Ah bah wat rot voor Jordy
![]()
En Bix zulke dingen zijn ook gewoon niet leuk, wanneer gaat het gebeuren? Succes!
Jolie is bijna jarig. Twee jaar oud al en ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen hoor
![]()
Maar ik wil wel even zeggen dat ik bijzonder trots ben op dat lieve meisje. Bijna twee man, dan ben je van alles en toch net niks. Ze begrijpt allemaal dingen maar soms toch ook weer net niet. Gister was ze in tranen om een opmerking die de zoon van de oppas had gemaakt. Alle kinderen met vakantie en logeren 'ben je lekker rustig alleen hier' Jolie urenlang vol verdriet omdat ze dacht dat de oppas ook weg zou gaan en Jolie daar alleen moest komen. Te zielig en eigenlijk zo onnozel schattig nog. Aan de andere kant lekker stout al, van de week sprong ze de hele tijd op de bank en kreeg op d'r kop. Toen ik in de keuken bezig was hoorde ik ineens een doffe knal, vanuit mijn ooghoek zag ik hoe ze met d'r hoofd al op de grond stond en d'r benen er nog achteraan kwamen
![]()
Daarna keek ze of ik keek en kroop achter de bank om d'r zachtjes te huilen. Ik vroeg wat er aan de hand was 'koppie stoot mama' was haar antwoord. Ben je van de bank gevallen Jolie? 'Een beetje'
![]()
Ze is zelf al behoorlijk in de ban van d'r verjaardag en dat terwijl we het eigenlijk niet vieren. Niet in de vorm van een verjaardag iig. Ze heeft het vorige week al een beetje gevierd met de moeder van mijn ex en dit weekend een bbq voor haar bij de ouders van mijn vriend. Hij gaat zondag weg en daarna gaan we naar mijn opa en oma en mijn opa. Die kunnen nu niet meer komen, zeker niet met zulk weer. Dinsdag is ze echt jarig maar dan gaan we iets leuks doen en op woensdag mag ze taart trakteren bij de oppas. Een mooie gelegenheid om dingen te doen die we anders niet zo vaak doen. Er hangt een mooie jurk klaar
![]()
ik heb een boekje gemaakt voor later, mooier dan vorig jaar vind ik zelf
![]()
en Jolie heeft er zin in al die spannende dingen
![]()
Ze wordt volgende week volgens eigen zeggen 'vie jaa' en dan gaat ze 'veel taat eten, hele glote gebakje en sefje up' 'voo hele glote meisjes' 'allemaal feestdagen'
![]()
en dan gaat ze 'naa kinsjesschool'
Gelukkig wordt ze geen vier en duurt het als ze twee is nog ruim een half jaar voor ze naar d'r schooltje toe kan. Maar toe maar
![]()
lief eendje.