User: Inigo | Add to your friends list /quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:12 schreef jorryt het volgende:
You have been promoted to Delivery Boy.
Whaha rankenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef Chapter_V het volgende:
wtf is dat nou weer booze op rood :| hoelang duurt dat dan weer uurtje ? naja morgen maar ff rangen laters apen
sja moet ook de buitenboel verven maar kan wel ff buurtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Whaha ranken
Morgen ook maar IRC dan he
Soms, als ik net me drank en drugs verkocht heb, springt ie weer op groenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef Chapter_V het volgende:
wtf is dat nou weer booze op rood :| hoelang duurt dat dan weer uurtje ? naja morgen maar ff rangen laters apen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
sja moet ook de buitenboel verven maar kan wel ff buurten
baby op komst he dus alles moet af
Hutsefluts natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:30 schreef Gabez het volgende:
Feli Chappie jammer dat je al uitgeoefend bent, maar nu kan je lekker blijven doorstoten hea, alleen als ze weeen heeft niet xD en hoe gaat je kleine rankertje heten ?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha ik zat pas ook in de shop te kijken en dacht ook van als Gabez en ik ooit kindjes gaan krijgen dat ik zeker zo'n slabber of iets dergelijks moet bestellen![]()
en dan mij verslaafd noemenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha ik zat pas ook in de shop te kijken en dacht ook van als Gabez en ik ooit kindjes gaan krijgen dat ik zeker zo'n slabber of iets dergelijks moet bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |