Ja dat kan wel, maar Toyota mag alleen de goedkope Bosch onderdelen kopen. Zeg maar de door Porsche afgekeurde varianten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zit anders wel vol met Bosch onderdelen. Niet altijd tot enorme tevredenheid overigens...
Nee, op de streetlegal opel tuners club zeeland.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je die zelf verzonnen, of leer je dat op de GSI-club?
Ja en de materiaal verzint Turkije zelfquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaja
De sensor is van duitse afkomst en die auto's worden in Turkije gemaakt.![]()
dus wat daar zo blij aan is weet ik niet
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, op de streetlegal opel tuners club zeeland.
"het" materiaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Dynaudio het volgende:
Ja en de materiaal verzint Turkije zelf
Ah, je voelt je aangesprokenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Dynaudio het volgende:
[..]
Ja en de materiaal verzint Turkije zelf
Dat wel, maar de koplampen (van Bosch) zijn niet geweldig. Ik zit er ook hard over te denken om er xenon in te mikken.quote:
Die rijd ik ook, maar dat is puur zakelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, Tommy_Dinges, excuses trouwens. Ik was altijd in de veronderstelling dat je Toyota reed.
Nu weet ik dat je smaak hebt.
Mea culpa.
*iiiiieeek*.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die rijd ik ook, maar dat is puur zakelijk![]()
En Johnny was nog wel rustig gaan slapen in de veronderstelling dat jij smaak hebt...quote:
Waarschijnlijk gaat het alleen maar om de bouwkwaliteit aangezien de sensoren los raken, daar kan meneer Bosch misschien wel helemaal niets aan doen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:18 schreef Dynaudio het volgende:
Het gaat trouwens over de sensoren....Niet de bouwkwaliteit
Ik heb blijkbaar maar halve smaakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
En Johnny was nog wel rustig gaan slapen in de veronderstelling dat jij smaak hebt...![]()
Ach ja, smaak, twisten, dat soort spul.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb blijkbaar maar halve smaak
Daarover zou ik nooit ruzie maken behalve dan met DS4quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, smaak, twisten, dat soort spul.
Bovendien is het te warm voor ruzie..
Verklaar je nader, rare reactie trouwens van een mod, ik zal maar even een note zettenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Toyota's zijn dan ook gewoon mongolenbakken
Neuh, niks verder, was gewoon een tvp.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Verklaar je nader, rare reactie trouwens van een mod, ik zal maar even een note zetten
Nog een notequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, niks verder, was gewoon een tvp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |