Explainquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dezer dagen zien dat zulke uitspraken de reinste onzin zijn![]()
Een specifieke Dali misscien?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:03 schreef Drugshond het volgende:
Beetje laat, toch een tvp.
O ja het eerste plaatje van de OP is nu wel een stuk beter. Het vorige zag er iets te gemaakt uit en verloor aan surrealistische kracht.
Ik moet elke denken aan Salvador Dali als ik deze foto zie....
Dus je weerspreekt een betrouwbare enceclopedy als Wikipedia en schudt zelf even een leuk getalletje uit je hand, dat je wel aanstaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment 7.000+ Joden op dit moment in Marokko alleen, je claim van honderden is dus gewoon een leugen. Daarnaast bestaan er 250.000 Marokkaanse Joden in totaal.
De redenen voor emigratie was armoede, werkloosheid, zionistische organisaties e.d.
Wil ik ook wel wetenquote:
de resolutie ging toch over het opgaan van de hezbollah militie in libaneese leger die vervolgens de grens bewaakte. in ruil voor terugtrekking van israel uit libanon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd, laten we weer de rode draad oppakken.
De vraag is nu eigenlijk of Hezbollah bestaansrecht of gewenst heeft/is ? (lijkt me niet).
Hey een kloonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Dus je weerspreekt een betrouwbare enceclopedy als Wikipedia en schudt zelf even een leuk getalletje uit je hand, dat je wel aanstaat
Grapjas![]()
Ik baseer mij op de CIA Factbook en op Wikipediaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Dus je weerspreekt een betrouwbare enceclopedy als Wikipedia en schudt zelf even een leuk getalletje uit je hand, dat je wel aanstaat
Grapjas![]()
quote:Before the founding of Israel in 1948, there were about 250,000 [1] to 265,000 [2] Jews in the country, but only 7,000 or so remain
Ik heb het over 1948. Het grote verschil is dat de Joodse vluchtelingen hun eigen land hebben opgebouwd, en niet claimen dat ze vier generaties later nog een recht hebben op terugkeer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja dan moet je niet meten met 2 maten, Palestijnen zijn ook gewoon vluchtelingen.
Vreemd ,ik hoorde in een vorig Topic iemand zeggen dat de Israeliers recht hadden op hun land omdat ze er intussen geboren warenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zouden hun kleinkinderen en hun kinderen geen vluchtelingen zijn? Ze hanteren daar geen "Nederlands" systeem hoor, dat als je kind geboren is in Nederland, dat het dan een Nederlander is (ongeacht et feit dat jij een vluchteling bent)
die laatste foto van de site is in iedergevalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef Hallulama het volgende:
Ik mag hopen dat dit een hoax is:
Sinds wanneer hoor jij "de arabieren" uberhaupt, ze spreken zich bijna nooit openlijk uit over bepaalde zaken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb het over 1948. Het grote verschil is dat de Joodse vluchtelingen hun eigen land hebben opgebouwd, en niet claimen dat ze vier generaties later nog een recht hebben op terugkeer.
De Palestijnen hebben ipv Jordanie op te bouwen zoveel heibel geschopt daar dat Koning Hussein er op een moment genoeg van had, en er tienduizenden liet afslachten. Een aantal dat natuurlijk in het niet valt bij de paar duizend die door de jaren heen door Israel zijn gedood. Over Jordanie hoorde geen Arabier toen ze massaal Palestijnen afmaakten.
Nee, daar ben ik het ook niet mee eens. Zo zouden Marokkanen van Nederland Marokko kunnen maken als ze willen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Vreemd ,ik hoorde in een vorig Topic iemand zeggen dat de Israeliers recht hadden op hun land omdat ze er intussen geboren waren
Of telt ook dat alleen voor Israel
Of ben je het niet met de stelling eens ?
Mijn wiki heeft het over 17.000 Joden in Turkijequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Mjah 2000 man is dat nu iets om bang van te worden ?quote:Iran's Hizbollah says ready to attack US, Israel
Bron : Reuters
TEHRAN (Reuters) - Iran's Hizbollah, which claims links to the Lebanese group of the same name, said on Tuesday it stood ready to attack Israeli and U.S. interests worldwide.
"We have 2,000 volunteers who have registered since last year," said Iranian Hizbollah's spokesman Mojtaba Bigdeli, speaking by telephone from the central seminary city of Qom.
"They have been trained and they can become fully armed. We are ready to dispatch them to every corner of the world to jeopardise Israel and America's interests. We are only waiting for the Supreme Leader's green light to take action. If America wants to ignite World War Three ... we welcome it," he said.
Iranian religious organisations have made great public show of recruiting volunteers for "martyrdom-seeking operations" in recent years, usually threatening U.S. interests in case of any attack against the Islamic Republic's nuclear programme.
But there is no record of an Iranian volunteer from these recruitment campaigns taking part in an attack.
Iran's Hizbollah (Party of God) says it is spiritually bound to Shi'ite Muslim guerrillas in Lebanon but its command structure and funding are unclear.
Despite Iranian Hizbollah's insistence that it takes orders from Supreme Leader Ayatollah Khamenei, government ministries say Hizbollah does not implement official policy. Iran's government has said it hopes for a diplomatic solution to the Israeli offensive in Lebanon.
While Iran did fund and support Lebanese Hizbollah during the 1980s, Tehran says it has not contributed troops or weapons in the latest violence. Israel says Iranian armaments have been fired against it.
Ja , maar de turken ook en tegen de tijd dat ze daar uit zijn, zijn we beide allang gestorven van ouderdomquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het ook niet mee eens. Zo zouden Marokkanen van Nederland Marokko kunnen maken als ze willen.
Is dit niet appels met peren vergelijken. De kwestie Israel VALT niet met een ander land te vergelijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het ook niet mee eens. Zo zouden Marokkanen van Nederland Marokko kunnen maken als ze willen.
Geen enkel land valt met een ander land te vergelijken ....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:18 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Is dit niet appels met peren vergelijken. De kwestie Israel VALT niet met een ander land te vergelijken
O mijn god, misschien moet je eerst lezen tegen wie ik het heb en waarover het gaat. Trolletje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:18 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Is dit niet appels met peren vergelijken. De kwestie Israel VALT niet met een ander land te vergelijken
Of bedoel je 'hersenspoelen ',schatje ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Tsja, geestelijke terreur doet rare dingen met je. Ook met kinderen.
http://hosted.ap.org/dynamic/files/photos/F/f9bc38f9-a3a9-401f-b864-a02b3a24f678.html?SITE=TXCLU&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULTquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Tsja, geestelijke terreur doet rare dingen met je. Ook met kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |