zo klinkt het anders welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Verder werk ik gewoon, kook m'n eigen eten en betaal m'n eigen kamer. Tis niet zo dat ik totaal afhankelijk ben van mijn moeder![]()
Naja, dan ben je, net als vrijwel iedereen die studeert en jong is, iig nog deels afhankelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals ik zei het gaat dus van m'n eigen loon af...
dusse..
[afbeelding]
En Morthill, tuurlijk krijg ik nog wel es geld van m'n ouders, ik verdien net genoeg om m'n huur + eten te betalen
Ik heb stufi zelfs stopgezet. Ga jaar bestuur doen dus wil niet eerder moeten beginnen met lenen omdat ik niet na 5 jaar klaar ben met mijn studiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik leen dus niks van IB. Ik studeer ook niet op dit moment.
Mijn ogen.. wat doe je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
HIOJHOjpojHOI!!!!!1111111
IK GING Znet ZO swemmuh ud sik zat in de autoaudiZURuck Swaaien DIEEN BL0nDe MAdeln NAch MICH DUS IK ZA ZOVan WAAAAAT Deee fuuuk heHEEH Ik WeeT ECHt Niet WII D@ Is Ik BEgRoip ER GEEEN FUK VAAN !!!!!!!11111111!!!!!!!!!!
Kap eens ffquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef capibar het volgende:
HIOJHOjpojHOI!!!!!1111111
IK GING Znet ZO swemmuh ud sik zat in de autoaudiZURuck Swaaien DIEEN BL0nDe MAdeln NAch MICH DUS IK ZA ZOVan WAAAAAT Deee fuuuk heHEEH Ik WeeT ECHt Niet WII D@ Is Ik BEgRoip ER GEEEN FUK VAAN !!!!!!!11111111!!!!!!!!!!
Haha, ik zie iig je icon niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:52 schreef Chanty87 het volgende:
Nee hoor.Anders zat ik er nu niet tegenaan te kijken hè.
Bredaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:22 schreef Chanty87 het volgende:
Gofterdomme. Zit ik me al een halve week te verheugen om morgen te gaan shoppen in Rotterdam, gaan we ineens naar BredaPokkedrukte met al die pauperterrasjes daar. Gisteren nog voorgesteld om naar Rotterdam te gaan, helemaal geen bezwaar 'ooh is goed want we moeten toch nog even naar Zuidplein' begint me ma nu ineens te zeiken.
Komt me zus ook nog even met d'r "in Rotterdam is toch niks leuks, allemaal uitverkoop" alsof in Breda heel wat anders wordt verkocht en daar geen uitverkoop is. De tering zeg, hier wordt ik even niet goed van
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Overigens Chanty, wel wat advies... Mocht je je moeder en je zus nog over kunnen halen, kom niet naar Breda. De gehele binnenstad ligt op de schop, vele winkels zijn heeeel slecht bereikbaar en er is inderdaad heel veel uitverkoop.
En dit meen ik echt serieus.
Meer dan zat ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doel
Die staan er te veelquote:
Dank Laniquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Overigens Chanty, wel wat advies... Mocht je je moeder en je zus nog over kunnen halen, kom niet naar Breda. De gehele binnenstad ligt op de schop, vele winkels zijn heeeel slecht bereikbaar en er is inderdaad heel veel uitverkoop.
En dit meen ik echt serieus.
Kijk, ik zou het gewoon erg zonde vinden als jullie een keer besluiten om in een andere stad te gaan shoppen en er dan bedrogen uit te komen. Breda is nu niet echt the place to be, de binnenstad is erg moeilijk te bereiken met de auto en het is echt gewoon niet leuk om langs drilboren e.d. te moeten, onder steigers door te moeten lopen enzo. Dan geniet je gewoon niet echt van zo'n stad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dank Lani![]()
Niks mis met het altijd gezellige Breda hoor, heb alleen geen zin om met dit warme weer een kleine 35 minuten onderweg te zijn naar een stad met overvolle terrasjes enzo. En ik ben ook niet zo bekend met Breda en z'n winkels
In Rotterdam weet ik tenminste waar ik moet wezen en waar de winkels zitten die ik moet hebben.
lolz, totally lesbianquote:
Groningen beste binnenstad van Nederlandquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk, ik zou het gewoon erg zonde vinden als jullie een keer besluiten om in een andere stad te gaan shoppen en er dan bedrogen uit te komen. Breda is nu niet echt the place to be, de binnenstad is erg moeilijk te bereiken met de auto en het is echt gewoon niet leuk om langs drilboren e.d. te moeten, onder steigers door te moeten lopen enzo. Dan geniet je gewoon niet echt van zo'n stad.
Ik zou zeggen, kies deze keer voor iets anders. Maar dan moet je natuurlijk wel een keer terug komen als die binnenstad van Breda gerestaureerd is zoals het eeuwen geleden was. De Mark terug door de stad enzoWordt dan vast tof.
gelukkig kan ik ze wijs maken dat ik nog geen 18 benquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan staan er ook nog mensen die je lid willen maken van 1 of ander goed doel
Ik kijk ze altijd sacherijnig aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
gelukkig kan ik ze wijs maken dat ik nog geen 18 ben.
Jij ben.... ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef peristilius het volgende:
Hoi, ik leef ook nog, voor de mensen die al ongerust werden.
Je moeder met een baard.quote:
Dan ben je mijn pappie.quote:
ik geloof dat snikheet en stikbenauwd de juiste termen zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Chanty87 het volgende:
WARMMM!
Bij mij op zolder zijn dat zeker de juiste termen. Ik heb de PC daarom ook maar even naar beneden gehaald.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik geloof dat snikheet en stikbenauwd de juiste termen zijn
Agh, ik moet paar weken terug Rise of Legends testen, gaat lekker als je PC niet meer kan koelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij mij op zolder zijn dat zeker de juiste termen. Ik heb de PC daarom ook maar even naar beneden gehaald.
In Groningen is de temp nog te doen, op mijn kamer is het nu nog prima uit te houden, maar om een uur of 14 komt de zon erop en dan is dat snel afgelopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
bedoel je niet moest?
Goeiemorgen trouwens, ik vind het nog niet zo erg hier in Groningen hoor
ik zat eergisteren ook te zweten in de biosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef pkwarts het volgende:
Gisteren naar de bios gegaan...zonder aircoLeg ik gvd bijna 10 euro neer voor 1 kaartje en dan nog geen airco in de beste zaal
Ik nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef taart het volgende:
[..]
ik zat eergisteren ook te zweten in de bios
je flash bovenaan is niet transparant in FFquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef BMH het volgende:
klaar?
Nog opmerkingen?
Nu nog een Wysiwyg erin stoppen een dan cashen
ik heb er een keer met 2 man in 1 zaal gezeten, ik was een van de tweequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
cinestar enschede is cool. Tenzij de zaal helemaal vol is
Wat moet je met een Wysiwyg?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef BMH het volgende:
klaar?
Nog opmerkingen?
Nu nog een Wysiwyg erin stoppen een dan cashen
Gelukkig staat de zon nu te hoog om vol op mn kamer te staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
In Groningen is de temp nog te doen, op mijn kamer is het nu nog prima uit te houden, maar om een uur of 14 komt de zon erop en dan is dat snel afgelopen.
Ik ga waarschijnlijk werken aan de almanak van me verenigingquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelukkig staat de zon nu te hoog om vol op mn kamer te staan. Ga vanmiddag ff een uurtje of 2 naar de Hoornse Plas
.
Ik haat het dat je nu rekening moet houden met meerdere browsersquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je flash bovenaan is niet transparant in FF
De eigenaren van de site willen de text kunnen editen, maar ze hebben geen tools of HTML skills. Vandaar de wysiwyg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Wysiwyg?Snel bewerken neem ik aan? En mag ik vragen hoeveel je hiervoor krijgt?
Zoals ik al dacht dus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:01 schreef BMH het volgende:
[..]
De eigenaren van de site willen de text kunnen editen, maar ze hebben geen tools of HTML skills. Vandaar de wysiwyg.
Nou?quote:En je mag uiteraard wel vragen hoeveel ik hiervoor krijg.
Gaat je natuurlijk niets aanquote:
1 |
Nouja zeg. Mag ik niet eens weten hoeveel je krijgt voor die site die ik in een halfuurtje in elkaar kan zetten?quote:
Eigenlijk weet ik niet hoeveel ik er voor krijg.. Interesseert me ook geen reet. Hoor ik wel als ik het product aflever bij me broer (qoox.nl).quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nouja zeg. Mag ik niet eens weten hoeveel je krijgt voor die site die ik in een halfuurtje in elkaar kan zetten?Ik ben er gewoon benieuwd naar, is dat zo erg dan?
Word is on the streets....aaaight.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nouja zeg. Mag ik niet eens weten hoeveel je krijgt voor die site die ik in een halfuurtje in elkaar kan zetten?Ik ben er gewoon benieuwd naar, is dat zo erg dan?
Was zijn nickname op Fok! toevallig Tomasso?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
Net op 2 vandaag, over de avondvierdaagse, gaan ze naar zo' n feest toe, staat er een rotterdammer eerst achterlijk in de camera te schreeuwen, vraagt de verslaggever aan hem "gewoon aan het feesten?" die gast zovan "WHOOOHOEOEOEOEOEJAAAAJAJAJAJ IK KOm UIT R0ttERDaM JoNuG MaRrEECHausEEE WE FEEsTEN ALTIjd JonUG ROTTErDam FtW *gooit zijn handen in de lucht en slaakt een oerwoudkreet uit* " verslaggever: "dus het maakt je niks uit dat er 2 mensen zijn omgekomen? rotterdammer: "2 mensen........ eeeeeuh........ oh wacht ja.... das wel jammer enzo weetje..... ja... "![]()
Right.. Ik vond het een tijd geleden een goed idee om een avond hele slechte films te gaan kijken.. Gewoon lachen om hoe slecht ze zijn... Maar het lachen verging me snel doordat de films echt niet leuk waren! Gewoon pijn, horror..... spastische darmen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, ik heb eindelijk een Philips CD-i speler in mn bezitNu kijken of ik die fantastische Zelda games op de kop kan tikken
![]()
Dat zal een beest zijn zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Frankeinstein het volgende:
w00t! ik heb eindelijk een eigen pc'tjeMet 18" TFT schermpje erbij voor maar 130 EUR
Gast, LUL, ik HEB die Zelda games (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure), dus alleen Link Faces of Evil niet. En ik heb GEEN CD-I speler meer. En ja, ze zijn antiek die spellen, oud, niet perfecte staat maar werken nog wel voor zover ik er doorheen kwam (vond ze zelf wel leuk altijd). Wat bied je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, ik heb eindelijk een Philips CD-i speler in mn bezitNu kijken of ik die fantastische Zelda games op de kop kan tikken
![]()
Hey! Geen gekut over mijn console toendertijd he! Ik heb me helemaal suf gespeeld op dat ding, Zelda voor 90% uitgespeeld met een infrarood afstandsbediening waardoor je heel slechte respons en controle had op je spel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Right.. Ik vond het een tijd geleden een goed idee om een avond hele slechte films te gaan kijken.. Gewoon lachen om hoe slecht ze zijn... Maar het lachen verging me snel doordat de films echt niet leuk waren! Gewoon pijn, horror..... spastische darmen.
Daarom begin ik niet aan de CD-i.
Hee ouwe weer lekker aan het lurken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hey! Geen gekut over mijn console toendertijd he! Ik heb me helemaal suf gespeeld op dat ding, Zelda voor 90% uitgespeeld met een infrarood afstandsbediening waardoor je heel slechte respons en controle had op je spel...
Hahhaa, mijn oom had een CD-I.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hey! Geen gekut over mijn console toendertijd he! Ik heb me helemaal suf gespeeld op dat ding, Zelda voor 90% uitgespeeld met een infrarood afstandsbediening waardoor je heel slechte respons en controle had op je spel...
Ik ben niet helderziend ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Was zijn nickname op Fok! toevallig Tomasso?
Ik denk er ff over. 5 per stuk ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gast, LUL, ik HEB die Zelda games (Wand of Gamelon en Zelda's Adventure), dus alleen Link Faces of Evil niet. En ik heb GEEN CD-I speler meer. En ja, ze zijn antiek die spellen, oud, niet perfecte staat maar werken nog wel voor zover ik er doorheen kwam (vond ze zelf wel leuk altijd). Wat bied je?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef BMH het volgende:
Mijn Japanse exemplaar van Ocarina of time >>> Jullie CD-I zelda's.
Your ignorant!quote:
Ik ga ze niet spelen ei. En sowieso, wat boeit het jou wat ik ga gamen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Your ignorant!
[edit: WTF! jij hebt OOT niet eens uitgespeeld en dan ga je zelda op de CD-i spelen....]
Hoe kunnen wij nu de grootste Nintendo fanboy volgen als ie niet eens OOT gaat spelen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ze niet spelen ei. En sowieso, wat boeit het jou wat ik ga gamen?
Ik heb serieus nog nooit een marokkaan horen zeggen "wat boeit het jou"quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij nu de grootste Nintendo fanboy volgen als ie niet eens OOT gaat spelen?
p.s. Als je zo'n reactie op straat gaf zou ik denken dat je een Marokkaan was..
"wat kijk jij!" "wat boeit het jou!"
De neo-Marokkanen komen eraan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een marokkaan horen zeggen "wat boeit het jou"
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Gaat er trouwens nog een meet komen of niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |