40 bier voor 13 euroquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:56 schreef DeeBee het volgende:
ja, de DSB is ook alles behalve legendarisch, maar het was meer dat ik met m'n clubgenoten flink veel goede aankopen had gedaan en het wel leuk is om 40 bier te bestellen die je net voor 13 euro gekocht hebt en er dan een piramide van te bouwen op de bar...of tsja, waarschijnlijk beetje geval 'je had er bij moeten zijn' om het snappen![]()
Jij ook Sint Jansbrug-lid?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
die tap is er dit jaar natuurlijk ook weer, gewoon het vaste biertje op de wisseltap tijdens de zomer![]()
en verder baal ik van die tentamens nu, tijdens de OWee ook nog eens en ook de week erna als kmt/kamp weer is, aargh...irritant![]()
Wij hebben nog een tafel gekregen/geruild bij Sint Jans tijdens het eerstejaarsweekendquote:
Wat heb je Sint Jansbrug ervoor gegeven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hebben nog een tafel gekregen/geruild bij Sint Jans tijdens het eerstejaarsweekend
We hebben die oerlelijke tafel teruggekregen (maar dat was juist goed want het ging om grootte en niet om waardequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
Wat heb je Sint Jansbrug ervoor gegeven?
Al heel lang bekent, omdat een camping wil uitbreiden gaat het hondenstrandje er waarschijnlijk aan, er is al een handtekening actie bezig voor een referendum...Maar of we dat gaan reddenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Ff wat anders...
Wie weet er toevallig meer van het plan om ongeveer 150 bomen bij het Delfse Hout te gaan kappen??
Commercie voor groen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al heel lang bekent, omdat een camping wil uitbreiden gaat het hondenstrandje er waarschijnlijk aan, er is al een handtekening actie bezig voor een referendum...Maar of we dat gaan redden
Ik ben er echt kwaad om, we hebben al zo weinig groen in de randstad, gaan ze dat ook nog eens slopen voor een of andere camping
Ja maar daar omheen allemaal wel, en ik denk dat de camping dat stuk ook gewoon meepakt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:01 schreef Bolter het volgende:
Op een hondenstrandje staan toch per definitie geen bomen?
Beter dat het referendum er door heen gekomen is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:13 schreef -Eddow- het volgende:
Delft houdt referendum over bomenkap
DELFT - Delftenaren mogen op 22 november niet alleen stemmen voor een nieuwe Tweede Kamer, maar ook over de uitbreiding van camping Delftse Hout.
Het referendum heeft betrekking op de eventuele kap van honderd bomen, die nodig zou zijn voor de uitbreiding van de camping. Delftenaren moeten die dag ook naar de stembus voor de landelijke verkiezingen.
De gemeente kreeg de afgelopen weken meer dan vierduizend handtekeningen van mensen die het niet eens zijn, met de bomenkap. De meeste handtekeningen zijn rechtmatig, zo bleek donderdag.
bron:
[url=http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=42432&tx_ttnews[backPid]=4&cHash=53fc89e5b4]http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=42432&tx_ttnews[backPid]=4&cHash=53fc89e5b4[/url]
Ik heb er iig zin inquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
Heh, eindelijk weer terug in Delft!
OWee voor de deur, dat wordt vast leuk!
Zo, ik ben net terug van het eerstejaarsweekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
Heh, eindelijk weer terug in Delft!
OWee voor de deur, dat wordt vast leuk!
Haha, heb jij hem alquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:10 schreef DeeBee het volgende:
[afbeelding]
nog iets beter weer zou mooi zijn, maar de OWee wordt wel weer relaxed denk ik
![]()
alleen die tentamens![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef DeeBee het volgende:
sneak preview van het ontwerpmaar eehm ja, heb een bandje weten te bemachtigen...maar moet nog even zien hoeveel ik er gebruik van ga maken, iig wel twee avonden, maar op zich wat punten scoren is ook niet een heel slecht plan nog
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |