Die keek ik nog niet, ik ben pas een jaar later gaan kijken. Maar de Tours van Riis, Ullrich en Pantani waren ook prima wat mij betreft. Misschien nog wel leuker dan deze.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb tot nu toe in geen jaren zo genoten van de tour als nu. Iedere dag gebeurt er wat, zaterdagmiddag weten we pas hoe de vlag er werkelijk bij hangt. Zo direct uit mijn geheugen was alleen de tour van Fignon vs. Lemond spannender (van de tours die ik gevolgd heb dan).
Zelfde verhaal met de etappe van vandaag, lees al die reacties hierboven maar eens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 04:57 schreef tong80 het volgende:
Wat is er mnet die elfde etappe ?
Net zoiets als Van Poppel die er 7 nwint ?
Precies. Wat dat betreft is die draagplicht prima.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan heroiek heb je weinig als je met 80 km per uur in een afdaling tegen een betonblok knalt of het ravijn in stort. Aan een helm des te meer.
Ja wist ik veel dat het vandaag zou gaan losbarsten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Falco het volgende:
Dit is toch wel één van je mindere topics Tong
Je bent medeschuldig aan het voortbestaan van de Nederlandse 'zeikmentaliteit' en 'vroeger was alles beter'.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat het vandaag zou gaan losbarsten.
Tong heeft genoten
Een kenmerk van de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je bent medeschuldig aan het voortbestaan van de Nederlandse 'zeikmentaliteit' en 'vroeger was alles beter'.![]()
En een kenmerk van een Nederlander in het buitenland is weer zeiken over Nederlanders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Een kenmerk van de gemiddelde Nederlander.
Waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
En een kenmerk van een Nederlander in het buitenland is weer zeiken over Nederlanders.![]()
Drop the attitude man, ze staan ook allemaal strak van de doping.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze tour is zeker aantrekkelijk, maar ook gewoon slecht. Als iemand na zo'n inzinking nog steeds kan winnen en dat zelfs zonder al te veel tegenstand, dan is het niveau gewoon erg bedenkelijk.
Oh, allemaal leuk om te zien, hoor. Maar verder is het gewoon een spectaculair potje amateurvoetbal.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze tour is zeker aantrekkelijk, maar ook gewoon slecht. Als iemand na zo'n inzinking nog steeds kan winnen en dat zelfs zonder al te veel tegenstand, dan is het niveau gewoon erg bedenkelijk.
Oh, allemaal leuk om te zien, hoor. Maar verder is het gewoon een spectaculair potje amateurvoetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |