Lijkt me duidelijk dan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja Breinburg , maarja Kuyt ook niet.
Tegen wie moeten we voor de beker ? Vandaag loting
Klopt ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Cruz was er ook weleens op gefotoshopt op de Elftal Poster als ik het goed heb
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef ruud_fr het volgende:
Vraag me alleen wel af wat ze doen als Kuyt wel weg gaat. Blijft dan gewoon die gast er staan?
Ohja, dat zag er totaal niet uit. Andere lichtinval etcquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon een gozer.. uit de haven ofzo
ander kop opgezet
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef ruud_fr het volgende:
Vraag me alleen wel af wat ze doen als Kuyt wel weg gaat. Blijft dan gewoon die gast er staan?
Staat er zelfs 1 op vak xquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:23 schreef BobbyHill het volgende:
Ze kunnen toch een stand-in gebruiken voor die elftalfoto? Er lopen waarschijnlijk nog wel twintig Katwijkers rond met precies dezelfde kop als Kuyt
Waar zie je die nieuwe selectiefoto van Dordt dan? Ik vind alleen de oude maar op hun site.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja Breinburg , maarja Kuyt ook niet.
op de site links club dan selectie. volens mij de nieuwe, omdat breinburg daar niet op stondquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar zie je die nieuwe selectiefoto van Dordt dan? Ik vind alleen de oude maar op hun site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |