Ja gewoon na het hele uur altijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef Devolution het volgende:
[..]
Soms, als ik net me drank en drugs verkocht heb, springt ie weer op groen![]()
Gare moordervaring zegquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
3/4 maand later.
Familie Capulet
Level Donating + Member
Start datum 21-07-2006 19:31:52
Rang Local Chief
Eerpunten 913
Rang vordering
77.56%
Leven
100%
Moord Ervaring
32.3%
Bezittingen
Douglas DC-3
Kogels 12,809
Wapen Tommy Gun
Lijfwachten 5
Villa's in Palermo
New York
Geld
Op zak $ 472,061
Op bankrekening $ 13,500,000
En 2 kills, anders had ik minstens 2x zoveel kogels gehad.
.nl heaquote:
Stop dan ook met je op .nl aanmeldenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef XiChico het volgende:
Ik heb niks te doen, en daarom heb ik net mij aangemeld op barafranca.nl. Ik voel me nu net een kleine marrokaan die snoepjes moet gaan jatten, want ik kan nog helemaal niets, nu eerst de faq lezen![]()
Heh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Stop dan ook met je op .nl aanmelden
.nl is een beetje een n00bieversie waar de mensen die het op .com niet redden maar gaan spelen...quote:
Ohquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
.nl is een beetje een n00bieversie waar de mensen die het op .com niet redden maar gaan spelen...
Ook beetje geluk hebben met heists.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, ik kan ook niets aan m'n killskill doen hoor, da's gewoon geluk hebben met schieten, begon meteen toen ik een Tommy had gekocht. En ik koop zo vaak mogelijk kogels, maar zoals ik al zei heb ik al 2 kills gemaakt waadoor ik meer dan de helft kwijt ben.
En die codes, je moet er even aan wennen inderdaad, na een tijdje kan je ze wel.
Rebirth. Als ik om half 3 online gekomen was, zou ik niet gekilled worden. Maarja, toen lag ik net te slapen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:47 schreef DaFan het volgende:
Devolution: RIP, welke familie zat je in?
2 kills is ook bar weinig. Daar krijg je geen ks voor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ook beetje geluk hebben met heists.
Waren het hoge kills dan, want 13k klinkt niet echt veel voor 2 (betekenisvolle) kills?
(Al was ik ook bijna 10k kwijt aan een asso...die gast wou maar niet neer)
Een toen ik thief was en een toen ik asso was, kreeg voor de laatste 1,4 ks volgens mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:53 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
2 kills is ook bar weinig. Daar krijg je geen ks voor.
Pwnedquote:Nog een vermeldingswaardig nieuwtje is wellicht de mislukte hijack van de chief Fastbulllitt die zijn eigen don (Navman van Vicenzo) schoot en kill kreeg maar vergeten was zijn object af te staan en hierdoor dus uiteraard geen don kon worden. De Vicenzo familie kon dat uiteraard niet waarderen en gaven hem dan ook een enkeltje naar de vissenhemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |