quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had 3 jaar geleden al zo'n topic
stoerquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
nerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:18 schreef Zuen het volgende:
Hey ik was die in dat grote zonnebrillen topic. Ik sta in een OP L:D:D:D:D:D:!!1L!!:!::!D:D: D:D:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
Gaastra heeft niks met mode te maken, dus daar gaat het hier niet over, lelijke kakkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef Nyx96 het volgende:
Herkenbaar.
Ik droeg zes jaar geleden als jassen van Gaastra. Tegenwoordig is het schering en inslag
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef Nyx96 het volgende:
Herkenbaar.
Ik droeg zes jaar geleden als jassen van Gaastra. Tegenwoordig is het schering en inslag
Jij loopt zeker in 3/4-broekenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:20 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Gaastra heeft niks met mode te maken, dus daar gaat het hier niet over, lelijke kakker
Nee. Maar jij bent hopelijk toch niet serieus. Gaastraquote:
Als je me nou verteld dat t een windjack is loop je echt voor lul.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef Nyx96 het volgende:
Herkenbaar.
Gaastra? Woon je in Friesland ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:19 schreef Nyx96 het volgende:
Herkenbaar.
Die jassen draag ik niet meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je me nou verteld dat t een windjack is loop je echt voor lul.
pfffffffquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
Hij doet zeker ook aan zeilen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaastra? Woon je in Friesland ofzo?
Zo moe, van die mensen die dit soort kutdingen zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffffffik tien jaar terug al toen ik nie eens internet had
nou jij weer dude
De Peelquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gaastra? Woon je in Friesland ofzo?
En hij heeft rode broeken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij doet zeker ook aan zeilen.
En aan scouting.
Ga dan naar bed!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Zo moe, van die mensen die dit soort kutdingen zeggen.
Maar wel roze polo's.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft rode broeken.
En een mat.
En bootschoentjes.
Wat een gelul.
Help. Een stalkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij doet zeker ook aan zeilen.
En aan scouting.
En jij? Kisten, lang vet haar, zwarte tshirts en vale broeken?quote:
Ja. Met het kraagje omhoog, zoals het hoort.quote:
Wil je een Pilsje schat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffffffik tien jaar terug al toen ik nie eens internet had
nou jij weer dude
Sommige gothicout-fits vind ik erg mooi. Bij meiden danquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je expres altijd kleren draagt die niet in de mode zijn, laat je je dan wel of niet door de mode leiden ?
Als jij nou s niet van die wannabee filosofische vragen stelt, zou Fok dan beter af zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je expres altijd kleren draagt die niet in de mode zijn, laat je je dan wel of niet door de mode leiden ?
In den vreemde ziet men naar de kleren, thuis naar wat daar onder steekt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij nou s niet van die wannabee filosofische vragen stelt, zou Fok dan beter af zijn?
![]()
Ik stond tien jaar geleden tot mijn knieen in het IJsselmeerwater, op het dek overigens. Geen draad Gaastra aan mijn lijf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:20 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Gaastra heeft niks met mode te maken, dus daar gaat het hier niet over, lelijke kakker
Ik at al Ben en Jerry's ijs voordat Jerry was geboren!quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:11 schreef Walrik het volgende:
ik at al Ben & Jerry's ijs voordat ze zich verkochten aan Unilever
Ik al jaren.quote:
Ik ben Ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:22 schreef sjimz het volgende:
Ik at al Ben en Jerry's ijs voordat Jerry was geboren!
Koffie komt oorspronkelijk ook uit Arabiëquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef Rio het volgende:
Ik sopte al biscuitjes in mijn koffie toen Brazilië nog ontdekt moest worden.
Dus? Wat heeft dat met de ontdekking van Brazilië te maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Koffie komt oorspronkelijk ook uit Arabië
Dat mensen zich alweer drie jaar voor lul zetten met die dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef AlohaXa het volgende:
... "broek-in-laars" laarsjes...
haha.....
Ja dat kan allemaal wel zijn, maar daar gaat het mij natuurlijk niet om he. Het zijn altijd de superhippe mensen die denken dat ze er supercool bijlopen die dan zeggen dat ze geen meeloper zijn omdat ze 3 jaar geleden al een grote bril droegen. Nou als dat al waar is, dan liep je er 3 jaar geleden als een enorme oetlul bij, of zoals een andere user al treffend zei "je lacht je toch de ballen uit de broek". Dat elke trend zich om de 10 jaar herhaalt is niet relevant en bovendien lang niet altijd waar. Volgens mij zijn bijvoorbeeld teenslippers nooit hip geweest. Ze bestaan al lang, maar ze zijn nog maar een jaar, hooguit 2, enigzins hip. Modehomo's die ze 3 jaar geleden al droegen stonden 3 jaar geleden voor lul. Nu staan ze niet voor lul maar dragen ze wel lelijk schoeisel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef ThE_ED het volgende:
Grappige is natuurlijk dat men bijv. die grote uilebrillen 45 jaar geleden ook al droeg. Kijk maar naar Audrey in Breakfast at Tiffany's uit '61.
Het mag nu dan hip zijn, eigenlijk is het gewoon retro, wat eigenlijk gewoon een hip woord voor oud is. (En "hip" is ook weer retro trouwens.)
Als je had gezegd: " ik sopte al biscuitjes in mijn koffie toen Arabië nog ontdekt moest worden " dan had je een nóg sterker argument gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:03 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft dat met de ontdekking van Brazilië te maken?
Nee, ok, maar het neem tvoro die mensen wel de grond weg waarop ze zich beroepen. Ze waren er namelijk helemaal niet "vroeg" bij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:06 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal wel zijn, maar daar gaat het mij natuurlijk niet om he.
Ik liep 3 jaar geleden al mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef PrinceLu het volgende:
Ik ben gewoon een normale meeloper hoor!
ik keek al discovery channell, voordat jij die documantaire over koffie erop had gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Koffie komt oorspronkelijk ook uit Arabië
We hadden het over de drank:quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ik keek al discovery channell, voordat jij die documantaire over koffie erop had gezien![]()
Je hebt trouwens niet goed gekeken, de oorsprong lag in afrika, waar men de koffieboon at
Jah, zò'n early adaptor ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je had gezegd: " ik sopte al biscuitjes in mijn koffie toen Arabië nog ontdekt moest worden " dan had je een nóg sterker argument gehad
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Zyggie het volgende:
De grote zonnebrillenhype zag ik slechts aankomen, je denkt toch niet serieus dat ik daarmee rond ga lopen.![]()
Dus jouw huiskamer is zo teringouderwets dat ie nu weer in is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:02 schreef hangplant het volgende:
Haha leuk onderwerp! Ik ben ook een beetje zo denk, niet zo met kleding maar meer met interieur. Dan lach ik iemand uit die nu pas retrobehang heeft ontdekt. Wel kinderachtig!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |