bronquote:Toyota roept in Nederland bijna zesduizend auto's terug
Uitgegeven: 18 juli 2006 14:52
AMSTERDAM - In Nederland moeten 5925 Toyota's wegens een defect terug naar de garage. De Nederlandse importeur meldde dinsdag dat het gaat om de modellen Yaris, Yaris Verso en Prius.
De Japanse autofabrikant Toyota roept wereldwijd 268.570 auto's terug. In totaal zijn twaalf modellen bij de terugroepactie betrokken, die gemaakt zijn tussen januari en november 2001.
Omdat door extreme hitte de sensoren die voor ontvlamming van de brandstof zorgen los kunnen raken, valt de motor stil. Sinds september 2003 zijn meer dan honderd incidenten geregistreerd.
Ik wacht nog even op TommyHuslksieninfghineknsine.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:26 schreef Jimmeh het volgende:
Wanneer komt de eerste Toyota fapper om te zeggen dat het aan de Bosch onderdelen ligt
quote:
Toyotaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken om welk merk het gaat
Ik ben toch geen Toyota fapper, ik heb nota bene een Peugeotquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op TommyHuslksieninfghineknsine.
Oh ik dacht al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee lulhannes, wat voor merk sensor
Ja inderdaad, daar kan die europese rommel niet tegenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.
Het is de hitte hè.
Mja, het blijft natuurlijk prut hè. Toyota of Peugeot maakt niet uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar kan die europese rommel niet tegen
Gelukkig zit er in mijn Peugeot geen 1 sensor
Nee inderdaad, als je echte kwaliteit wilt, moet je een Porsche kopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het blijft natuurlijk prut hè. Toyota of Peugeot maakt niet uit.
Of een Opelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee inderdaad, als je echte kwaliteit wilt, moet je een Porsche kopen
Hoe weet je dan hoe hard je ongeveer rijdt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ja inderdaad, daar kan die europese rommel niet tegen
Gelukkig zit er in mijn Peugeot geen 1 sensor
Rij je in een lelijke auto, is-ie ook nog bekant brandgevaarlijk!!!1111roflcoptr.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
Je zou maar zo'n knakenToyota hebben en terugmoeten met dat ding;d;d;D:d;!1111!!!!einszweipolizei!!!11!!
U riep? :d;d;d;:DD:D:d;!1!!!1!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rij je in een lelijke auto, is-ie ook nog bekant brandgevaarlijk!!!1111roflcoptr.
Dat gaat met een tandwieltje en een draadje, we hebben het hier wel over een een auto uit 1967 hèquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe weet je dan hoe hard je ongeveer rijdt?
Dat staat nergens, geen onzin verkondigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rij je in een lelijke auto, is-ie ook nog bekant brandgevaarlijk!!!1111roflcoptr.
Het komt allemaal door Bosch !11!!11!!1!D;D:;D:Dd;d;d;d;!11!!!!1!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's ook een soort sensor dan toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat gaat met een tandwieltje en een draadje, we hebben het hier wel over een een auto uit 1967 hè!
En zo winnen de Duitsers tóch nog!!!!!!!!!!!1undeuxtrois111quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
Het komt allemaal door Bosch !11!!11!!1!D;D:;D:Dd;d;d;d;!11!!!!1!!
Bosch moet d00d 1!!!!!111!!1111!!::D:D:D::D:D:D;;:D:DD:rofllll!!!@1`` ```` 0quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Bosch !11!!11!!1!D;D:;D:Dd;d;d;d;!11!!!!1!!
nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's ook een soort sensor dan toch?
*prrrrrrrrr*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat gaat met een tandwieltje en een draadje, we hebben het hier wel over een een auto uit 1967 hè!
[..]
Dat staat nergens, geen onzin verkondigen
alleen de motor kan stilvallen..
Jawel mên!quote:
Dat klopt toch?quote:sen·sor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 zeer gevoelig waarnemingsinstrument
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
*prrrrrrrrr*
"De bis gepwnd, de bis gepwnd, de bis gepwnd wie unne n00b" !1!11!!:D;d;d;d;d:D:D!1!!! loller!
De 3e helftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En zo winnen de Duitsers tóch nog!!!!!!!!!!!1undeuxtrois111
Ding is niet gevoelig, tegen de tijd dat ik 100 rijd (in ongeveer 60 sec) geeft dat ding nog 50 aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel mên!
[..]
Dat klopt toch?
Kom je daar zo aan in Duitsland, klop je zo op de deur en rofl je zo naar binnen met de woorden "AUFMACHEN" jeweets roflquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Bosch moet d00d 1!!!!!111!!1111!!::D:D:D::D:D:D;;:D:DD:rofllll!!!@1`` ```` 0
Het blijft natuurlijk Franse techniek. (Rij zelf BX.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ding is niet gevoelig, tegen de tijd dat ik 100 rijd (in ongeveer 60 sec) geeft dat ding nog 50 aan
Daarom is het ook zo leukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Franse techniek. (Rij zelf BX.. ).
Alweer een Duits-Japanse samenwerking die spaak loopt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Daarom is het ook zo leuk
In een 404 zit ook echt alles "andersom"
maar goed, toyota is tegenwoordig dus kut
Duitse rommel i.c.m. Turkse bouwkwaliteiten
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alweer een Duits-Japanse samenwerking die spaak loopt..
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk
In een 404 zit ook echt alles "andersom"
maar goed, toyota is tegenwoordig dus kut
Duitse rommel i.c.m. Turkse bouwkwaliteiten
¿Que?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:02 schreef Dynaudio het volgende:
dat duitse rommel en turkse bouwkwaliteiten.. dat laatste is echt super blij
Er stond "echte", niet "slechte"...quote:
jajaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:02 schreef Dynaudio het volgende:
dat duitse rommel en turkse bouwkwaliteiten.. dat laatste is echt super blij
Zit anders wel vol met Bosch onderdelen. Niet altijd tot enorme tevredenheid overigens...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nee inderdaad, als je echte kwaliteit wilt, moet je een Porsche kopen
Heb je die zelf verzonnen, of leer je dat op de GSI-club?quote:
Ja dat kan wel, maar Toyota mag alleen de goedkope Bosch onderdelen kopen. Zeg maar de door Porsche afgekeurde varianten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zit anders wel vol met Bosch onderdelen. Niet altijd tot enorme tevredenheid overigens...
Nee, op de streetlegal opel tuners club zeeland.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je die zelf verzonnen, of leer je dat op de GSI-club?
Ja en de materiaal verzint Turkije zelfquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaja
De sensor is van duitse afkomst en die auto's worden in Turkije gemaakt.![]()
dus wat daar zo blij aan is weet ik niet
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, op de streetlegal opel tuners club zeeland.
"het" materiaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Dynaudio het volgende:
Ja en de materiaal verzint Turkije zelf
Ah, je voelt je aangesprokenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Dynaudio het volgende:
[..]
Ja en de materiaal verzint Turkije zelf
Dat wel, maar de koplampen (van Bosch) zijn niet geweldig. Ik zit er ook hard over te denken om er xenon in te mikken.quote:
Die rijd ik ook, maar dat is puur zakelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, Tommy_Dinges, excuses trouwens. Ik was altijd in de veronderstelling dat je Toyota reed.
Nu weet ik dat je smaak hebt.
Mea culpa.
*iiiiieeek*.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die rijd ik ook, maar dat is puur zakelijk![]()
En Johnny was nog wel rustig gaan slapen in de veronderstelling dat jij smaak hebt...quote:
Waarschijnlijk gaat het alleen maar om de bouwkwaliteit aangezien de sensoren los raken, daar kan meneer Bosch misschien wel helemaal niets aan doen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:18 schreef Dynaudio het volgende:
Het gaat trouwens over de sensoren....Niet de bouwkwaliteit
Ik heb blijkbaar maar halve smaakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
En Johnny was nog wel rustig gaan slapen in de veronderstelling dat jij smaak hebt...![]()
Ach ja, smaak, twisten, dat soort spul.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb blijkbaar maar halve smaak
Daarover zou ik nooit ruzie maken behalve dan met DS4quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, smaak, twisten, dat soort spul.
Bovendien is het te warm voor ruzie..
Verklaar je nader, rare reactie trouwens van een mod, ik zal maar even een note zettenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Toyota's zijn dan ook gewoon mongolenbakken
Neuh, niks verder, was gewoon een tvp.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Verklaar je nader, rare reactie trouwens van een mod, ik zal maar even een note zetten
Nog een notequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, niks verder, was gewoon een tvp.
Was je erg bezopen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
toyota dit toyota dat
"ja ze zijn zo goed"
ja dit ja dat.
Allemaal van horen zeggen, want er rijdt er bijna geen één meer in Nederland![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
toyota dit toyota dat
"ja ze zijn zo goed"
ja dit ja dat.
Allemaal van horen zeggen, want er rijdt er bijna geen één meer in Nederland![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |