abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:01:33 #76
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40017704
Da's raar Bar...een oorontsteking is een oorontsteking hoor! Maar misschien een verschil in ernst, maar dat verklaart het toch niet helemaal, moet ik zeggen. Had je daar toen nog naar gevraagd?
pi_40017739
nee op dat moment denk je daar niet aan, maar het is zeker een vraag die ik nog gesteld wil hebben als we op gesprek komen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:23:07 #78
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40018372
Dat kan ik me voorstellen! Hopelijk krijg je een goed antwoord van ze, dat mag ook wel want vreemd is t wel.
pi_40019402
Beterschap Jordy
LB je schrijft altijd zo mooi over je Jolie Ik wil ook een Jolie
Saartje
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 18:43:13 #80
81992 Githa
pi_40020460
Jordy heeft al eens eerder een oorontsteking gehad, maartoen hebben we helemaal niks aan hem gemerkt.
Het was dat ze op het CB zeiden dat hij er een gehad had

Nu was het volgens de arts overduidelijk een oorontsteking...nouja, dat ie ziek is was duidelijk, maar mocht dit niet de oorzaak zijn dan merken we dat ook vlug genoeg en sta ik daar zo weer terug op de stoep.

Jolietje bijna 2
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:09:01 #81
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40021129
Jee, na een dag zweten in de bloedhitte lees ik ff vlug vlug bij en zie dat Jordy een dubbele oorontsteking heeft. Echt heel naar Githa, vooral nu! Hopelijk gaat het snel beter. Dikke kus voor jullie allebei.
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:09:27 #82
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40021138
Was het toen ook een dubbele oorontsteking Githa? Zo niet, misschien dat ie er daarom nu meer last van heeft. Of misschien is het nu erger dan de vorige keer. Misschien had de CB arts het toen op tijd gezien. Nu loopt ie er blijkbaar al een tijdje mee rond, aangezien hij steeds paar dagen verhoging/koorts heeft en week later weer, etc.

Anyway, vervelend is het wel, hopelijk knapt Jordy er snel van op!

Jolie alweer bijna 2, ook vanaf hier alvast gefeliciteerd (wij zijn dan ook op vakantie) En al die kleine minifeestjes bij elkaar zijn een heel groot feest hoor
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 20:01:47 #83
81992 Githa
pi_40022491
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef texelonia het volgende:
Was het toen ook een dubbele oorontsteking Githa? Zo niet, misschien dat ie er daarom nu meer last van heeft. Of misschien is het nu erger dan de vorige keer. Misschien had de CB arts het toen op tijd gezien. Nu loopt ie er blijkbaar al een tijdje mee rond, aangezien hij steeds paar dagen verhoging/koorts heeft en week later weer, etc.

Anyway, vervelend is het wel, hopelijk knapt Jordy er snel van op!
Nee, de vorige keer was het al voorbij toen ze het zagen, blijkbaar kunnen ze zien als een kindje oorontsteking heeft gehad.
maar ongetwijfeld zal het toen niet zo erg zijn geweest als nu.
Ik heb wel medelijden met mijn mannetje hoor
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:03:48 #84
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40022536
Wat zielig, Githa
  Jubileum moderator donderdag 20 juli 2006 @ 20:14:52 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40022817
Agossie arme Jordy, beterschap! Wil hij ook geen ijsjes of fruit met veel vocht Githa? Dan krijgt ie toch wat binnen.

Wij doen allemaal creatieve spelletjes met de meisjes tijdens deze hete dagen om ze toch maar zoveel mogelijk te laten drinken. "Thee zetten" met water buiten, een limonadewinkeltje (met kassa) etc. om zoveel mogelijk vocht naar binnen te krijgen, vooral bij Iris die erg slecht drinkt. Veel appelmoes, aardbeien en ander fruit en vooral veel ijsjes.

Coolbabe hoe is het met Tom? Gaat de stijgende lijn nog steeds door?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 21:04:50 #86
81992 Githa
pi_40024192
vanmiddag wilde hij helemaal niks, zelfs geen roosvice uit een bierflesje tja, je probeerd van alles maar nu heeft hij weer wat gedronken dus ik heb weer hoop Het gaat hem ook iets beter als vanmiddag, wat meer puf enzo...
Vreselijk moet dat zijn een dubbele oorontsteking en er is helaas ook niks waardoor je het kunt voorkomen.
En dan moeten we hem nu ook steeds pesten met het innemen van de antibiotica want ergens doormengen werkt dus niet hé hij ruikt het volgens mij gewoon. Dus toch weer onder dwang in zijn mondje spuiten.
Maar met een dag of 3 moeten ze zich stukken beter voelen, dus daar gaan we voor
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:39:08 #87
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40025236
Wil ie het niet gewoon van een lepeltje happen Githa? Ik zat nl met dreumes ook zo te klooien (ook ooronsteking èn longontsteking, het zieltje) totdat bleek dat zo van het lepeltje prima ging. Het is ook mierzoete meuk dus dat ging prima, 't is nogal een zoetekauw.

Hier werkte de AB erg snel, de volgende dag ging het al een stuk beter . Drinken doet ze volgens mij ook hartstikke zeer, als je slikt voel je je oren natuurlijk.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 21:50:16 #88
81992 Githa
pi_40025637
neuh, het lepeltje wil hij helemaal niet...we zullen het met het spuitje in zijn mond moeten doen ben ik bang.

Dat pijn bij het slikken wist ik niet eens Leah, maar dat zou het wel verklaren, want niet drinken is zo niks voor Jordy.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:55:26 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40025784
Gek genoeg ging het uit een flesje drinken beter dan gewoon uit een beker, dus dat heb ik toen maar weer een paar dagen gedaan. Vervelend hè? Normaal maak ik er niet zo'n punt van, maar als ze met dat warme weer niet willen drinken zit me dat niet lekker. Ik gaf ook steeds maar veel drinken een half uurtje nadat ik paracetamol had gegeven, dan deed het het minste zeer.
pi_40025949
Leah, kan dat niet komen doordat je een flesje in een andere houding drinkt? Misschien is liggend op je rug bijv makkelijker?
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:08:11 #91
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40026222
Ik heb geen idee... liggen doet juist erg zeer met oorontsteking, omdat de druk op de oren dan groter wordt. Ik gaf dat flesje (met een megagroot gat erin trouwens) dan ook gewoon half zittend op schoot.
Maar zoals met zoveel dingen met kinderen; Als het werkt dan werkt het, niet verder over nadenken .
pi_40026673
Ja, daar dacht ik ook net aan toen ik zag dat jij gereageerd had dat dat bij flesvoeding juist afgeraden wordt omdat liggend gevoed worden met fv de kans op oorontsteking vergroot. Maar halfliggend is toch anders dan zelf rechtopzittend, misschien scheelt het wel.. kunt t altijd uitproberen denk ik.
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:26:07 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40026995
Is dat zo? Ik heb er nog nooit van gehoord dat fv de kans op oorontsteking vergroot. Zou best kunnen hoor, alleen wel ironisch dat Dreumes al een poosje geen fles meer krijgt . Ik hou het zelf op het zwemmen in buitenwater eigenlijk. Freek kreeg nl tegelijkertijd ooronsteking.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 22:59:46 #94
81992 Githa
pi_40028320
Jordy heeft niet gezwommen én krijgt al tijden geen fles meer dus er zullen vast nog 1.000 andere oorzaken van oorontsteking kunnen zijn.
Een flesje geven kan ik morgen ook nog wel eens proberen, mocht hij niet goed drinken.
Hij slaapt nu iig heerlijk
pi_40028322
Ja, dat komt dan bij het drinken in die verbindende buizen terecht en kan er dan voor zorgen (fv is ook niet steriel he). Maar zwemmen in buitenwater kan in jullie geval natuurlijk heel goed de oorzaak zijn geweest, en het kan ook best zijn dat het percentage kinderen dat daardoor oorontsteking krijgt (veel) groter is, dat weet ik verder niet. Ik weet alleen dat dit een oorzaak kan zijn.

En Myrthe slaapt nu weer lekker zelf borstvoeding loskoppelen van het slaapritueel en vervangen door een boekje voorlezen lijkt erg goed te werken.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:01:34 #96
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40028398
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef Githa het volgende:

Hij slaapt nu iig heerlijk
Lekker! Van slaap knappen ze het beste op. (en van antibiotica ook ).
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:03:55 #97
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40028486
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:59 schreef poemojn het volgende:
Ja, dat komt dan bij het drinken in die verbindende buizen terecht en kan er dan voor zorgen (fv is ook niet steriel he). Maar zwemmen in buitenwater kan in jullie geval natuurlijk heel goed de oorzaak zijn geweest, en het kan ook best zijn dat het percentage kinderen dat daardoor oorontsteking krijgt (veel) groter is, dat weet ik verder niet. Ik weet alleen dat dit een oorzaak kan zijn.

En Myrthe slaapt nu weer lekker zelf borstvoeding loskoppelen van het slaapritueel en vervangen door een boekje voorlezen lijkt erg goed te werken.
Joh, ik had er echt nog nooit van gehoord. Maakt ook verder niet uit, ze zijn beiden nooit ziek, dus ik had geen problemen met een antibiotica kuur, en flinke doses paracetamol .
Fijn dat Myrthe weer lekker zelf slaapt!
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 23:04:22 #98
81992 Githa
pi_40028506
Ja, dat is ook zo! ... slapen is nog het beste medicijn, morgen vast weer een heel ander mannetje

Myrthe wat goed....
pi_40041593
even tussendoor: ET, de witte MINNEN is weer op voorraad overal!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 11:14:07 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40041694
Hoe is het vandaag met Jordy, al wat beter?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')