quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef DonGorgon het volgende:
ik heb het niet warm hoor
ik denk er hard over om morgen ook een opblaasbadje te gaan kopen...alleen heb ik maar een heel klein achtertuintje die dan gelijk vol staatquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Atuniel het volgende:
Wij hebben thuis ook een badje staan.. duik ik vanavond ook maar es in met een koud biertje
Maar dat maakt niet uit,... gewoon neerzetten.. het genot van koel water om je heen isquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk er hard over om morgen ook een opblaasbadje te gaan kopen...alleen heb ik maar een heel klein achtertuintje die dan gelijk vol staat![]()
ik weet het, ik ga het ook maar gewoon doen denk ik, in het water is de enige manier om nog een beetje te kunnen genieten van deze temperaturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit,... gewoon neerzetten.. het genot van koel water om je heen is
kijk maar uit met verbranden DV, in het water gaat dat veel sneller, of als je nat in de zon zit. Al die druppeltjes op je huid werken als vergrootglaasjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Koel water is inderdaad
Ben al behoorlijk rood op de schoudersHopelijk is het niet verbrand. Zaken op een rijtje zetten ben ik maar mee gekapt, te ver terug kijken in het verleden heeft geen zin, daar raak ik alleen maar van de wijs van.
Muggen-bulten![]()
![]()
Klote muggen!!!
Misschien had je computer kuren van de warmtequote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
ik kreeg net een melding op mijn pc dat ik geen ip-adres meer had ofzo, en kon geen sites meer bereiken, ik schrok ervan, dacht dat ik gehackt was ofzo![]()
Alles aan en weer uitgezet, stekker van het modum ook, en nu lijkt alles het weer te doen...
Heb t-shirt aan en ben weer binnen, voel me helemaal verhit tot en met. Volgens mij teveel in de zon gezeten. Straks heb ik een zonne-steekquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kijk maar uit met verbranden DV, in het water gaat dat veel sneller, of als je nat in de zon zit. Al die druppeltjes op je huid werken als vergrootglaasjes.
Doe anders gewoon een t-shirt aan
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb t-shirt aan en ben weer binnen, voel me helemaal verhit tot en met. Volgens mij teveel in de zon gezeten. Straks heb ik een zonne-steek
zoiets lijkt het wel te zijn jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien had je computer kuren van de warmte
Zal wel meevallen hopelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dat hoop ik niet voor jou, kun je goed ziek van zijn hoor, een zonnesteek !
Nou, wat mij betreft hoef je je helemaal nergens voor te schamen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Koel biertje gepakt dan maar.
Ik ga zometeen denk ik webloggen weer, ik moet echt iets verzinnen. Ik loop continu vast tegen een doodlopende weg aan.
Of ik ga in word schrijven, niet de hele wereld hoeft te weten wat er tussen mijn oren gebeurt. Laatste tijd vraag ik me sowieso af, of ik niet teveel online laat zien
Biertje erbij. Heb het echt warmStraks heb ik koorts van de zon
Of het is gewoon zo warm in huis.
Af en toe zie ik het dus niet zitten, daar komt het op neer. En dat verhaal ga ik dus in word schrijven denk ik. Ik ga niet alles op internet gooien. Depressieve gedachtes laat ik in niet op internet komen. Daar schaam ik me voor.
Thanksquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft hoef je je helemaal nergens voor te schamen hoor![]()
Maar ik snap het wel, als ik me rot voel laat ik dat ook niet zien hier op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |