Ach doe niet zo mal gekkie. Ik verdedig hier iets wat vrij makkelijk te verdedigen is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:18 schreef Ericr het volgende:
Popolon verdedigt alles wat de Stars en Stripes verdedigt.
Als Basso en Ullrich meededen dan zou Landis geen tourwinnaar worden. Het is juist een interessante tour omdat alle kanshebbers geen echte winnaars zijn. Dus rijden ze de ene dag sterk en de andere dag moeten ze lossen. Dat vind ik leuker om te zien dan een vedette die altijd sterk rijdt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef JoeyT het volgende:
Het is gewoon een saaie tour omdat de opvolger van Armstrong een tweederangsrenner wordt. Als Basso en Ullrich meededen dan zou Landis pas een volwaardig tourwinnaar worden...
toch zie ik liever B-klimmers aanvallen, dan A-klimmers en groupe achter een paar T_Mobile knechten aan naar boven gaan, en er steeds een paar afwaaien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Ericr het volgende:
Vind de Vuelta met die lange ritten door de woestijn ook niet altijd een lust voor het oog. In de bergen dan wat B-klasse klimmers die meedoen om de prijzen, zo boeiend is dat toch ook niet.
De bergritten zijn iig beter dan deze onzin. Die lange snelwegen zijn inderdaad saai, maar dat zijn de 10 tien dagen van de Tour vaak ook. Verschil is dat de Tour er dus 10 dagen over doet om een eerste serieuze klim er in te gooien en de Vuelta vaak sneller. Bij de Tour zijn dan vaak van die echte klimmertjes al helemaal op waardoor we die veredelde afvalrace vaak zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Ericr het volgende:
Vind de Vuelta met die lange ritten door de woestijn ook niet altijd een lust voor het oog. In de bergen dan wat B-klasse klimmers die meedoen om de prijzen, zo boeiend is dat toch ook niet.
Dat bedoel ik dus ook pipoquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Als Basso en Ullrich meededen dan zou Landis geen tourwinnaar worden.
Ik hou van topsport. Dus sport op de grenzen van de mens. Landis is niet de top van het menselijk kunnen, dus vind ik er gewoon vrij weinig aan. T is gewoon een tweederangs tour. .quote:Het is juist een interessante tour omdat alle kanshebbers geen echte winnaars zijn. Dus rijden ze de ene dag sterk en de andere dag moeten ze lossen. Dat vind ik leuker om te zien dan een vedette die altijd sterk rijdt.
Sorry voor de aantijging, maar ik durf zelf bijna te zeggen dat deze tour wel clean lijktquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Brahimov het volgende:
* naar TT kijkt: Eh, nee![]()
De Belg zei het mooi zojuist: we hebben in deze TdF te maken met menselijke coureurs die limieten blijken te hebben
Nee vooral het hematocrietniveau niet.. Eigenlijk zijn ze keihard omhoog gereden... Want Pantani stond wat dat betreft totaal strak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef Ericr het volgende:
Niet kunnen lijkt me en het was gisteren ook onmogelijk als je ziet dat Landis en Klöden toch nog rond de 38'30 minuten de Alpe beklommen hebben. Dat is hun niveau, het niveau van een Armstrong of Pantani hebben ze gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |