quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:19 schreef zevenkamp het volgende:
En Aerts mag de ballen op gaan pompen
klikquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Keltie het volgende:
Trouwens, dacht het hier niet gezien te hebben ...
Maar vandaag is onze grote liefde 98 jaartjes oud?
Feyenoord![]()
En op naar de volgende 98![]()
Voor alle dromers die ook maar dachten kans op Milevski te maken!quote:
Milevski blijft bij Dynamo Kiev
19 juli 2006
Artem Milevski heeft na zijn geweldige zomer, waarin hij met Jong Oekraïne de EK-finale en met het 'grote' Oekraïne de kwartfinale van het WK haalde, de clubs voor het uitkiezen. Toch lijkt de jonge aanvaller er voor te kiezen om bij Dynamo Kiev te blijven. Sterker nog, Milevski zette deze week zijn handtekening onder een nieuw contract tot medio 2011.
De 21-jarige Milevski, die in de tweede ronde van het WK opzien baarde door met een subtiel stiftje te scoren vanaf elf meter, heeft grote plannen met Dynamo Kiev. "We willen ons fans blij maken, door landskampioen te worden en succes te boeken in de Champions League", zegt hij. "We moeten in de Champions League niet alleen meedoen, maar ook een rol van betekenis spelen. Dynamo is een geweldige club en ik wil hier nog vijf jaar blijven."
Dat was er maar 1 hoor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor alle dromers die ook maar dachten kans op Milevski te maken!![]()
Is al begonnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen weer start!
Bosschaart kong 3 jaar geleden ook naar Man Utdquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
spelers die naar ManUtd gaan/kunnen moeten wij niet
Dat is nog niks vergeleken met Ajacieden die denken dat ze kans maken op Vieira.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor alle dromers die ook maar dachten kans op Milevski te maken!![]()
quote:Tamboura: 'Als je na aankopen als Huysegems, Kolkka en Lucius geen meerwaarde bent, ga je toch aan jezelf twijfelen.'
Poll op vi.nlquote:Als Dirk Kuijt vertrekt, wat heeft dat sportief dan voor invloed op Feyenoord?
16% Geen invloed
75% Feyenoord kukelt uit top vier
7% Feyenoord eindigt hoger
28584 antwoorden
quote:Erwin Koeman liet na het duel tegen Halsteren weten dat hij zijn selectie voor het trainingskamp in Winterswijl wil gaan terugbrengen, het liefst naar een man of 25. Op dit moment telt de selectie 31 spelers. "Ik denk dat dit de laatste keer was dat ik bijna iedereen heb laten spelen" aldus Erwin Koeman in het Eindhovens Dagblad. Tegen Halsteren speelde hij voor en na rust met twee compleet verschillende elftallen
75% lult iedereen maar na dus.quote:
Nou ik zie het echt duister in voor Feyenoord als Kuijt weggaat en Nevland ervoor terugkomt. Dan heeft SC Heerenveen nog een betere selectie op De Guzman na.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
75% lult iedereen maar na dus.Het idee 'Feyenoord = Kuijt/Kalou' is zooo 2004/2005.
Onzin.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik zie het echt duister in voor Feyenoord als Kuijt weggaat en Nevland ervoor terugkomt. Dan heeft SC Heerenveen nog een betere selectie op De Guzman na.
Met het geld van Kuijt kunnen andere linies ook weer versterkt worden, probeer alleen maar zoveel assists en goals terug te krijgen, dat is het moeilijkste.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onzin.
Wordt er echt doodziek van dat elke kankermongool Feijenoord omlaag schrijft. Seizoen is nog niet eens begonnen. Kuijt en in mindere mate Kalou waren van groot belang de afgelopen seizoenen. Zonder hen zullen we ook een goed seizoen gaan draaien.
En sowieso was 'K2' vorig seizoen veel minder bepalend dan het seizoen ervoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onzin.
Wordt er echt doodziek van dat elke kankermongool Feijenoord omlaag schrijft. Seizoen is nog niet eens begonnen. Kuijt en in mindere mate Kalou waren van groot belang de afgelopen seizoenen. Zonder hen zullen we ook een goed seizoen gaan draaien.
Ik denk dat Kalou niet zo'n groot gemis zal zijn, Kuyt is de uitstraling van Feyenoord op dit moment. Maar als hij gaat zal Feyenoord er wel bovenop komen, maar het zal moeilijk zijn. Het is nou eenmaal de tendens in de eredivisie dat de goede spelers gaan, maar vaak staan er daarna andere spelers op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onzin.
realiteitszin heet datquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onzin.
Wordt er echt doodziek van dat elke kankermongool Feijenoord omlaag schrijft.
quote:Zonder hen zullen we ook een goed seizoen gaan draaien.
Goede spits kopen (geen Nevland) en zorgen dat de aanvoer van de zijkanten goed loopt. Klaar is kees.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met het geld van Kuijt kunnen andere linies ook weer versterkt worden, probeer alleen maar zoveel assists en goals terug te krijgen, dat is het moeilijkste.
Wie zou jij dan graag in de spits zien? (wel een realistisch antwoord)quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede spits kopen (geen Nevland) en zorgen dat de aanvoer van de zijkanten goed loopt. Klaar is kees.
Klinkt makkelijker dan het is. Die spits moet betaalbaar zijn en er meteen staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede spits kopen (geen Nevland) en zorgen dat de aanvoer van de zijkanten goed loopt. Klaar is kees.
getting scared already?quote:
leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zou jij dan graag in de spits zien? (wel een realistisch antwoord)
Huntelaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klinkt makkelijker dan het is. Die spits moet betaalbaar zijn en er meteen staan.
Ik denk eerlijk gezegd dat Cruz niet haalbaar is. En of hij wiltquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leuk
Football Manager praat![]()
Cruz..
Weet er nog wel een paar maar of dat realistisch is
Waarvoor moet ik bang zijn? ajax en zijn overgewaardeerde talenten? Laat me niet lachen.quote:
Jij bent grappig zeg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zou als ik feyenoord was een dvd uitbrengen bij de 1e gewonnen wedstrijd, dat deed het vorig seizoen ook goed![]()
Frutos is een goede, maar dat is zelfde als gister kansloos namen noemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Cruz niet haalbaar is. En of hij wilt
Dat is toch die Argentijn van Anderlecht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Frutos is een goede, maar dat is zelfde als gister kansloos namen noemen![]()
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is toch die Argentijn van Anderlecht?
Der zijn nog wat spelers uit Italië die nieuwe clubs zoeken, ik zou zeggen...bel es....misschien is feyenoord wel hun droomclub.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Cruz niet haalbaar is. En of hij wilt
hij is nog clubloos, real zal niks meer met hem doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:22 schreef Erasmusch het volgende:
Als ik Jansen was, zou ik ff de zaakwaarnemer van Portillo een belletje geven
Die gaat echt niet voor een appel en een ei weg bij Anderlecht. Bovendien is dat gewoon een Argentijnse Nevland (alleen wat groter en kopsterk, maar geen waardige opvolger van Kuijt).quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is toch die Argentijn van Anderlecht?
Of bij Katwijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef Erasmusch het volgende:
Loopt er bij Spakenburg niks rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |