:p de grootste nikkel bron is van een inslagquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gesteente uit de ruimte kan ook ijzererts of nikkel bevatten.
Desondanks wel vreemd dat zoveel mensen dat ding hebben gezien, blijkbaar op niet al te grote hoogte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:11 schreef Bill_E het volgende:
Lol de sukkels op 538 zeggen dat een metioriet iets anders is dan een vallende ster....
Kan ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gesteente uit de ruimte kan ook ijzererts of nikkel bevatten.
De hoogte waarop een meteoor oplicht is ca 60-80kmquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Desondanks wel vreemd dat zoveel mensen dat ding hebben gezien, blijkbaar op niet al te grote hoogte.
dat zei ik denhaag en hij ging richting scheveningen. dit is echt de grootste vallende ster die ik ooit heb gezien. het deed mij ook wel denken aan de ruimteveer Columbia. met al die brokstukken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:18 schreef Triangle het volgende:
En dat middenin het centrum van Den Haag!
dat klopt. maar toen er stukken afviel werd hij groen van kleur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens geen groene kleur gezien, hij was wit met een feloranje staart
Toen zat ie waarschijnlijk net achter het huis van de overburenquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:34 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
dat klopt. maar toen er stukken afviel werd hij groen van kleur.
In de pot met goud aan het eind van de regenboogquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:39 schreef Dragonetti het volgende:
En waar is het nu terecht gekomen?
nu ben je best wel tof en zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de pot met goud aan het eind van de regenboog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |