quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Nellid het volgende:
Bij Feyenoord, waar hij akoord is gegaan met een contractverlenging van 3 jaar
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Ricky_ het volgende:
Hij had een tijdje geleden toch nog een contract voor 20 jaar getekend? Was nog meerdere malen op TV vertoond.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Ricky_ het volgende:
Hij had een tijdje geleden toch nog een contract voor 20 jaar getekend? Was nog meerdere malen op TV vertoond.
Want hij blijftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Nellid het volgende:
Bij Feyenoord, waar hij akoord is gegaan met een contractverlenging van 3 jaar
hoor net dat we de nieuwe R. Carlos hebben binnengehaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef snabbi het volgende:
Ach ja nogmaals wat zeggen die oefenwedstrijden nou. Wel zorgelijk dat de amateurs zoveel weten te scoren... weer 1 tegen. Hopelijk komt die zak met geld snel zodat we een linksback kunnen halen.
volgens een user uit het vorige topic speelde die Malinees erg goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef snabbi het volgende:
Ach ja nogmaals wat zeggen die oefenwedstrijden nou. Wel zorgelijk dat de amateurs zoveel weten te scoren... weer 1 tegen. Hopelijk komt die zak met geld snel zodat we een linksback kunnen halen.
hij was wel van de foute kantquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens een user uit het vorige topic speelde die Malinees erg goed
Bosschaart toch maar linksback dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoor net dat we de nieuwe R. Carlos hebben binnengehaald
Moeten ze eerst in de CL zien te komenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:16 schreef TC03 het volgende:
Kuijt blijft en Feyenoord wint de CL.
Tambourijn (zo heet die gast toch niet echt zeker?) wordt de held van de kuip, let maar op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien probeert ie ons een kutspeler aan te smeren![]()
Is dat die Malinees?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tambourijn (zo heet die gast toch niet echt zeker?) wordt de held van de kuip, let maar op.
Goede voorzet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:16 schreef TC03 het volgende:
Kuijt blijft en Feyenoord wint de CL.
Nooit van gehoord. Dat was niet die linksback toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tambourijn (zo heet die gast toch niet echt zeker?) wordt de held van de kuip, let maar op.
Met zo'n naam kan je toch nooit verliezen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goede voorzet...
[..]
Nooit van gehoord. Dat was niet die linksback toch?
Jammer, want het had wel een cultheld kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef Erasmusch het volgende:
Oh, t was een mopje.Die Malinees heet Tamboura
Net als Kogeldans. En Poeponquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer, want het had wel een cultheld kunnen worden.
Rechtsback in plaats van links?quote:
Ze hebben allemaal ook van die aparte voornamenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:27 schreef Erasmusch het volgende:
Poldervaart en Wattamaleo zijn ook toppers.
dan neem ik mn woorden van een goedkope tvp terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheidsrechter Brummer kende vlak erna een omstreden strafschop toe, dit tot genoegen van een groot deel van de duizenden aanwezigen op Sportpark De Beek. Sherif Ekramy dook in de goede hoek, maar de inzet van voormalig RBC’er Jurgen Roeken was te goed geplaatst: 1-7.
ow die goal was niet boeiend
nee, homosexueelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rechtsback in plaats van links?![]()
Sorry, slechte tvp.
Die Wattamaleo dat zijn er toch twee? Kevin en ....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:27 schreef Erasmusch het volgende:
Poldervaart en Wattamaleo zijn ook toppers.
FM 2004 bestaat nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef Canisfire het volgende:
Adama Tamboura; heet ie echt zo?
Die haalde ik vroeger bij football manager 2004 altijd was zoon verborgen talent.
Tamboura, ja. Schijnt het nog vrij aardig te doen ook...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef Canisfire het volgende:
Die haalde ik vroeger bij football manager 2004 altijd was zoon verborgen talent.
Koevermansquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef BobbyHill het volgende:
Is Danny Koevermans niet wat voor Feyenoord? (kop)sterke goaltjesdief en met wat snelheid en wendbaarheid om hem heen lijkt me dat geen verkeerde keuze. Het is lang geen niveau Kuyt, maar dat zal geen enkele vervanger zijn.
Koevermans is beter. Zijn rendement was bij AZ erg goed afgelopen seizoen. En hij is nog in ontwikkeling, terwijl Pierre al lang en breed op de terugweg is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef Nellid het volgende:
Koevermans![]()
Kan je net zo goed Pierre in de spits zetten...
in iedergeval die versie van een jaar of 2 terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef Canisfire het volgende:
...Raymond, zag ik netquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die Wattamaleo dat zijn er toch twee? Kevin en ....
Volgens mij Maluku's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |