quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef DonGorgon het volgende:
ik heb het niet warm hoor
ik denk er hard over om morgen ook een opblaasbadje te gaan kopen...alleen heb ik maar een heel klein achtertuintje die dan gelijk vol staatquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Atuniel het volgende:
Wij hebben thuis ook een badje staan.. duik ik vanavond ook maar es in met een koud biertje
Maar dat maakt niet uit,... gewoon neerzetten.. het genot van koel water om je heen isquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk er hard over om morgen ook een opblaasbadje te gaan kopen...alleen heb ik maar een heel klein achtertuintje die dan gelijk vol staat![]()
ik weet het, ik ga het ook maar gewoon doen denk ik, in het water is de enige manier om nog een beetje te kunnen genieten van deze temperaturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit,... gewoon neerzetten.. het genot van koel water om je heen is
kijk maar uit met verbranden DV, in het water gaat dat veel sneller, of als je nat in de zon zit. Al die druppeltjes op je huid werken als vergrootglaasjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Koel water is inderdaad
Ben al behoorlijk rood op de schoudersHopelijk is het niet verbrand. Zaken op een rijtje zetten ben ik maar mee gekapt, te ver terug kijken in het verleden heeft geen zin, daar raak ik alleen maar van de wijs van.
Muggen-bulten![]()
![]()
Klote muggen!!!
Misschien had je computer kuren van de warmtequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
ik kreeg net een melding op mijn pc dat ik geen ip-adres meer had ofzo, en kon geen sites meer bereiken, ik schrok ervan, dacht dat ik gehackt was ofzo![]()
Alles aan en weer uitgezet, stekker van het modum ook, en nu lijkt alles het weer te doen...
Heb t-shirt aan en ben weer binnen, voel me helemaal verhit tot en met. Volgens mij teveel in de zon gezeten. Straks heb ik een zonne-steekquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kijk maar uit met verbranden DV, in het water gaat dat veel sneller, of als je nat in de zon zit. Al die druppeltjes op je huid werken als vergrootglaasjes.
Doe anders gewoon een t-shirt aan
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb t-shirt aan en ben weer binnen, voel me helemaal verhit tot en met. Volgens mij teveel in de zon gezeten. Straks heb ik een zonne-steek
zoiets lijkt het wel te zijn jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien had je computer kuren van de warmte
Zal wel meevallen hopelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat hoop ik niet voor jou, kun je goed ziek van zijn hoor, een zonnesteek !
Nou, wat mij betreft hoef je je helemaal nergens voor te schamen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Koel biertje gepakt dan maar.
Ik ga zometeen denk ik webloggen weer, ik moet echt iets verzinnen. Ik loop continu vast tegen een doodlopende weg aan.
Of ik ga in word schrijven, niet de hele wereld hoeft te weten wat er tussen mijn oren gebeurt. Laatste tijd vraag ik me sowieso af, of ik niet teveel online laat zien
Biertje erbij. Heb het echt warmStraks heb ik koorts van de zon
Of het is gewoon zo warm in huis.
Af en toe zie ik het dus niet zitten, daar komt het op neer. En dat verhaal ga ik dus in word schrijven denk ik. Ik ga niet alles op internet gooien. Depressieve gedachtes laat ik in niet op internet komen. Daar schaam ik me voor.
Thanksquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft hoef je je helemaal nergens voor te schamen hoor![]()
Maar ik snap het wel, als ik me rot voel laat ik dat ook niet zien hier op Fok.
tuurlijk overleef jij het, jij bent een vechterquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thanks
Ik schrijf het ook liever niet op omdat alles tegen je gebruikt kan worden, en sowieso, sommige persoonlijke dingen zijn beter om niet te laten zien. Sowieso niet op fok!Waar ze soms zaken naar voren halen van jezelf. Op andere forums trouwens ook niet. Dan staat het ook open en bloot op internet.
Maar zo heel erg is het niet, ik overleef alles wel in zekere mate. Maar via het schrijven moet ik me dus even oppeppen. Straks via sporten ook nog.
Vakantie zou erg fijn zijn nu. Maar ook op vakantie neem ik mezelf mee zoals ik altijd zeg.
OK. Ik ga me een beetje optutten en dan zo de stad in. Eerst een hapje eten, dan naar Joe Jackson in Paradisoquote:
Fijne avond marietje, klinkt erg leuk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK. Ik ga me een beetje optutten en dan zo de stad in. Eerst een hapje eten, dan naar Joe Jackson in Paradiso
tot later![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK. Ik ga me een beetje optutten en dan zo de stad in. Eerst een hapje eten, dan naar Joe Jackson in Paradiso
tot later![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Champloo het volgende:
Ik ga sterven.......Moet vrijdag nieuwe zwembroek kopen en dan naar het zwembad. het kan me aan de ballen roesten of het daar druk is of niet , dit weer vraagt om te Evalueren in een vis![]()
Hoi, Deedeetee,quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef deedeetee het volgende:
Het was vandaag best een beetje warm, werken = zweten vandaag![]()
Ik was gelukkig zo slim geweest me te wapenen met een fles water én een handdoek.![]()
In bad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:Je wil nie weten hoe ik achter mijn compje zit
Het lijkt er wel op alsof ik daar net uit kom. Even nat iigquote:
Hoi, jaha die plant zal wel blij zijn met dit weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi, Deedeetee,
Volgens mij is iedereen aardig gaar door dit weer.
Mijn bananenplant doet het trouwens toppie met dit weer, heb al 5 stekken.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:22 schreef syntaxerror het volgende:
zo warm was het vandaag toch ook weer niet:P? of kan ik nou zo goed tegen de hitte....:O
Goedemorgen,quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoi, jaha die plant zal wel blij zijn met dit weerMoet hij in de winter naar binnen ? Buiten zal het dan toch te koud zijn voor zo'n plant.
Ik ga maar 'ns slapen![]()
Althans :poging wagen tot![]()
Kijk maar uit dat je er geen vogelspinnen in krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nee hoor de plant blijft gewoon buiten, ik pak hem in voor de winter en dan kan hij het prima overleven![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:50 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Dat zijn de begrafenissenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
back to your roots dan maar. Kieuwse.
Vandaag een begrafenis op het werk. Was mooi. Haast een soort feestje. De drank vloeide ook rijkelijk.
Ben wat in de stad blijven hangen. Even lekker staan dansen in een cafe en nu weer thuis. Ik ben een slecht feestbeest.
Prima hoor!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Vampje..... hoest met je?
En met de spruitjes?
Spruitjes zijn vast ook een beetje overgaar nuquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Prima hoor!!
Spruitjes zijn een beetje vermoeiend rond deze tijd van het jaar!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spruitjes zijn vast ook een beetje overgaar nu
hihihi... hoop voor je dat jouw overgare spruitjes wat minder stinkenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hihihi... hoop voor je dat jouw overgare spruitjes wat minder stinken
Sluit maar aan in de rij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef vamperotica het volgende:
En nu ben ik boos op het UWV
ja... Dr zal toch s een keer iets goed gaan daar!quote:
Niks anders dan klachten hoor je over die instelling.. I've been there.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja... Dr zal toch s een keer iets goed gaan daar!
google op "uwv klachten " geeft wel leuke site's..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef vamperotica het volgende:
ja, idd....
Kun je misschien nog ergens terecht met klachten ofzo toevallig??![]()
ik ga maar weer eens bellen met de vriendelijke mensjes van de grote boze wolf zelf!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
google op "uwv klachten " geeft wel leuke site's..
Maar ben bang dat er niet echt heel veel gedaan word.
Een vriend van me heeft een tijdje stage gelopen bij het UWV. Hij zegt dat het daar een complete chaos is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niks anders dan klachten hoor je over die instelling.. I've been there.
Tis gewoon beschamend dat zo'n instelling zulke onder de mate service mag geven.
Maar daar zijn jullie natuurlijk al achterquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:17 schreef Champloo het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een tijdje stage gelopen bij het UWV. Hij zegt dat het daar een complete chaos is.![]()
dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
12 oktober
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Zit ik lekker een klein blikje grolsch te drinken komt er een joekel van een wesp langs. Echt een mega groot beest. Volgens mij de koningin. Wilt dat beest eerst in mijn glas vliegenDus ik snel en voorzichtig wegjagen. Vliegt dat beest vervolgens in mijn blikje
![]()
3/4 blikje kunnen wegkieperen in de bak.
Hopelijk verzuipt ze in het bier![]()
Niet dat ze honing gaat zoeken, nee, ze komt mijn bier opzuipen
Gelukkig dat ik niet gestoken ben geworden, volgens mij blijf je dan kapotEcht een dikke wesp was dat. Zo'n beest steekt je helemaal lek vol vergif.
Mooi apparaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mooi verhaal!
![]()
oew mensen ik heb vandaag me nieuwe digicam gekregen!!!!
casio ex s600
[afbeelding]
WAT ISSIE KLEIN! hij is precies even groot als me motorola razr
[afbeelding]
HAHA ja ik had ook een kodak easy share ( DX 6490) en die was ook groot ( had ook 4 mp en 10 x optische zoom enzo)quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi apparaat
Zal wel een aardige duit gekost hebben of niet??
Lekker handig om mee te nemen ook. Ik heb een kodak easy-share en die neem je niet zomaar mee en dat ding weegt ook veel.
Yep.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
EW gaat EW weer op vakantie dit jaar?
slimquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAHA ja ik had ook een kodak easy share ( DX 6490) en die was ook groot ( had ook 4 mp en 10 x optische zoom enzo)
die heb ik via marktplaats verkocht voor 220 euro... en toen deze ( 6 MP en 3x optische zoom) gekocht voor 250 euro.
dus erg mooie deal !
De DX 6490 inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAHA ja ik had ook een kodak easy share ( DX 6490) en die was ook groot ( had ook 4 mp en 10 x optische zoom enzo)
die heb ik via marktplaats verkocht voor 220 euro... en toen deze ( 6 MP en 3x optische zoom) gekocht voor 250 euro.
dus erg mooie deal !
Ga je zelf niet op vakantie dit jaar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep.
Hij is al een week weggeweest met mijn moeder. Zeeland. Kwam ie zaterdag van thuis.
Maandag gaat ie voor twee weken naar Texel.
Als ie terugkomt heb ik een week vrij. Kan ik hier in mijn eigen stulpje vakantie vieren
Goedeavond verder dromenvanger, ik hoop dat je je wat beter voelt morgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom erachter dat ik lichtelijk in een crisis zit![]()
Een identiteits-crisis en nog meer. Maar ik schrijf dus korte zinnen op buiten. Waarom die identiteits-crisis laat ik niet zien hier
Zo hou ik tenminste nog wat privacy over, heb afgelopen 6 jaar alles laten zien nogmaals. Tijd om eens achter de schermen te gaan werken
Doet wel goed dat opschrijven van alles.
Ik ga de computer nu helemaal van de stroom afzetten dus
Heb genoeg ervan. Basta over en uit. Ik probeer meteen een leuk verhaaltje erbij te schrijven buiten.
Over 3 elfjes die een jongen beschermen tegen negatieve gedachtes en tegen negatieve energie.
Een soort bescherm-elfjes die mensen doen beschermen tegen innerlijke pijn en frustratie.
Om te kijken of het helpt zo'n gedachte. Misschien brengt de fantasie van die 3 elfjes, de elfjes echt in leven
Tot morgen
Bedankt voor het meebewonderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:23 schreef gaai het volgende:
De mooie momenten in het levenEn bedankt dat je die mooie foto met ons deelt!
![]()
Doei, schrijf maar lekker een eind weg hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom erachter dat ik lichtelijk in een crisis zit![]()
Een identiteits-crisis en nog meer. Maar ik schrijf dus korte zinnen op buiten. Waarom die identiteits-crisis laat ik niet zien hier
Zo hou ik tenminste nog wat privacy over, heb afgelopen 6 jaar alles laten zien nogmaals. Tijd om eens achter de schermen te gaan werken
Doet wel goed dat opschrijven van alles.
Ik ga de computer nu helemaal van de stroom afzetten dus
Heb genoeg ervan. Basta over en uit. Ik probeer meteen een leuk verhaaltje erbij te schrijven buiten.
Over 3 elfjes die een jongen beschermen tegen negatieve gedachtes en tegen negatieve energie.
Een soort bescherm-elfjes die mensen doen beschermen tegen innerlijke pijn en frustratie.
Om te kijken of het helpt zo'n gedachte. Misschien brengt de fantasie van die 3 elfjes, de elfjes echt in leven
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |