Jawel, maar 't is vaak zo overdreven, ala "almost makes me weep [to see you with your children]"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef DeSiever het volgende:
Whahaha.. wel cool toch.. beter slijm dan bash.
Dit is toch niet het hele interview, lijkt me..? Ik heb dat hele interview eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:47 schreef matthijst het volgende:
Ach, beetje standaard slijminterview...
http://www.youtube.com/watch?v=4Naj2YrVWyg
Wat een geniaaaaaaaaaaaaaaale shitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Rnnz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=okwEDdr9pNg
Iedereen dit checken![]()
Chris Brown doet MJ na. En hoe! Hij is echt goed en heeft duidelijk veel concerten gezien van 'm XD Hij zingt een kleine medley van Rock With You, Billie Jean & Wanna Be Startin' Somethin'
Michael Jackson is 48quote:Trouwens wel geinig dat Chris Brown die nummertjes waarschijnlijk beter zingt dan dat Jackson ze zelf nog over zn stijve lippen krijgt![]()
Denk je dat hij daarom niet meer kan zingen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef matthijst het volgende:
Mja, die strakgetrokken lippen helpen ook niet echt mee hoor
Heel misschien Justin Timberlake, heeft goeie moves en zijn muziek wordt ook steeds beterquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:04 schreef WonderMe het volgende:
Mj is een super zanger/entertainer......geen enkele artiest kan hem overtreffen
Ik ben een fan van Michael maar helaas is hij finished vooral door het hele kindergedoe.quote:Op zondag 3 september 2006 20:46 schreef DrDentz het volgende:
ja of Wolter Kroes, da's ook een topper met brute moves
nou leuk hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
kennen jullie dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=8p-OnMGjcME
heel fout, maar ik moest er toch wel een beetje om lachen
nouja, verschrikkelijk, het was iig geen Thrillerquote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Michael maar helaas is hij finished vooral door het hele kindergedoe.
Hij was een goeie entertainer, maar wees eerlijk zijn laatste album Invincible was verschrikkelijk.
Haha.. dat is flauw. Niet zo in de verdediging joh.quote:Op zondag 3 september 2006 20:46 schreef DrDentz het volgende:
ja of Wolter Kroes, da's ook een topper met brute moves
WOW! Een echte 'mega' fan!!!quote:Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef MJboard het volgende:
Naar verluidt zit Michael al maanden in een kasteel in Ierland.
Zal hij aan het werk zijn en met een major come back terugkomen of is dit het gewoon?
Als een mega fan is dit een vraag die me bezighoudt...
Slaat op jouw hoofd.quote:Op maandag 4 september 2006 12:39 schreef MJboard het volgende:
Waar slaat dat nou weer op, mafkees.
Ik denk dat ie vast nog wel een keer een album uit zal brengen, maar een major come back lijkt me uitgesloten; hij is gewoon te freaky...quote:Op maandag 4 september 2006 12:19 schreef MJboard het volgende:
...een major come back terugkomen of is dit het gewoon?
Thriller kan niemand meer toppen, zelfs Mike niet.quote:Op maandag 4 september 2006 14:58 schreef DrDentz het volgende:
Ja, als ze de verkoopcijfers van een eventueel nieuw album gaan vergelijken met Thriller flopt het sowieso.. zo groot zal hij natuurlijk nooit meer worden
Ik weet niet zoveel over plastische chirurgie.. maar het is toch best mogelijk om een normale neus van z'n neus te maken? Ze kunnen zoveel tegenwoordigquote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Wil je dat die neus eraf valt dan? Een beetje bijwerktstraks heeft ie alleen nog een gat in het gezicht over
![]()
Reeel zijn is prima, maar deden jullie dan maar eens net zoveel zeiken over de chirugische ingrepen over de andere sterren als over mj...........zeik eens over J.Lo die bijvoorbeeld met haar dikke reet en die haar hele hoofd heeft laten verbouwen en GEEN enkel muziekaal talent heeft en wat tegenwoordig alleen maar duetjes doet met rappers omdat ze zelf GEENquote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef matthijst het volgende:
Da's niet zeiken, das reeel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |