Daar had ik vroegâh zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Een fruithapje:
Sinaasappel uitpersen,
Appel raspen,
Banaan prakken.
Roeren
Proppen!
Klaar
Het was mijn lievelingshapjequote:
Groetjes,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef prof.bierbekje het volgende:
Hoe oud is deze dreumes?
Mooie blauwe ogen trouwens.
Hier scheet:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
hallo yvonne waar zag je bagger ik wilde replyen maar die dikke rickmans sloot het topic.
Me 2quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Haha ik dacht dat het over de user Biogarde ging :d: D: D:![]()
![]()
![]()
!1!!einzzweidrei!1!!1vier
Hahahahaha! Mafketel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Gloeidoos het volgende:
![]()
![]()
ja dies ook te dik!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Gloeidoos het volgende:
![]()
![]()
Biogarde is lief, het is een dierenliefhebber pur sang!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja dies ook te dik!!!!LollerEinZzz!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Biogarde is lief, het is een dierenliefhebber pur sang!
Hou je nog van me?quote:
Ik voel me gebruiktquote:
Dat is je eigen schuld, voortaan minder drinkenquote:
Waar haal je het vandaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, voortaan minder drinken
Man, je bent Hot News!quote:
Neuk ratelslangetje en je bent weer hot!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Biogarde veel populairder is dan ik. Ik ben history. Ik ben niet interessant meer. Dat doet pijn. Au.
Bio heeft nooit met haar gepaard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuk ratelslangetje en je bent weer hot!
Welnee! Zou stofje dat doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:50 schreef Molluck het volgende:
Is de combinatie gepaard en manege met ratelslangetje opzettelijk zo gekozen?
En "stal" ook, maar dat was een grap die je moest zoeken als een speld in een hooiberg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:50 schreef Molluck het volgende:
Is de combinatie gepaard en manege met ratelslangetje opzettelijk zo gekozen?
Ik snapte hem meteen toen ik hem zag hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
En "stal" ook, maar dat was een grap die je moest zoeken als een speld in een hooiberg.
Whehe, ik las manegequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:47 schreef Stofje het volgende:
Bovendien manage ik m'n eigen zaken wel.
Nee joh lampie...Je moet toch weten hoe oud zo'n baby is voor dat je kan gaan roepen wat ie mag eten.quote:veldmuis - dinsdag 18 juli 2006 @ 16:52
quote:
Groetjes,
Martijn?
heb je nog niet niet genoeg topics gekickt vandaag beste SiemeN?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:10 schreef SiemeN het volgende:
Hehe.
Deze was om het af te leren.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
heb je nog niet niet genoeg topics gekickt vandaag beste SiemeN?
Ik doe niet anders.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Gloeidoos het volgende:
![]()
![]()
O sorry, dit topic gaat niet over mijquote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
Biogarde
Je verdient een standbeeld!!
Uit ellende ben ik zelfs maar even buiten ONZ gaan posten, dus ik val je niet meer lastig nee.quote:
zie [FB] If it looks like shit, smells like shit, it is shit. SiemeNquote:Op woensdag 13 december 2006 17:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Uit ellende ben ik zelfs maar even buiten ONZ gaan posten, dus ik val je niet meer lastig nee.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Best wel een goede garp eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |