Niet op ingaan houdt het vanzelf opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef kyraaa het volgende:
= knip =
waarom lijkt jou dat ongeloofwaardig?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik las iets van iemand die beweerde 15 te zijn en 400 per maand omzette voor de huur en de xbox. Dat lijkt me wat ongeloofwaardig, temeer omdat er een hele laag internet tussen zat.
deel 2 heeft een inleiding nodig, zeiksnorquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef Bloodhound het volgende:
Harry kan je misschien niet zoveel vragen en het andere topic nog eens goed doorlezen. daar staat alles in wat je moet weten en vraag daar maar verder als je wilt maar een nieuw topic starten is nutteloos en kan tot irritaties leiden van mensen, ook al bedoel je het niet verkeerd.
Nou, in de regel eten mensen en hebben ze allerlei kosten aan dingen die nodig zijn, zoals school, of dingen die gewoon geld kosten zoals een hobby . Ikzelf zit op een huur van 200 euro/maand, dan hou je volgens jouw schema dus nog 200 over.. 50 euro/week... mwoa, da's best krap eigenlijk, vind je niet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
waarom lijkt jou dat ongeloofwaardig?
waarom zou ik daar over liegen?
wat voor nut heeft dat?
Leer dan eerst eens fatsoenlijk een inleiding te schrijvenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
deel 2 heeft een inleiding nodig, zeiksnor
Misschien zou je er zelf ook goed aan doen om wat vragen te stellen in plaats je als de redder van de mensheid op te stellen.
goed dat je er zo open open doet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef kyraaa het volgende:
ja en?
dacht je nou echt dat ik met 50 euro per week niet kan rondkomen?
30 euro boodschappen ((lidl))
en 20 euro voor leuke dingen...
en als ik wat extra's wilde doen... ga je gewoon wat meer werken...
Maar waarom zou je boodschappen bij de lidl doen als je met minimale middelen relatief veel geld bij elkaar kan sprokkelen? Ik kan moeilijk geloven dat iemand in de positie als jij beschrijft geen frustratie op de een of andere manier moet compenseren eigenlijk. Wat doe je voor 20 euro? Dat zijn geeneens reiskostenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef kyraaa het volgende:
ja en?
dacht je nou echt dat ik met 50 euro per week niet kan rondkomen?
30 euro boodschappen ((lidl))
en 20 euro voor leuke dingen...
en als ik wat extra's wilde doen... ga je gewoon wat meer werken...
voor ongeveer 45 euro per maand heb je hier een abbonement voor het openbaar vervoerquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar waarom zou je boodschappen bij de lidl doen als je met minimale middelen relatief veel geld bij elkaar kan sprokkelen? Ik kan moeilijk geloven dat iemand in de positie als jij beschrijft geen frustratie op de een of andere manier moet compenseren eigenlijk. Wat doe je voor 20 euro? Dat zijn geeneens reiskosten
en je kleren dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:29 schreef kyraaa het volgende:
[..]
voor ongeveer 45 euro per maand heb je hier een abbonement voor het openbaar vervoer
jaaaaah jong zijn heeft ook zn voordelen... jeugdabbonement![]()
ja vast en je hoefde zeker ook geen belasting te betalen want je had geen uitkering en de huisbaas had er geen enkele moeite mee dat je contant betaalde enzo. Een rekening had je niet nodig natuurlijk, want al het geld kreeg je direct handje-contantjequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:31 schreef kyraaa het volgende:
toen ik van huis ging had ik 2 koffers en een rugtas vol kleding....
en net wat ik je zei daarnet, als je wat extras wil, werk je gewoon wat meer.
tuurlijk was het krap.... maar daar word je hard van!
die kamer die ik huurde was idd zwart ja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja vast en je hoefde zeker ook geen belasting te betalen want je had geen uitkering en de huisbaas had er geen enkele moeite mee dat je contant betaalde enzo. Een rekening had je niet nodig natuurlijk, want al het geld kreeg je direct handje-contantje
had je die x-box ook in je rugzak eigenlijk?
Och kom nou toch, Harry, de belastingdienst komt helemaal niet in beeld bij prostitutie over het algemeen, veel (minder nette) huisbazen hebben maar wat graag cash en iedereen kan een bankrekening openen, zolang je geen idioot grote bedragen stort kraait de fiscus nergens naar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
ja vast en je hoefde zeker ook geen belasting te betalen want je had geen uitkering en de huisbaas had er geen enkele moeite mee dat je contant betaalde enzo. Een rekening had je niet nodig natuurlijk, want al het geld kreeg je direct handje-contantje
had je die x-box ook in je rugzak eigenlijk?
zoals een internetverbinding, het onderhouden van een sociaal netwerk of een toekomstperspectief bedoel je? O, wacht je was kleuteroverblijfjuf, da's waar ook. Goed bezig !quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:35 schreef kyraaa het volgende:
[..]
die kamer die ik huurde was idd zwart ja...
een bankrekening had ik wel... maar gebruikte ik niet.
die xbox had ik gekocht nadat ik op die kamer kwam.
anders nog iets wijsneus?
dat jij me niet gelooft nog tot daar aan toe, moet je lekker zelf weten maar stel niet van die ongelooflijk stomme vragen waarvan je het antwoord zelf ook wel kan bedenken!
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
nav, hoe is het om prostituee te zijn? Hoe is het om een hoertje te zijn?
Wat zijn de do's en don'ts en zo?
kweet niet in wat voor gat jij woonde maar bij mij zat er een chatcafe om de hoek'quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zoals een internetverbinding, het onderhouden van een sociaal netwerk of een toekomstperspectief bedoel je? O, wacht je was kleuteroverblijfjuf, da's waar ook. Goed bezig !
Nou, laten we het weer over het 'vak' hebben dan.
Hoe sprak je af met je klanten en welke informatie vond je belangrijk?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:40 schreef Bloodhound het volgende:
Een paar vragen aan Harry:
Wil je zelf ook in de prostitutie gaan Harry?
Waarom wil je het wel/niet?
Hoeveel verwacht je te verdienen?
Lijkt het jou een leuk beroep?
ow je wil mn opleiding weten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, jochie, dat wil ik niet, ik wil weten wat mensen beweegt om in de prostitutie te gaan en ik wil graag weten waar ze vandaan komen, gewoon het standaardverhaal, weet je, net zoals mavo/havo
Stel die vragen dan op een normale toon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, jochie, dat wil ik niet, ik wil weten wat mensen beweegt om in de prostitutie te gaan en ik wil graag weten waar ze vandaan komen, gewoon het standaardverhaal, weet je, net zoals mavo/havo
Prima! Wat deed je eigenlijk besluiten om bijvoorbeeld niet achter de kassa te gaan zitten dan? Wat was je dagbesteding eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ow je wil mn opleiding weten?
ik zat op mavo d. en daarna ging ik naar het laboratorium om vervolgens hard te gaan studeren en een goed leven op te bouwen. dat was plan nummer 1.
totdat daar verandering in gebracht werd. was een super stuudje en eigenlijk was mavo te makkelijk voor me... had extreem goeie cijferlijst.
Ga nou niet zo overgeinteresseerd lopen doen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Prima! Wat deed je eigenlijk besluiten om bijvoorbeeld niet achter de kassa te gaan zitten dan? Wat was je dagbesteding eigenlijk?
tief es effe op, dit is een serieus topic, ik stel open vragen en jullie maken er een zooitje vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ga nou niet zo overgeinteresseerd lopen doen...
overblijfjuf net wat ik al melde... naar huis,op visite bij vrienden, goedkope boodschapjes.... tv kijken die ik overigens na een tijdje toch van mn moeder gekregen had (die ik thuis toen ook al had) naar het internet cafe, lekker msn-en en checken of dr nieuwe klanten waren... naar huis, wasje draaien... beetje schoonmaken afwassen eten douchen werken, thuiskomen, douchen , tv kijken slapen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Prima! Wat deed je eigenlijk besluiten om bijvoorbeeld niet achter de kassa te gaan zitten dan? Wat was je dagbesteding eigenlijk?
waarom ben je gestopt eigenlijk? En is het zo dat je een jaloezie hebt ontwikkeld om je vriendje bij je te houden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef kyraaa het volgende:
nog vragen die nog met prostitutie te maken hebben?
of zal ik je meteen mn pincode geven?
Ga je je kinderen later vertellen dat je een hoer was?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef kyraaa het volgende:
nog vragen die nog met prostitutie te maken hebben?
of zal ik je meteen mn pincode geven?
tief jij is effe op met je irritante vragen en probeer eens een normale vraag te stellen. je lijkt de politie wel bij een ondervraging! dit is een forum bedoeld voor NORMAAL social contact, en dus niet voor iemand die de hele tijd in de aanval is en andere met vragen bekogeld die niet tactics gesteld zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
tief es effe op, dit is een serieus topic, ik stel open vragen en jullie maken er een zooitje van
ik ben gestopt omdat dit geen werk is wat ik over zoveel jaar nog wil doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom ben je gestopt eigenlijk? En is het zo dat je een jaloezie hebt ontwikkeld om je vriendje bij je te houden?
Ik heb een kennis gehad die een tijdje met een prostituee had gedate (vond ie blijkbaar prima) en hij klaagde in die tijd dat ze zo bezitterig was.
dat ligt aan de leeftijd. en op de samenleving. ik merk dat er nog steeds een beetje een taboe zit op de prostitutie. wel zou ik mijn kinderen vertellen dat ze niet mogen oordelen want iedereen zit wel eens in de problemen. en ik ben hartsikke blij dat er "hoeren" zijn want dat houdt wel de verkrachters en pedos van de straat. zij werken net zo hard voor hun geld als ieder ander.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ga je je kinderen later vertellen dat je een hoer was?
ja... met wie ik een serieuze toekomst op wil bouwen gaat dit zeker horen ja...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je toekomstige vriendjes?
"Nee, keine zimmer frei. Maar wel lekker blijven plakken!"quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:19 schreef kyraaa het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef Harry_Sack het volgende:
*KNIP*
- Onderhou je contacten met 'vaste' klanten?
* ja op den duur bouw je je klantenrking op, net zo eenvoudig als een supermarkt ofzo
*KNIP*
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:09 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
"Nee, keine zimmer frei. Maar wel lekker blijven plakken!"![]()
(miss kun/wil jij een gedeelte van de vraag ook beantworden, kyraaa)quote:Nog ff een vraagje voor Francoise(top dat je zo open bent trouwens)
Je zegt dat je je niet zeker voelde en alleen maar goed voor sex etc. en dat je daarom dit werk ging doen.
Maar voelde je je door het werk dan wél weer zeker van jezelf, en ook weer 'goed' als persoon?
Ow en nog een vraagje, wat vind je ervan als mensen je toen je het deed, of tijdens het werk (of nu) een hoer noemen?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:09 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
"Nee, keine zimmer frei. Maar wel lekker blijven plakken!"![]()
een soort citotoets zeg maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jij lijkt mij een slimme kerelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och kom nou toch, Harry, de belastingdienst komt helemaal niet in beeld bij prostitutie over het algemeen, veel (minder nette) huisbazen hebben maar wat graag cash en iedereen kan een bankrekening openen, zolang je geen idioot grote bedragen stort kraait de fiscus nergens naar.
Als je over genoeg cash beschikt kan je aardig onder de radar blijven in Nederland, zelfs vandaag de dag nog, je krijgt pas problemen als je zaken netjes wilt doen.
meel hansworst eens!quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
In Rusland schijnt het trouwens heel normaal te zijn dat kinderen in de steden zichzelf tegen een vergoeding aanbieden volgens de film Lilja-4-ever
Ik moet eerlijk zeggen dat als een vriendin van mij zou zeggen dat ze prostituee is geweest ik het uit zou makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:07 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja... met wie ik een serieuze toekomst op wil bouwen gaat dit zeker horen ja...
dalijk loop je op straat en word je aangesproken door een klant
dat is me al eens eerder overkomen.... gewoon eerlijk en oprecht zijn.
mezelf zijn. en als dat vriendje er dan misschien niet tegen kan of er ontzettend veel moeite mee heeft en problemen schopt, dan is hij misschien niet de juiste persoon voor me...
maar over het algemeen hebben ze er geen moeite meej, of niet zo heel erg veel. ligt in het verleden. gebeurd is gebeurd
ik voelde me heel erg onzeker. heeft te maken met jeugdtraumas en dergelijke...quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:15 schreef SnowBite het volgende:
Hier nog een keer mijn vraag uit het vorige topic:
Maar voelde je je door het werk dan wél weer zeker van jezelf, en ook weer 'goed' als persoon?
(miss kun/wil jij een gedeelte van de vraag ook beantworden, kyraaa)
1 hele keer... en ik schrok dr zelf vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Weleens zelf klaargekomen bij een klant kyraaa?
nee nooitquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de slechtste ervaring die je ooit gehad hebt in je werk en zijn er ooit klanten geweest waar je wat voor voelde?
Rot jij ff op naar een ander topic en kom niet alleen dat soort nutteloze reacties posten aubquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:21 schreef Haruhi het volgende:
Matige kloon hoor die kyra, verhaal rammelt aan alle kanten.
ik hoorde ooit dat hoeren niet zoenen is dat zo?quote:
Denk dat je een klant niet gelukkiger kan maken dan wanneer je zelf ook klaarkomt, waarom zou je inhouden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:22 schreef kyraaa het volgende:
1 hele keer... en ik schrok dr zelf van![]()
was de eerste en laatste keer... je moet wel proffesioneel blijven natuuurlijk.
was wel bij een vaste klant dat wel...
Ik zou zeggen: ongewildquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik hoorde ooit dat hoeren niet zoenen is dat zo?
Ik zoen ook nooit ben ik dan ook een hoer of een non?
![]()
ik zoende niet nee... ik vond/vind het niet fris om zomaar een vreemde zn speeksel op te lebberen... de sex zelf was altijd safe met condooms dus dat was niet zo erg... ff douchen en klaar. maar zoenen, neej... nooit bij andere mannen. alleen bij vriendjes die hun tanden poetstequote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
misschien had je in de tijd dat je lag te naaien (en xboxen) beter een boekje kunnen open slaan over de Nederlandsche taal, had je nu wellicht een leuker baantje gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef kyraaa het volgende:
en kunnen we nu asjeblieft af van het xbox onderwerp....
ik las geloof ik ergens dat iemand zei: sexuele gunsten verlenen vanwege een xbox is dom???
die gunsten moest ik toch wel verlenen vanwege mn huur....
en die xbox was gewoon omdat ik dat leuk vond... net zoals jij wel eens iets voor jezelf koopt.
over coke snuivers en schulden...
ik heb NOG NOOIT coke gesnoven...
ik heb NOG NOOIT schuld gehad....
ik heb NOG NOOIT tijdens het werk onveilige sex gehad
ik heb er altijd voor gezorgd dat hetgeen wat ik nodig had ik kon kopen.
en ik hoorde ook nog iets over een basis opvoeding?
jij moet helemaal je mond houden want ik heb de perfecte opvoeding gehad.
het ligt aan de omstandigheden, tis geen studie keus!
ik deed wat ik moest doen om eten te kopen, huur te betalen, een tram abbonement kopen of whatever.... en dat was om voor mezelf te zorgen. dat is dus wat ik gedaan heb en als mij dat een slecht mens maakt omdat ik toevallig het oudste beroep van de wereld heb uitgeoefend das dan jou probleem.! ik leef met mezelf en niet met jou....
ik hoorde ergens een vraag of ik wel eens bang geweest ben?
ja, heel erg vaak. mannen die door willen gaan tegen betaling.
mannen die onveilige sex wilden zomaar opeens. en mannen die gewoon rampzalig waren...
gelukkig staat er altijd iemand op wacht met telefoon en adres enzo... een spotter.
en ik ben ook wel eens uit raam (benedenhuis) gegaan omdat het een etter was.
jij zoent nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
omdat na mijn orgasmes ik meestal meteen geen zin meer heb in verdere sex.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Denk dat je een klant niet gelukkiger kan maken dan wanneer je zelf ook klaarkomt, waarom zou je inhouden?![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:28 schreef JoPiDo het volgende:
misschien had je in de tijd dat je lag te naaien (en xboxen) beter een boekje kunnen open slaan over de Nederlandsche taal, had je nu wellicht een leuker baantje gehad
Ik denk dat het veel scheelde dat ik bij de mannen zelf in huis kwam. Daar ben je toch al meer op je gemak. Verder ben ik niet lelijk en weet ik hoe ik een man kan bespelen. Ik vond het ook niet leuk om onverrichterzake naar huis te gaan, dus deed meestal wel een beetje mijn best.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
![]()
Maar nu begin ik aan mijzelf te twijfelen! Ik ben een keer gaan stappen in Amsterdam. Mijn relatie die ik toendertijd had was uitgegaan en daar was ik behoorlijk kapot van. Ik dacht toen: ik ga naar de wallen en als ik dan met een leuke meid sex heb gehad, dan vergeet ik sneller mijn ex.
Dus... paar keer op en neergelopen, mooiste meisje uitgekozen, naar binnen gegaan en betaald en op bed gaan liggen. Maar echt veel beweging kwam er niet in. Uiteindelijk maar na 15 minuten ofzo weggegaan (tijd was ook om) en lekker op stap geweest.
Dacht dat het wel vaker bij mannen zou voorkomen (de 1e keer zoiets doen). Maar kennelijk hoor ik bij een minderheid![]()
Ach, het zal wel niets voor mij zijn, ik heb een gevoel van liefde nodig en dat heb je natuurlijk niet als je ervoor betaald en het de 1e keer is.
Ik heb niet voor de prostitutie gekozen omdat ik mijn hand niet op wilde houden. Recht op een uitkering had ik sws niet en ik was ook niet in staat de hele rompslomp aan te gaan om bijstand aan te vragen. Had ik dat gewild, zo werd mij verteld toen ik bij het cwi was voor werk, dan had ik er ook een reden voor moeten hebben en minstens bij een psycholoog te rade moeten gaan, als 20-jarige krijg je echt niet zomaar een bijstandsuitkering, en daar voelde ik me gewoon niet toe in staat, ik wilde en kon niet over mijn problemen en gevoelens praten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
dat begrijp ik nu weer niet, hè, je vindt het zelf naar afgerekend te worden op jouw keuze, maar hebt wel een negatieve mening over een ander die de keuze maakt gebruik te maken van een opgebouwd recht, ww namelijk, of desnoods bijstand.
op het moment dat je kiest voor prostitutie omdat je zo graag principieel wil zijn en niet "je hand op wil houden" waarom praten we dan nog over 'trots dat ik het achter me gelaten heb" en "ik ben niet te beroerd om de meest crappy baantjes aan te nemen" of "respect dat je eruit gestapt bent"
Ik heb nergens beweerd dat ik mijn lijf verkopen niet minderwaardig vond, maar omdat ik mezelf minderwaardig vond, leek het me wel te passen.quote:het was een weloverwogen keuze, prostitutie is in dit land niet a last resort immers.
en om dan ww of bijstand te zien als "je hand ophouden" alsof dát iets minderwaardigs is, en je lijf verkopen niet? beetje een gotspe.
dat zal vast wel lukken... bedankt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kyraaa respect dat je zo open alle vragen beantwoordt en ik zou zeggen succes verder met je leven, maak er wat moois van.
Gast, kom ergens anders aan je trekken ofzo...quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:35 schreef JoPiDo het volgende:
en leer eens wat Nederlands!
Wegwezen als je niets beters te melden hebt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:35 schreef JoPiDo het volgende:
en leer eens wat Nederlands!
Hoe lang heeft het geduurd voordat je financieel je zaakjes voor elkaar had?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:32 schreef francoise het volgende:
Ik heb niet voor de prostitutie gekozen omdat ik mijn hand niet op wilde houden. Recht op een uitkering had ik sws niet en ik was ook niet in staat de hele rompslomp aan te gaan om bijstand aan te vragen. Had ik dat gewild, zo werd mij verteld toen ik bij het cwi was voor werk, dan had ik er ook een reden voor moeten hebben en minstens bij een psycholoog te rade moeten gaan, als 20-jarige krijg je echt niet zomaar een bijstandsuitkering, en daar voelde ik me gewoon niet toe in staat, ik wilde en kon niet over mijn problemen en gevoelens praten.
Als ik had moeten wachten op een soort van uitkering was ik mijn huis uit gezet, en het was ook niet genoeg geweest om mijn schuld binnen de termijn af te lossen. Achteraf gezien was het misschien een betere oplossing, om gewoon bij mijn ouders aan te kloppen, maar gezien zij al vanaf mijn puberteit roepen dat ik niks af zal maken of vol zal houden, dacht ik ze wel even het tegendeel te bewijzen.
Het was wel op een vreemde manier vleiend, het gaf een kick. Ik kreeg veel complimentjes en geen weigeraars en dat was ik niet gewend die complimentjes, voor de grapjassen onder u, dus in het begin heeft het me zeker geholpen om anders naar mezelf en mijn lijf te gaan kijken. Ja, complimentjes zijn leuk, maar ik ging me afvragen, als ik zo mooi zou zijn als zij zeiden, of als ik ze zo op hun gemak liet voelen, hoe kon het dan zijn dat er niemand van me hield, dat er nooit iemand verliefd op me was en dat er zovaak op mijn gevoelens was getrapt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:15 schreef SnowBite het volgende:
Hier nog een keer mijn vraag uit het vorige topic:
[Nog ff een vraagje voor Francoise (top dat je zo open bent trouwens)
Je zegt dat je je niet zeker voelde en alleen maar goed voor sex etc. en dat je daarom dit werk ging doen.
Ow en nog een vraagje, wat vind je ervan als mensen je toen je het deed, of tijdens het werk (of nu) een hoer noemen?]
(miss kun/wil jij een gedeelte van de vraag ook beantworden, kyraaa)
Een paar maanden geledenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het geduurd voordat je financieel je zaakjes voor elkaar had?
Ik heb een paar klanten gezoend, mannen die me in het dagelijks leven ook niet onberoerd zouden laten. Die zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De slechtste ervaring was dus die ene die het condoom uit dacht te kunnen doen. Dronken mannen in het algemeen ook wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de slechtste ervaring die je ooit gehad hebt in je werk en zijn er ooit klanten geweest waar je wat voor voelde?
dat had ik gelezen ja... tuurlijk had ik dat gezien maar wat moet ik dr op zeggen dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:14 schreef DaMook het volgende:
Mijn uitgebreide post wordt uiteraard door niemand gelezenTeveel text ofzo ?
Samenvating: Ik heb respect voor die meiden (wegens redenen), maar ik zou er nooit iets mee kunnen hebben.
Ik maak zelf wel uit waar ik naartoe ga, ik geloof er geen hout van. Als ik mijn mening wil verkondigen doe ik dan gewoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Rot jij ff op naar een ander topic en kom niet alleen dat soort nutteloze reacties posten aub![]()
Wat verdien je zo'n beetje per maand als pro?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:58 schreef francoise het volgende:
[..]
Een paar maanden geledenDat is dus ruim 2 jaar na dato. Nu sta ik nog wel rood maar ook dat wordt zienderogen minder fel.
Ja ok meer dan "klopt je maakt weleens wat mee en is je menig" valt er eigenlijk ook niet op te zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:16 schreef kyraaa het volgende:
[..]
dat had ik gelezen ja... tuurlijk had ik dat gezien maar wat moet ik dr op zeggen dan?
ownou dat kan, das jou mening. dat mag
![]()
tis te warm en er ligt een beer van een vent op mn bed te snurken...quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dacht dat je al te bed was, zit je nog in je oude 'slaap' ritme![]()
ehm... zo rond de 60 denk ik alles bij elkaar... incl. vriendjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:46 schreef MegaMarc het volgende:
met hoeveel kerels heb je gesext in je carriere?
@ your service...quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:49 schreef Lestat het volgende:
Ik kom af en toe wel eens bij een prostituee en ik vind het top wat jullie allemaal voor ons doen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:49 schreef Lestat het volgende:
Ik kom af en toe wel eens bij een prostituee en ik vind het top wat jullie allemaal voor ons doen![]()
in een half jaartje? dat vind ik nog weinig eigenlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:50 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ehm... zo rond de 60 denk ik alles bij elkaar... incl. vriendjes
dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:54 schreef michiel_merk het volgende:
maar ik denk dat als er geen prostituees waren, er nog een hoop meer verkrachtingen zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |