zo klinkt het anders welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Verder werk ik gewoon, kook m'n eigen eten en betaal m'n eigen kamer. Tis niet zo dat ik totaal afhankelijk ben van mijn moeder![]()
Naja, dan ben je, net als vrijwel iedereen die studeert en jong is, iig nog deels afhankelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals ik zei het gaat dus van m'n eigen loon af...
dusse..
[afbeelding]
En Morthill, tuurlijk krijg ik nog wel es geld van m'n ouders, ik verdien net genoeg om m'n huur + eten te betalen
Ik heb stufi zelfs stopgezet. Ga jaar bestuur doen dus wil niet eerder moeten beginnen met lenen omdat ik niet na 5 jaar klaar ben met mijn studiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik leen dus niks van IB. Ik studeer ook niet op dit moment.
Mijn ogen.. wat doe je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
HIOJHOjpojHOI!!!!!1111111
IK GING Znet ZO swemmuh ud sik zat in de autoaudiZURuck Swaaien DIEEN BL0nDe MAdeln NAch MICH DUS IK ZA ZOVan WAAAAAT Deee fuuuk heHEEH Ik WeeT ECHt Niet WII D@ Is Ik BEgRoip ER GEEEN FUK VAAN !!!!!!!11111111!!!!!!!!!!
Kap eens ffquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
HIOJHOjpojHOI!!!!!1111111
IK GING Znet ZO swemmuh ud sik zat in de autoaudiZURuck Swaaien DIEEN BL0nDe MAdeln NAch MICH DUS IK ZA ZOVan WAAAAAT Deee fuuuk heHEEH Ik WeeT ECHt Niet WII D@ Is Ik BEgRoip ER GEEEN FUK VAAN !!!!!!!11111111!!!!!!!!!!
Haha, ik zie iig je icon niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:52 schreef Chanty87 het volgende:
Nee hoor.Anders zat ik er nu niet tegenaan te kijken hè.
Bredaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:22 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdomme. Zit ik me al een halve week te verheugen om morgen te gaan shoppen in Rotterdam, gaan we ineens naar BredaPokkedrukte met al die pauperterrasjes daar. Gisteren nog voorgesteld om naar Rotterdam te gaan, helemaal geen bezwaar 'ooh is goed want we moeten toch nog even naar Zuidplein' begint me ma nu ineens te zeiken.
Komt me zus ook nog even met d'r "in Rotterdam is toch niks leuks, allemaal uitverkoop" alsof in Breda heel wat anders wordt verkocht en daar geen uitverkoop is. De tering zeg, hier wordt ik even niet goed van
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Overigens Chanty, wel wat advies... Mocht je je moeder en je zus nog over kunnen halen, kom niet naar Breda. De gehele binnenstad ligt op de schop, vele winkels zijn heeeel slecht bereikbaar en er is inderdaad heel veel uitverkoop.
En dit meen ik echt serieus.
Meer dan zat ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doel
Die staan er te veelquote:
Dank Laniquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Overigens Chanty, wel wat advies... Mocht je je moeder en je zus nog over kunnen halen, kom niet naar Breda. De gehele binnenstad ligt op de schop, vele winkels zijn heeeel slecht bereikbaar en er is inderdaad heel veel uitverkoop.
En dit meen ik echt serieus.
Kijk, ik zou het gewoon erg zonde vinden als jullie een keer besluiten om in een andere stad te gaan shoppen en er dan bedrogen uit te komen. Breda is nu niet echt the place to be, de binnenstad is erg moeilijk te bereiken met de auto en het is echt gewoon niet leuk om langs drilboren e.d. te moeten, onder steigers door te moeten lopen enzo. Dan geniet je gewoon niet echt van zo'n stad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dank Lani![]()
Niks mis met het altijd gezellige Breda hoor, heb alleen geen zin om met dit warme weer een kleine 35 minuten onderweg te zijn naar een stad met overvolle terrasjes enzo. En ik ben ook niet zo bekend met Breda en z'n winkels
In Rotterdam weet ik tenminste waar ik moet wezen en waar de winkels zitten die ik moet hebben.
lolz, totally lesbianquote:
Groningen beste binnenstad van Nederlandquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, ik zou het gewoon erg zonde vinden als jullie een keer besluiten om in een andere stad te gaan shoppen en er dan bedrogen uit te komen. Breda is nu niet echt the place to be, de binnenstad is erg moeilijk te bereiken met de auto en het is echt gewoon niet leuk om langs drilboren e.d. te moeten, onder steigers door te moeten lopen enzo. Dan geniet je gewoon niet echt van zo'n stad.
Ik zou zeggen, kies deze keer voor iets anders. Maar dan moet je natuurlijk wel een keer terug komen als die binnenstad van Breda gerestaureerd is zoals het eeuwen geleden was. De Mark terug door de stad enzoWordt dan vast tof.
gelukkig kan ik ze wijs maken dat ik nog geen 18 benquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doel
Ik kijk ze altijd sacherijnig aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
gelukkig kan ik ze wijs maken dat ik nog geen 18 ben.
Jij ben.... ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef peristilius het volgende:
Hoi, ik leef ook nog, voor de mensen die al ongerust werden.
Je moeder met een baard.quote:
Dan ben je mijn pappie.quote:
ik geloof dat snikheet en stikbenauwd de juiste termen zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Chanty87 het volgende:
WARMMM!
Bij mij op zolder zijn dat zeker de juiste termen. Ik heb de PC daarom ook maar even naar beneden gehaald.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik geloof dat snikheet en stikbenauwd de juiste termen zijn
Agh, ik moet paar weken terug Rise of Legends testen, gaat lekker als je PC niet meer kan koelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij mij op zolder zijn dat zeker de juiste termen. Ik heb de PC daarom ook maar even naar beneden gehaald.
In Groningen is de temp nog te doen, op mijn kamer is het nu nog prima uit te houden, maar om een uur of 14 komt de zon erop en dan is dat snel afgelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
bedoel je niet moest?
Goeiemorgen trouwens, ik vind het nog niet zo erg hier in Groningen hoor
ik zat eergisteren ook te zweten in de biosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef pkwarts het volgende:
Gisteren naar de bios gegaan...zonder aircoLeg ik gvd bijna 10 euro neer voor 1 kaartje en dan nog geen airco in de beste zaal
Ik nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef taart het volgende:
[..]
ik zat eergisteren ook te zweten in de bios
je flash bovenaan is niet transparant in FFquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef BMH het volgende:
klaar?
Nog opmerkingen?
Nu nog een Wysiwyg erin stoppen een dan cashen
ik heb er een keer met 2 man in 1 zaal gezeten, ik was een van de tweequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
cinestar enschede is cool. Tenzij de zaal helemaal vol is
Wat moet je met een Wysiwyg?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef BMH het volgende:
klaar?
Nog opmerkingen?
Nu nog een Wysiwyg erin stoppen een dan cashen
Gelukkig staat de zon nu te hoog om vol op mn kamer te staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
In Groningen is de temp nog te doen, op mijn kamer is het nu nog prima uit te houden, maar om een uur of 14 komt de zon erop en dan is dat snel afgelopen.
Ik ga waarschijnlijk werken aan de almanak van me verenigingquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelukkig staat de zon nu te hoog om vol op mn kamer te staan. Ga vanmiddag ff een uurtje of 2 naar de Hoornse Plas
.
Ik haat het dat je nu rekening moet houden met meerdere browsersquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je flash bovenaan is niet transparant in FF
De eigenaren van de site willen de text kunnen editen, maar ze hebben geen tools of HTML skills. Vandaar de wysiwyg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Wysiwyg?Snel bewerken neem ik aan? En mag ik vragen hoeveel je hiervoor krijgt?
Zoals ik al dacht dus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:01 schreef BMH het volgende:
[..]
De eigenaren van de site willen de text kunnen editen, maar ze hebben geen tools of HTML skills. Vandaar de wysiwyg.
Nou?quote:En je mag uiteraard wel vragen hoeveel ik hiervoor krijg.
Gaat je natuurlijk niets aanquote:
1 |
Nouja zeg. Mag ik niet eens weten hoeveel je krijgt voor die site die ik in een halfuurtje in elkaar kan zetten?quote:
Eigenlijk weet ik niet hoeveel ik er voor krijg.. Interesseert me ook geen reet. Hoor ik wel als ik het product aflever bij me broer (qoox.nl).quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nouja zeg. Mag ik niet eens weten hoeveel je krijgt voor die site die ik in een halfuurtje in elkaar kan zetten?Ik ben er gewoon benieuwd naar, is dat zo erg dan?
Word is on the streets....aaaight.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nouja zeg. Mag ik niet eens weten hoeveel je krijgt voor die site die ik in een halfuurtje in elkaar kan zetten?Ik ben er gewoon benieuwd naar, is dat zo erg dan?
Was zijn nickname op Fok! toevallig Tomasso?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
Net op 2 vandaag, over de avondvierdaagse, gaan ze naar zo' n feest toe, staat er een rotterdammer eerst achterlijk in de camera te schreeuwen, vraagt de verslaggever aan hem "gewoon aan het feesten?" die gast zovan "WHOOOHOEOEOEOEOEJAAAAJAJAJAJ IK KOm UIT R0ttERDaM JoNuG MaRrEECHausEEE WE FEEsTEN ALTIjd JonUG ROTTErDam FtW *gooit zijn handen in de lucht en slaakt een oerwoudkreet uit* " verslaggever: "dus het maakt je niks uit dat er 2 mensen zijn omgekomen? rotterdammer: "2 mensen........ eeeeeuh........ oh wacht ja.... das wel jammer enzo weetje..... ja... "![]()
Right.. Ik vond het een tijd geleden een goed idee om een avond hele slechte films te gaan kijken.. Gewoon lachen om hoe slecht ze zijn... Maar het lachen verging me snel doordat de films echt niet leuk waren! Gewoon pijn, horror..... spastische darmen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, ik heb eindelijk een Philips CD-i speler in mn bezitNu kijken of ik die fantastische Zelda games op de kop kan tikken
![]()
Dat zal een beest zijn zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Frankeinstein het volgende:
w00t! ik heb eindelijk een eigen pc'tjeMet 18" TFT schermpje erbij voor maar 130 EUR
Gast, LUL, ik HEB die Zelda games (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure), dus alleen Link Faces of Evil niet. En ik heb GEEN CD-I speler meer. En ja, ze zijn antiek die spellen, oud, niet perfecte staat maar werken nog wel voor zover ik er doorheen kwam (vond ze zelf wel leuk altijd). Wat bied je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, ik heb eindelijk een Philips CD-i speler in mn bezitNu kijken of ik die fantastische Zelda games op de kop kan tikken
![]()
Hey! Geen gekut over mijn console toendertijd he! Ik heb me helemaal suf gespeeld op dat ding, Zelda voor 90% uitgespeeld met een infrarood afstandsbediening waardoor je heel slechte respons en controle had op je spel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Right.. Ik vond het een tijd geleden een goed idee om een avond hele slechte films te gaan kijken.. Gewoon lachen om hoe slecht ze zijn... Maar het lachen verging me snel doordat de films echt niet leuk waren! Gewoon pijn, horror..... spastische darmen.
Daarom begin ik niet aan de CD-i.
Hee ouwe weer lekker aan het lurken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hey! Geen gekut over mijn console toendertijd he! Ik heb me helemaal suf gespeeld op dat ding, Zelda voor 90% uitgespeeld met een infrarood afstandsbediening waardoor je heel slechte respons en controle had op je spel...
Hahhaa, mijn oom had een CD-I.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hey! Geen gekut over mijn console toendertijd he! Ik heb me helemaal suf gespeeld op dat ding, Zelda voor 90% uitgespeeld met een infrarood afstandsbediening waardoor je heel slechte respons en controle had op je spel...
Ik ben niet helderziend ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Was zijn nickname op Fok! toevallig Tomasso?
Ik denk er ff over. 5 per stuk ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gast, LUL, ik HEB die Zelda games (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure), dus alleen Link Faces of Evil niet. En ik heb GEEN CD-I speler meer. En ja, ze zijn antiek die spellen, oud, niet perfecte staat maar werken nog wel voor zover ik er doorheen kwam (vond ze zelf wel leuk altijd). Wat bied je?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef BMH het volgende:
Mijn Japanse exemplaar van Ocarina of time >>> Jullie CD-I zelda's.
Your ignorant!quote:
Ik ga ze niet spelen ei. En sowieso, wat boeit het jou wat ik ga gamen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Your ignorant!
[edit: WTF! jij hebt OOT niet eens uitgespeeld en dan ga je zelda op de CD-i spelen....]
Hoe kunnen wij nu de grootste Nintendo fanboy volgen als ie niet eens OOT gaat spelen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ze niet spelen ei. En sowieso, wat boeit het jou wat ik ga gamen?
Ik heb serieus nog nooit een marokkaan horen zeggen "wat boeit het jou"quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij nu de grootste Nintendo fanboy volgen als ie niet eens OOT gaat spelen?
p.s. Als je zo'n reactie op straat gaf zou ik denken dat je een Marokkaan was..
"wat kijk jij!" "wat boeit het jou!"
De neo-Marokkanen komen eraan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een marokkaan horen zeggen "wat boeit het jou"
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Gaat er trouwens nog een meet komen of niet![]()
Utrechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, om te lachen!
http://www.yourdailymedia(...)Going_To_Afghanistan
Auwquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, om te lachen!
Dat is niet grappigquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, om te lachen!
Ik ook niet hoor... Tis juist hartstikke Nederlands en volgens mij valt het niet eens onder straattaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een marokkaan horen zeggen "wat boeit het jou"
ik heb weleens een marokaan : DEZE WATER IS KOUD!!! horen zeggen, dat was best grappigquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... Tis juist hartstikke Nederlands en volgens mij valt het niet eens onder straattaal.
ik zeg zo : wholllaaaa deze water is koud! ik zweer het!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:
Tja, m'n bloedeigen zus van 22 zei gisteren ook nog "in de ei" in plaats van "aan het ei"
tuuuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Geldt dinsdag cheap dag niet in de vakantie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef pkwarts het volgende:
Gisteren naar de bios gegaan...zonder aircoLeg ik gvd bijna 10 euro neer voor 1 kaartje en dan nog geen airco in de beste zaal
Nee, hij wil niet naar Afghanistan en met een beenbreuk hoef je niet mee met het leger.quote:
hahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet naar Afghanistan en met een beenbreuk hoef je niet mee met het leger.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet naar Afghanistan en met een beenbreuk hoef je niet mee met het leger.
Ingenieus nietwaar?quote:
iddquote:
Dat is bijna nog erger dan het feit dat mijn broer mijn Dove respect and balance shampoo mee heeft genomen naar Griekenlandquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, om te lachen!
Ik liep eergisteren op de oude gracht, en tot mijn grote verbazing zit daar een gamecafe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil een datum, utrecht is goed![]()
FoOTOTOTOOOSSSSS1!111!!!!!!!1111!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:
Tja, m'n bloedeigen zus van 22 zei gisteren ook nog "in de ei" in plaats van "aan het ei"
lollerrrofl dat klopt manquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik liep eergisteren op de oude gracht, en tot mijn grote verbazing zit daar een gamecafe.
Het heet "wzzrd" .
als het maar goed komt das het belangrijkst! kairi nog na laten kijken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, mijn muisje is bij de dierenarts. Ze kon meteen behandeld worden en als alles goed is zie ik haar over 4 uurtjes weer. Waarschijnlijk dan helemaal chagerijnig van de narcose maar dat nemen we maar voor lief.
Ik denk eerder heeeeel duf dan chagerijnig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, mijn muisje is bij de dierenarts. Ze kon meteen behandeld worden en als alles goed is zie ik haar over 4 uurtjes weer. Waarschijnlijk dan helemaal chagerijnig van de narcose maar dat nemen we maar voor lief.
dunno ben der nog nooit geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Daar word zeker geen alcohol geschonken?![]()
Is dat in Utrechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik liep eergisteren op de oude gracht, en tot mijn grote verbazing zit daar een gamecafe.
Het heet "wzzrd" .
gamers kennende staan ze stijf van de red bullquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef capibar het volgende:
[..]
Hehehe, al die gasten dronken counterstriken.
Dat lijkt me wel een puikend gezicht.
Bij Kairi kunnen ze niks vinden, moet haar dus gewoon vet gaan mesten op 1 of andere manier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als het maar goed komt das het belangrijkst! kairi nog na laten kijken?
Dan heb je haar een aantal maanden terug niet meegemaaktquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk eerder heeeeel duf dan chagerijnig.
Dat is te duurquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gamers kennende staan ze stijf van de red bull
Doe ik ook wel eens (maar dan niet om te gamenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gamers kennende staan ze stijf van de red bull
wtfquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef capibar het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens (maar dan niet om te gamen) meestal denk ik dan de volgende dag rond 7 uur "dit doe ik nooit meer
" .
Niet dat dat wat helpt.
Zit er geen alcohol in Red Bull?!! Flauw.. ik weet het.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wtfDat is best wel triest
Of ben jij er ook zo één die denkt dat daar alcohol in zit
![]()
Broodjes ei zijn puikend, ik zat vorige week zo in een huisje in frankrijk, met en gaskookstel, dus ik zet de vlam aan, helemaal vol natuurlijk, zoals het hoort bij een ei, 10 sec. later gooi ik er boter in, smelt het al helemaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit er geen alcohol in Red Bull?!! Flauw.. ik weet het.
Ik ga een lekker broodje ei prepareren voor mijzelf![]()
Ik haak er toch ff serieus op in... Wij hebben hier in Delft ook elektrisch en dat zuigt hard. Gas is zooooveeeeeel beter. Ten eerste is het sneller warm en ten tweede kun je ook makkelijker iets klein opzetten. Gas heerstquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef capibar het volgende:
Ohja, de clu was dat ik electrisch heb, en dus niet gewend ben aan gas....
Boeiend....
Ja maar aan de andere kant is het ook wel fijn om geen gas in huis te hebben,i.v.m. langzame pijnlijke dood-gevaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haak er toch ff serieus op in... Wij hebben hier in Delft ook elektrisch en dat zuigt hard. Gas is zooooveeeeeel beter. Ten eerste is het sneller warm en ten tweede kun je ook makkelijker iets klein opzetten. Gas heerst
Nee hoor, ligt niet aan jouquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef dikkedorus het volgende:
Ligt het aan mij of is het vandaag bijna koel te noemen:
Als je gewoon verstandig omgaat met gas kan er vrij weinig gebeuren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant is het ook wel fijn om geen gas in huis te hebben,i.v.m. langzame pijnlijke dood-gevaar.
Die ken ik niet, net als Inductie.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker als je aan het wokken bent en de oliespetters vliegen in de fik
Ik neem je wel een keer mee uit wokken bij de Japanner in Den Bosch. Daar komen ook altijd flinke vlammenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nu verkeerd wokt dan.. Bij mij vliegen er nooit oliespetters in de fik, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het WEL hoort en dat jij dus goed wokt.
mwah dat je kansloos bent heb je gister al bewezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keer mee uit wokken bij de Japanner in Den Bosch. Daar komen ook altijd flinke vlammen
Zeg het maar GD, -4 kansloos
Deal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keer mee uit wokken bij de Japanner in Den Bosch. Daar komen ook altijd flinke vlammen
Zeg het maar GD, -4 kansloos
Smakelijk.quote:
Dank jequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik ga ook weer verder met mijn grote FOK!games werkstuk. Hij is bijna klaar
Maak er gebruik van men, gratis eten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Deal.
Oh, en newsflash. Jullie zijn beiden gewoon Kansloos. Met hoofdletter K.
Zo.
Broodje ei.
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef BMH het volgende:
[[url=http://www-mtl.mit.edu/~scchen/public/pics/2004.09.19-Dead%20mouse/IMG_5357.jpg]afbeelding][/url]
oops
2,4 GHz, 512 MB 40 GB en netwerk/geluid onboard. Ik moet dus nog wel upgraden, maar desalniettemin een mooi prijsje voor toch een aardig pc'tje. Hij maakt weinig geluid en das wel mooiquote:
Zeg, we gaan niet zomaar Mario petsen hequote:
Dat lijkt mij ook wel een prima film. Hij moet sowieso beter zijn dan de film die ik net gezien heb. 'Whole New Thing'. Laatste keer dat ik mn huisgenootje laat uitkiezen, na Mulholland Drive en Dreamers is deze film de druppelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef Gamedemon het volgende:
net lucky number slevin gezien, best geinige film
Pimpinquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, we gaan niet zomaar Mario petsen he![]()
Zeker niet nu ik net een nieuwe icon heb. Een HipHop Mario![]()
Mulholland drive is toch die film met die lesbische secks? zo ja, dan heb ik hem gezien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een prima film. Hij moet sowieso beter zijn dan de film die ik net gezien heb. 'Whole New Thing'. Laatste keer dat ik mn huisgenootje laat uitkiezen, na Mulholland Drive en Dreamers is deze film de druppel
ik vond het vooral fantastisch hoe die Slevin kon ouwehoerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb hem gister voor de helft gezien, toen weer afgezet vond er serieus geen zak aan. Binnenkort maar ff 2e kans geven
ja das die film jah, maar die film is waaaazigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef capibar het volgende:
[..]
Mulholland drive is toch die film met die lesbische secks? zo ja, dan heb ik hem gezien.![]()
Kiss Kiss Bang Bang vond ik dan wel weer tofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het vooral fantastisch hoe die Slevin kon ouwehoerente prachtig, net als bij kiss kiss bang bang, die dialogen zijn te grappig
kiss kiss bang bang..de eerste keer dat ik em keek heb ik zoooo gelachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kiss Kiss Bang Bang vond ik dan wel weer tof. maar ach ik was gister ook stoned misschien maar ff nuchter een kans geven denk dat ik het daarom opgaf namelijk
Bij Kiss Kiss Bang Bang heb ik de hele tijd zo gezeten:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het vooral fantastisch hoe die Slevin kon ouwehoerente prachtig, net als bij kiss kiss bang bang, die dialogen zijn te grappig
Geloof me, dan heb 2001: a space oddeysey nog niet gezien, die film is echt het toppunt van wazigheid, mulholland komt niet eens in de buurt, zelf wazigheid zelf vindt die film wazig, het is niet in woorden uit te drukken etc etc etc.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja das die film jah, maar die film is waaaazig
2001 is zo'n extreem overgewaardeerde film. In het begin zit je idd 20 minuten naar mannen in apenpakken te kijken. En dan die muziek erbijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Geloof me, dan heb 2001: a space oddeysey nog niet gezien, die film is echt het toppunt van wazigheid, mulholland komt niet eens in de buurt, zelf wazigheid zelf vindt die film wazig, het is niet in woorden uit te drukken etc etc etc.....
Sjo kwam ermee, geloof van iemand van een Xboxforumquote:
Ohwjahquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sjo kwam ermee, geloof van iemand van een Xboxforum
__________O__________quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef pkwarts het volgende:
Teenage Mutant Ninja Turtles!
http://www.apple.com/trailers/wb/teenagemutantninjaturtles/
Moet 'ie wel zitten.quote:
Pics!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
Wie komt er allemaal hier pimpen bij het badje achterthuis![]()
![]()
Pquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
Wie komt er allemaal hier pimpen bij het badje achterthuis![]()
![]()
Mijn God ik heb ooit een videoband ervan gewonnen bij een kleurwedstrijdquote:
Is dat niet gewoon een scene uit een pornofilmquote:
Nope.. Pennen met smaak. Komt hier Q2 2007.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een scene uit een pornofilm?
Dat vroeg ik me ook al af, zijn dat trouwens geen jonge kidsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef Chanty87 het volgende:Ik heb ergens een kookboek hier waar zoiets ook in staat, gewoon een potlood of een pen in de zelfgemaakte lolly-zooi dopen en hoppa, zelfde principe. Alleen waarom zitten die wijven zo semi-geil dat ding af te lebberen?
Het zijn penne-likkersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef Chanty87 het volgende:Ik heb ergens een kookboek hier waar zoiets ook in staat, gewoon een potlood of een pen in de zelfgemaakte lolly-zooi dopen en hoppa, zelfde principe. Alleen waarom zitten die wijven zo semi-geil dat ding af te lebberen?
Ben jij niet van de Power Ranger / Pokemon generatie?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn God ik heb ooit een videoband ervan gewonnen bij een kleurwedstrijd![]()
*heeft geshopt trouwens
Wie gaat er dan ook naar campzone, als je aan het strand kan liggen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Morthill het volgende:
Christus wat was het warm op Campzone. Lekker in zo'n tent gamen met 20 PC's die loeien, geen ventilatie en minimaal 35 graden.
Ik, anders krijg je dit soort nieuws niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:34 schreef capibar het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar campzone, als je aan het strand kan liggen?
Neen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben jij niet van de Power Ranger / Pokemon generatie?![]()
Wat voor zaak is het? En hebben jullie toevallig ook een Makro pas?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:03 schreef Chanty87 het volgende:
Voor deze tijd van het jaar en deze temperaturen is het zeker druk jaBij m'n pa op de zaak loopt het ook storm
Iedereen aan de Spa blauw en (soft)ijs... Alhoewel grote (en prijzige) pluche ook ineens snel gaat. De Nederlandse consument blijft onvoorspelbaar
Hoi.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef BMH het volgende:
hoi!
Ja idd, er is helemaal niemand meerquote:
Je hebt toch geen zaak nodig voor een makro pas?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor zaak is het? En hebben jullie toevallig ook een Makro pas?
Ziekenhuiswinkel. En nee, wij hebben geen Makro pas, wel een Lukas Klamer pasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor zaak is het? En hebben jullie toevallig ook een Makro pas?
thats like the same alleen dan andersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ziekenhuiswinkel. En nee, wij hebben geen Makro pas, wel een Lukas Klamer pas![]()
lukas klamer nieuwegein ftw enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:45 schreef Chanty87 het volgende:
Tja, Makro zit niet echt in de buurt voor m'n vader, Lukas Klamer Barendrecht dan weer wel. Het valt allebei onder Metro Group ja.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef Roi het volgende:
Wow, No Limit van Irene Moors en de Smurfen stond in de top 100 van 1995!
(Scatman!)
OMGOMGOMGOMGOMG IK WOON INn NIEUweGEIN!111!!!!!111!11111//1/1/1/1/1/1////11/11quote:
Mooi was die tijd...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef Roi het volgende:
Wow, No Limit van Irene Moors en de Smurfen stond in de top 100 van 1995!
(Scatman!)
OMGOMGOMG IK WOON 5 MINUTen van de LUCAS KLAMER VANDAAN OP DE FIETS LOLLERROROROROFLOLROFLOL!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMG IK WOON INn NIEUweGEIN!111!!!!!111!11111//1/1/1/1/1/1////11/11
Die lukas kramer zit toch bij de hornbach?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mooi was die tijd...
Irene Moors is geil.![]()
OMGOMGOMGomgogmoMGOMGOgmomMGOMGOGM SO WE'RE LIke In he SAme PArT Of THa COunTry LOLLawal!!!111quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
OMGOMGOMG IK WOON 5 MINUTen van de LUCAS KLAMER VANDAAN OP DE FIETS LOLLERROROROROFLOLROFLOL!
strakblauw en 29 gradenquote:
nee ik woon in utrecht pauperquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef capibar het volgende:
[..]
OMGOMGOMGomgogmoMGOMGOgmomMGOMGOGM SO WE'RE LIke In he SAme PArT Of THa COunTry LOLLawal!!!111
hehe n00b, doe dan een regendans net als ikquote:
Ik ken alleen de hageldansquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe n00b, doe dan een regendans net als ik
LAWLA I SAID LIKE ThE SAME paRT OF thA COUntry LIke Not TH eeSAME TAWN LOOOOOOLLLL!LL!L!LL!!!!!!!111quote:
Very truequote:
nee ik ga je niet meetenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
LAWLA I SAID LIKE ThE SAME paRT OF thA COUntry LIke Not TH eeSAME TAWN LOOOOOOLLLL!LL!L!LL!!!!!!!111
BAMBOOCHA INDEED!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:17 schreef capibar het volgende:
[..]
LAAAAAAWLWLWLWLWL BAMBOOChaaaAAA!!!!!!!!111111
Gabbertje, Supergabberquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef Roi het volgende:
'96 heeft ook top nummers voortgebracht! "Rave on" "I'm a Raver" en natuurlijk al die gabberliedjes![]()
![]()
quote:
D:/MP3/quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef Roi het volgende:
Foolgs Garden - Lemon Tree
Ross & Iba - Wassenaar
Prodigy - Firestarter
Wat is er mis met 15 miljoen mensen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef Roi het volgende:
Foolgs Garden - Lemon Tree
Ross & Iba - Wassenaar
Prodigy - Firestarter
Mr. President - Coco Jambo![]()
Captain Jack
15 miljoen mensen![]()
Macarena
Kelly Family![]()
Stuur het ff hierheen ajb, ik word gek van de onweersbeestjes hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef Roi het volgende:
Wow, onweer is echt vet dichtbij! regent ook als een gek !
LAWL ik zat zo in de achtertuin te ds'en, ALLEMAalall GWEKkke BEESTEN LOLOLOL11!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Stuur het ff hierheen ajb, ik word gek van de onweersbeestjes hier![]()
Dat heb ik gedaan, maar ik heb bij bovenstaande uitingen meer het idee dat ik mijn artistieke geest de vrije loop kan laten gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
Zou je ooit een verhaal normaal kunnen typen?
onweerbeestjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Stuur het ff hierheen ajb, ik word gek van de onweersbeestjes hier![]()
Van die vliegjes ' n shizzle die hyperactief worden als er een beetje spanning in de lucht hangt.quote:
verhuis naar utrecht, daar wonen geen boeren maar bikkelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:59 schreef Chanty87 het volgende:
En die overal tussen gaan zitten. Tussen m'n poster en de lijst zitten er bijvoorbeeld een paar. Ik weet niet wat de boer achter ons allemaal heeft geplant maar er zijn wel heel veel onweersbeestjes dit jaar hier
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verhuis naar utrecht, daar wonen geen boeren maar bikkels
bijvoorbeeld, das een goed voorbeeld van een bikkelquote:
Dat bedoel ik, en dan heb je m nog niet in het zwart gezien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, das een goed voorbeeld van een bikkel
niemand heeft dat gezien, dan zou het een pruts ninja zijn kerelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dan heb je m nog niet in het zwart gezien.
Scherp.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niemand heeft dat gezien, dan zou het een pruts ninja zijn kerel
Ik heb een levendig voorstellingsvermogen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niemand heeft dat gezien, dan zou het een pruts ninja zijn kerel
Ik ga zo wel Hamburgers maken. Lekker broodje met ketchup, mosters, uien en vlees. (Ik ben vergeten kaas te kopen, en aangezien het regent ga ik nu niet naar buiten)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |