Hout kan wel wat hebben .. Ik zou me meer zorgen maken op een plastic tafel ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
er staat al een kogelBBQ op mn balkonen een miniding kan op tafeltje
wel even wat alufolie eronder
tafeltje is van hout
Ja, dat vraag ik me ook wel af ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef kratjuh het volgende:
fipo
[..]
En we kunnen met z'n allen ook nog op je balkon erbij of is het verplicht binnen kanen?
gaan we nu al zeuren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef kratjuh het volgende:
fipo
[..]
Hout kan wel wat hebben .. Ik zou me meer zorgen maken op een plastic tafel ..
En we kunnen met z'n allen ook nog op je balkon erbij of is het verplicht binnen kanen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
gaan we nu al zeuren?
ik stapel mn stoelen even op ofzo, en de deur zo ver mogelijk open, en dan kun je met een bordje in je hand best op balkon met 7 man staan.. wel even vragen als je je arm op wil tillen om een hap van je sate te nemen
(valt mee hooren ik hou de hele dag de luxaflex naar beneden, dus binnen is het dan best uit te houden
) desnoods BBQ-en we op de voorgalerij
die is helemaal van mij, genoeg staruimte daar
![]()
en misschien nog een beetje zon
![]()
Anders gooien we meerdere fietsen aan elkaar vast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klinkt goed
En genoeg palen om m'n fiets aan vast te zetten begreep ik ?
Goed plan .. Moeten we wel tegelijk weer vertrekken ... en als er nog iemand na mij komt moet m'n alarm ff uit ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Anders gooien we meerdere fietsen aan elkaar vast.
ik ben een vrouw, ik mag twijfelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
Wat een luxeproblemen heeft OPM toch ...
Jah maar moet ik 'm nu voor of achter zetten Faithy ?
Make up your mind woman
Als iedereen zijn slot om het slot van de ander vastmaakt nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Goed plan .. Moeten we wel tegelijk weer vertrekken ... en als er nog iemand na mij komt moet m'n alarm ff uit ..
Met die opmerking, die daar mogelijk gestaan zou kunnen hebben, zou je zaterdag niet binnen kunnen komen zeker........quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[Hier zou een zeer sexistische en vrouw-onterende opmerking gestaan hebben] ...
Gewoon plaatsen, zit me hier ook enorm populair te maken met dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[Hier zou een zeer sexistische en vrouw-onterende opmerking gestaan hebben] ...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, dat ligt al lang klaar in de rugzak, ik vraag tips van de man met al 2 keer circuitervaring.![]()
![]()
En ik maar denken dat we in een hele grote tuin gaan BBQ'en zodat ik zo ver mogelijk van Lars vandaan kan zitten en Bazziek...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
gaan we nu al zeuren?
ik stapel mn stoelen even op ofzo, en de deur zo ver mogelijk open, en dan kun je met een bordje in je hand best op balkon met 7 man staan.. wel even vragen als je je arm op wil tillen om een hap van je sate te nemen
(valt mee hooren ik hou de hele dag de luxaflex naar beneden, dus binnen is het dan best uit te houden
) desnoods BBQ-en we op de voorgalerij
die is helemaal van mij, genoeg staruimte daar
![]()
en misschien nog een beetje zon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |