abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39959522
Een paar vragen aan Harry:

Wil je zelf ook in de prostitutie gaan Harry?
Waarom wil je het wel/niet?
Hoeveel verwacht je te verdienen?
Lijkt het jou een leuk beroep?
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:44:15 #27
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39959644
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:40 schreef Bloodhound het volgende:
Een paar vragen aan Harry:

Wil je zelf ook in de prostitutie gaan Harry?
Waarom wil je het wel/niet?
Hoeveel verwacht je te verdienen?
Lijkt het jou een leuk beroep?

Nee, jochie, dat wil ik niet, ik wil weten wat mensen beweegt om in de prostitutie te gaan en ik wil graag weten waar ze vandaan komen, gewoon het standaardverhaal, weet je, net zoals mavo/havo
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39959687
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Nee, jochie, dat wil ik niet, ik wil weten wat mensen beweegt om in de prostitutie te gaan en ik wil graag weten waar ze vandaan komen, gewoon het standaardverhaal, weet je, net zoals mavo/havo
ow je wil mn opleiding weten?
ik zat op mavo d. en daarna ging ik naar het laboratorium om vervolgens hard te gaan studeren en een goed leven op te bouwen. dat was plan nummer 1.
totdat daar verandering in gebracht werd. was een super stuudje en eigenlijk was mavo te makkelijk voor me... had extreem goeie cijferlijst.
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:47:02 #29
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_39959725
quote:

[..]

Stel die vragen dan op een normale toon.
Niet zo denigrerend en onvriendelijk zou beter overkomen....
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:48:00 #30
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39959754
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:45 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ow je wil mn opleiding weten?
ik zat op mavo d. en daarna ging ik naar het laboratorium om vervolgens hard te gaan studeren en een goed leven op te bouwen. dat was plan nummer 1.
totdat daar verandering in gebracht werd. was een super stuudje en eigenlijk was mavo te makkelijk voor me... had extreem goeie cijferlijst.
Prima! Wat deed je eigenlijk besluiten om bijvoorbeeld niet achter de kassa te gaan zitten dan? Wat was je dagbesteding eigenlijk?
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:48:56 #31
49959 SnowBite
pi_39959780
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Prima! Wat deed je eigenlijk besluiten om bijvoorbeeld niet achter de kassa te gaan zitten dan? Wat was je dagbesteding eigenlijk?
Ga nou niet zo overgeinteresseerd lopen doen...
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:49:33 #32
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39959797
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Ga nou niet zo overgeinteresseerd lopen doen...
tief es effe op, dit is een serieus topic, ik stel open vragen en jullie maken er een zooitje van
pi_39959801
Ik denk dat het tijd wordt voor een msn-uitwisseling

en post maar na afloop je bevindingen...
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:50:45 #34
49959 SnowBite
pi_39959823
idd
pi_39959872
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

overblijfjuf net wat ik al melde... naar huis,op visite bij vrienden, goedkope boodschapjes.... tv kijken die ik overigens na een tijdje toch van mn moeder gekregen had (die ik thuis toen ook al had) naar het internet cafe, lekker msn-en en checken of dr nieuwe klanten waren... naar huis, wasje draaien... beetje schoonmaken afwassen eten douchen werken, thuiskomen, douchen , tv kijken slapen.
pi_39959893
nog vragen die nog met prostitutie te maken hebben?
of zal ik je meteen mn pincode geven?
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:56:08 #37
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39959977
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef kyraaa het volgende:
waarom ben je gestopt eigenlijk? En is het zo dat je een jaloezie hebt ontwikkeld om je vriendje bij je te houden?
Ik heb een kennis gehad die een tijdje met een prostituee had gedate (vond ie blijkbaar prima) en hij klaagde in die tijd dat ze zo bezitterig was.
pi_39960004
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef kyraaa het volgende:
Ga je je kinderen later vertellen dat je een hoer was?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39960027
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

tief es effe op, dit is een serieus topic, ik stel open vragen en jullie maken er een zooitje van
tief jij is effe op met je irritante vragen en probeer eens een normale vraag te stellen. je lijkt de politie wel bij een ondervraging! dit is een forum bedoeld voor NORMAAL social contact, en dus niet voor iemand die de hele tijd in de aanval is en andere met vragen bekogeld die niet tactics gesteld zijn. als je dat eens zou proberen nemen mensen jou ook veel serieuzer
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
pi_39960042
Of je toekomstige vriendjes?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39960133
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

waarom ben je gestopt eigenlijk? En is het zo dat je een jaloezie hebt ontwikkeld om je vriendje bij je te houden?
Ik heb een kennis gehad die een tijdje met een prostituee had gedate (vond ie blijkbaar prima) en hij klaagde in die tijd dat ze zo bezitterig was.
ik ben gestopt omdat dit geen werk is wat ik over zoveel jaar nog wil doen.
het is wel lekker geld verdienen maar toch niet ideaal zo savonds op pad. toen leerde ik mijn huidige vriend kennen, een schat van een vent, en ben ik gestopt ((ook omdat ik toendertijd 18 werd en daarnaast nog een "normale" baan gevonden had.)) op een eerlijke manier.. jawel, belastingcentjes betalen... en ik wilde/wil nog steeds een goed leven met deze man op bouwen en vervolgens lang en gelukkig leven....

ik ben niet bezitterig. tenminste, probeer het niet te laten merken.
ik ben soms wel eens bang dat hij me opzij zet voor een ander maar hij heeft geen enkele aanleiding gegeven en hij is niet het type wat je bedriegt. ik hou hem niet extra in de gaten ofzo en hij belt mij altijd zelf op, geheel uit zichzelf, waar hij is en wat hij doet en met wie. als zijn werk wat uitloopt belt hij me altijd lief op om het te zeggen bv.
pi_39960258
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:
Ga je je kinderen later vertellen dat je een hoer was?
dat ligt aan de leeftijd. en op de samenleving. ik merk dat er nog steeds een beetje een taboe zit op de prostitutie. wel zou ik mijn kinderen vertellen dat ze niet mogen oordelen want iedereen zit wel eens in de problemen. en ik ben hartsikke blij dat er "hoeren" zijn want dat houdt wel de verkrachters en pedos van de straat. zij werken net zo hard voor hun geld als ieder ander.
ik laat mijn kinderen misschien wel weten dat ik zulk soort dingen gedaan heb met de uitleg hoe en wat. maar ik hoop natuurlijk wel dat mijn kids zon beroep niet gaan doen. hoop dat hun altijd bij mij komen met hun problemen en ze daarbij helpen!!!
pi_39960346
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je toekomstige vriendjes?
ja... met wie ik een serieuze toekomst op wil bouwen gaat dit zeker horen ja...
dalijk loop je op straat en word je aangesproken door een klant
dat is me al eens eerder overkomen.... gewoon eerlijk en oprecht zijn.
mezelf zijn. en als dat vriendje er dan misschien niet tegen kan of er ontzettend veel moeite mee heeft en problemen schopt, dan is hij misschien niet de juiste persoon voor me...
maar over het algemeen hebben ze er geen moeite meej, of niet zo heel erg veel. ligt in het verleden. gebeurd is gebeurd
pi_39960428
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:19 schreef kyraaa het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef Harry_Sack het volgende:

*KNIP*

- Onderhou je contacten met 'vaste' klanten?
* ja op den duur bouw je je klantenrking op, net zo eenvoudig als een supermarkt ofzo

*KNIP*
"Nee, keine zimmer frei. Maar wel lekker blijven plakken!"
pi_39960469
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:09 schreef XpectorNL het volgende:

[..]

hahaha
  woensdag 19 juli 2006 @ 01:15:28 #46
49959 SnowBite
pi_39960613
Hier nog een keer mijn vraag uit het vorige topic:
quote:
Nog ff een vraagje voor Francoise (top dat je zo open bent trouwens)

Je zegt dat je je niet zeker voelde en alleen maar goed voor sex etc. en dat je daarom dit werk ging doen.
Maar voelde je je door het werk dan wél weer zeker van jezelf, en ook weer 'goed' als persoon?

Ow en nog een vraagje, wat vind je ervan als mensen je toen je het deed, of tijdens het werk (of nu) een hoer noemen?
(miss kun/wil jij een gedeelte van de vraag ook beantworden, kyraaa)
  woensdag 19 juli 2006 @ 01:16:15 #47
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39960625
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:09 schreef XpectorNL het volgende:

[..]

In Rusland schijnt het trouwens heel normaal te zijn dat kinderen in de steden zichzelf tegen een vergoeding aanbieden volgens de film Lilja-4-ever
pi_39960662
quote:

[..]

een soort citotoets zeg maar?
oke,..dat mag wel dan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 19 juli 2006 @ 01:17:16 #49
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_39960664
Weleens zelf klaargekomen bij een klant kyraaa?
pi_39960693
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Och kom nou toch, Harry, de belastingdienst komt helemaal niet in beeld bij prostitutie over het algemeen, veel (minder nette) huisbazen hebben maar wat graag cash en iedereen kan een bankrekening openen, zolang je geen idioot grote bedragen stort kraait de fiscus nergens naar.

Als je over genoeg cash beschikt kan je aardig onder de radar blijven in Nederland, zelfs vandaag de dag nog, je krijgt pas problemen als je zaken netjes wilt doen.
jij lijkt mij een slimme kerel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')