Ahh die Oude Janquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef just me het volgende:
[..]
Meestal niet hoor als ik uit de Oude Jan kom

Ik zou m'n Ferrari of Maserati nooit zo langs de gracht zetten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.autogespot.com/viewcars.php?offset=0&view=city&city=delft
Kan je zien dat er toch wat "rijke" mensen in Delft komenmet dikke bakken!
(als het je intresseert)

nee eerder Breaktimequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef -Eddow- het volgende:
Eigenaar café Delft bedreigd
DELFT - De eigenaar van café Breaktime aan de Kromstraat in Delft is in de nacht van woensdag op donderdag door een klant met de dood bedreigd.
De kroegbaas heeft in het verleden ook al problemen gehad met de klant. Daarom weigerde hij hem de toegang tot zijn zaak. Even later zag de café-eigenaar dat de voorruit van zijn auto was vernield. Hij denkt dat er een verband is. De politie heeft de klant opgepakt.
Kromstraat

quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
De Owee van 2004 was trouwens zowiezo de beste die er ooit geweest is.

ikke ookal niet...maar ach met de jaren zal je er ook vast wel aan wennen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef just me het volgende:
Ik vind ze geen van die ontwerpen mooi

quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef -Eddow- het volgende:
Asl ik moest kiezen dan de laatste!
Kan je de tijd niet missen iig!

Inderdaad ook een afzichtelijk gebouw!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Roeni3 het volgende:
Ze mogen beginnen met het neerhalen van het gemeentehuis. Man oh man, wat een gedrocht.
Ik heb het dan over het 'nieuwe' gemeentehuis, natuurlijk. Dat ding dat tegenover de spoorbrug staat.

Als ze dan toch bezig zijn, mogen ze van mij ook mijn faculteit (TNW) met de grond gelijk maken, dat is wel het lelijkste gebouw van Delft denk ik...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Roeni3 het volgende:
Ze mogen beginnen met het neerhalen van het gemeentehuis. Man oh man, wat een gedrocht.
Ik heb het dan over het 'nieuwe' gemeentehuis, natuurlijk. Dat ding dat tegenover de spoorbrug staat.

Weet je al van welk groepje je mentor gaat worden ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:37 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]Ik ga dit jaar mijn shirtje van 2004 met trots dragen
Dit wordt mijn 2de OWEE, vorig jaar gemist omdat ik op vakantie was

Nee, dat wil je niet nee. En dat komt er dan ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je al van welk groepje je mentor gaat worden ?
-edit- Het vierde ontwerp moet het idd worden (ook gezien de rest van de ontwerplaatjes op de site). Ik bedoel, dit wil je toch niet (Ontwerp Mecanoo Architecten)
[afbeelding]

Bij ons is het zo dat ieder mentorgroepje pas tijdens het eerstejaarsweekend gevormd wordt, dus van tevoren weet je als mentor niet van welk groepje je mentor gaat worden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je al van welk groepje je mentor gaat worden ?

Dat heb ik al gehadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat ieder mentorgroepje pas tijdens het eerstejaarsweekend gevormd wordt, dus van tevoren weet je als mentor niet van welk groepje je mentor gaat worden...

quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef Bolter het volgende:
LST zit toch ook in Leiden, mag je dan ook meedoen met ElCid?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |