Nee, de vorige keer was het al voorbij toen ze het zagen, blijkbaar kunnen ze zien als een kindje oorontsteking heeft gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef texelonia het volgende:
Was het toen ook een dubbele oorontsteking Githa? Zo niet, misschien dat ie er daarom nu meer last van heeft. Of misschien is het nu erger dan de vorige keer. Misschien had de CB arts het toen op tijd gezien. Nu loopt ie er blijkbaar al een tijdje mee rond, aangezien hij steeds paar dagen verhoging/koorts heeft en week later weer, etc.
Anyway, vervelend is het wel, hopelijk knapt Jordy er snel van op!
Lekker! Van slaap knappen ze het beste op. (en van antibiotica ookquote:
Joh, ik had er echt nog nooit van gehoord. Maakt ook verder niet uit, ze zijn beiden nooit ziek, dus ik had geen problemen met een antibiotica kuur, en flinke doses paracetamolquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef poemojn het volgende:
Ja, dat komt dan bij het drinken in die verbindende buizen terecht en kan er dan voor zorgen (fv is ook niet steriel he). Maar zwemmen in buitenwater kan in jullie geval natuurlijk heel goed de oorzaak zijn geweest, en het kan ook best zijn dat het percentage kinderen dat daardoor oorontsteking krijgt (veel) groter is, dat weet ik verder niet. Ik weet alleen dat dit een oorzaak kan zijn.
En Myrthe slaapt nu weer lekker zelfborstvoeding loskoppelen van het slaapritueel en vervangen door een boekje voorlezen lijkt erg goed te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |