Rond de 20 ongeveerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een jongen of een man? Mannelijke kappers zijn niet ongewoon hoor.
Ik snap het probleem nietquote:
Me haren gewassen door hem daarna door een vrouw geknipt... Tja hij was al bezig voor dat ik het doorhad, en om dan nog om een vrouw te vragen is ook weer zo raar.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Als je een vrouwelijke kapster wilt, moet je daar om vragen. Of heb je het puur over je haar laten wassen?
Gaat wel lekker off-topic zo.
Ja, uit Nederland, ik ga op vakantiequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Iemand morgenavond nog uit???
Voor het weer hoef je het niet de doen iigquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, uit Nederland, ik ga op vakantie
Dank jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor het weer hoef je het niet de doen iig![]()
Fijne vakantie!
reserveren!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:51 schreef Hammet het volgende:
oh ja, nog bedank voor de tips voor de kappers :p, ik ga maar eens bij sjenkels en sjenkels kijken. Moet je daar vroeg reserveren of kan vaak dezelfde dag nog?
Reserveren inderdaad. 'Tis een populaire kapper.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:51 schreef Hammet het volgende:
oh ja, nog bedank voor de tips voor de kappers :p, ik ga maar eens bij sjenkels en sjenkels kijken. Moet je daar vroeg reserveren of kan vaak dezelfde dag nog?
Wel een voor en na foto plaatsen hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:52 schreef Hammet het volgende:
Zolang ik maar voor volgende week zondag nog terecht kan vind ik t best, want dan ga ik namelijk op vakantie.
Niet iedere Delftenaar is weg met de zomer hoor...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ah deeltje twee alweer! Ben je even op vakantie. Mis Delft op het moment eigelijk wel, moet nu werken dus ik zit tijdelijk weer in Zeeland. Maar goed, aan de andere kant is er niemand in Delft op 't moment. Altijd wel jammer dat iedereen zo massaal wegtrekt in de zomer.
Lijkt mij ook niet nee, maar wel praktisch al mijn vrienden die niet met de OW of een eerstejaarsweekend bezig zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet iedere Delftenaar is weg met de zomer hoor...![]()
![]()
Niet echt druk alleen...quote:
Dat had ik ook wel kunnen doen ipv Fokquote:Op zondag 30 juli 2006 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet echt druk alleen...
Denk dat de meeste op de beestenmarkt zitten.
Dus het is officieel, wij hebben geen leven...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel kunnen doen ipv Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |