.
Dus heb ik al een k3 dekbedje gekocht, ik wil sjabloontjes maken voor op haar bed, en nu nog wat kussentjes en postertjes en zo, leuke fotolijstjes, iets van een plastic spiegeltje voor op haar kastdeur, etc.
Ik kan er ook zo van genieten als ze voor de tv staat te dansen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:10 schreef deedeetee het volgende:
Wat leukze gaat er idd helemaal in op en doet goed mee.
Halloquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:42 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hey eindelijk een keer de tijd genomen om me in te schrijven bij fok,kben een lui varken jah
Ik volg vooral de creepy verhalen hiero bij truth maar nou heb ik een vraagje aan iteejer wie is die vage avatar van je?
lijkt wel iemand van die niewe pedo-partij, sorry als t een bekende van je is maar hij is op zn minst gezegd apart te noeme.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo van genieten als ze voor de tv staat te dansen.
Het leuke is dat ze nu ook gewoon zelf gedeeltes vande liedjes zingt en dan danst, van de week stond ze zo te dansen en zingen in de wachtkamer van de dokter.
Mensen vonden het ook wel leuk zo'n dansend en zingend meisje.
Nou zingen en dansen we vaak hier hoor, en we zingen altijd op de fiets, mensen kijken dan soms best gek trouwens![]()
Wij vinden het heerlijk en hebben altijd een hoop lol, ik deed het met joey ook maar die vond het niet zo leuk![]()
Ik zit trouwens heerlijk aan de meloen![]()
Ik hoop dat iedereen een beetje lekker slaapt vannacht, het is hier een stuk koeler dus ik hoop dat ik wat rustiger slaap straks.
Heeft het nog wel geregend bij jullie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doen wij hier nog steeds weleens.
Wij slapen maar weer es binnen. Tis me buiten net iets te vochtig, hoewel het binnen nog erg broeierig warm is.
Vraag me uberhaupt af of ik kan slapen. Ben zo onrustig. Niet vreselijk negatief, maar toch.
Ik verwacht telefoon van een vriendin die waakt bij haar vader.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft het nog wel geregend bij jullie?
Helemaal geen verkoeling gebracht?
Waarom ben je onrustig als ik vragen mag?
Door de warmte ook?
Hoi meneerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:42 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hey eindelijk een keer de tijd genomen om me in te schrijven bij fok,kben een lui varken jah
Ik volg vooral de creepy verhalen hiero bij truth maar nou heb ik een vraagje aan iteejer wie is die vage avatar van je?
lijkt wel iemand van die niewe pedo-partij, sorry als t een bekende van je is maar hij is op zn minst gezegd apart te noeme.
Welkom terug!!!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef Metro2005 het volgende:
Raad eens wie er terug van vakantie is![]()
![]()
Oei dat soort dingen zijn en blijven altijd erg moeilijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik verwacht telefoon van een vriendin die waakt bij haar vader.
Ik schreef straks of gister al dat ik gister afscheid van hem heb genomen en het kan echt ieder moment gedaan zijn. En omdat ik zo met hen verbonden ben kan ik ook niet echt slapen. Misschien later wel. Dan ben ik zo moe dat ik weer gewoon omval.
Ik hoop gewoon voor hem en hen allemaal dat het nu niet lang meer duurt.
Het heeft een klein beetje geregend. de temperatuur buiten is zalig. maar de lucht is heel erg vochtig. De grond nu ook. Dus buiten slapen is nu geen optie.
Kind is naar bed en ik zit lekker alleen en probeer mijn rust te vinden. heb er maar een wierrookje en een kaarsje bij aangestoken. Dat helpt me meestal wel.
Hij heeft de rust zelf al gevonden vanochtend vroeg endaarmee zijn familie die zijn lijden aankeek, en dus ik daarmee ookquote:Op zondag 23 juli 2006 09:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Oei dat soort dingen zijn en blijven altijd erg moeilijk.
Ik hoop dat de man rust zal vinden.
Ik hoop dat je een beetje rust hebt gevonden en een beetje hebt geslapen.
Wierrook helpt mij ook altijd om tot rust te komen.
Is ook wel eens lekker he, rust om je heen.quote:Op zondag 23 juli 2006 08:15 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen iedereen die al wakker is![]()
Hier in limburg is het lekker afgekoeld, man en zoon zijn in alle vroegte naar Scheveningen vertrokken en de oudste is een paar daagjes weg. Ik heb 't hele huis voor mij alleen.
Wat een rust.......![]()
Leuk dat jullie zoveel zingen senesta, ik deed het ook met de kinderen toen ze nog klein waren. Lekker op de fiets keihard galmen en aan zingend over de straat huppelen met kind, heb ik me ook wel 'ns schuldig gemaakt.![]()
Leuk dat Samara de wachtkamer van de dokter opvrolijkte op die manier, het lijkt me reuze gezellig.![]()
Ik zing graag en heb vroeger in een oratoriumkoor gezongen.
Sterkte vandaag dan maar, ook met het steunen van je vriendin, je vader verliezen blijft iets ergs, hoe ziek ze ook zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij heeft de rust zelf al gevonden vanochtend vroeg endaarmee zijn familie die zijn lijden aankeek, en dus ik daarmee ook
Het is goed zo.
Maar ik ben er dus even wat minder, daardoor.
Goedemorgen Dromenvanger,quote:
Ja, juist voor haar en haar familie. Ze mogen tegen mij leunen nu. Hun pijn is even de mijne en ik hoop dat dat helpt en iets als een beetje zalf is op de scherpte van hun pijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterkte vandaag dan maar, ook met het steunen van je vriendin, je vader verliezen blijft iets ergs, hoe ziek ze ook zijn.
Tja, sterven is vaak ook gewoon een verlossing van lijden, ik hoop dat hij niet te lang heeft hoeven lijden.
Echte vriendinnen zijn onbetaalbaar, dat lees ik hier ook weer inquote:Op zondag 23 juli 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, juist voor haar en haar familie. Ze mogen tegen mij leunen nu. Hun pijn is even de mijne en ik hoop dat dat helpt en iets als een beetje zalf is op de scherpte van hun pijn.
Het was een lijdensweg maar had ook iets heel moois voor iedereen. Mijn vriendin ziet dat ook in de pijn al en dat is natuurlijk een van de redenen dat ik zoveel van haar hou.
Maar voor nu....![]()
In een keer geslapen als een blok heb ikquote:Op zondag 23 juli 2006 09:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen Dromenvanger,
Goed geslapen?
Het was gisteren heerlijk koel en nu komt hier het zonnetje alweer tevoorschijn![]()
Het had van mij best nog een dagje iets minder gemogen.
Samara had vanmorgen niet zo'n koorts meer![]()
Toch maar even geen badje vandaag en lekker thuis keutelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |