Zou je alsjeblieft een aantal termen kunnen verhelderen, wat jij ermee bedoelt, zeg maar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:00 schreef S1nn3rz het volgende:
ja het is echt zo, aangezien die gevaarlijk linkse partijen als Groenlinks ook mogen bestaan.
Nu kan de rechter natuurlijk nooit de pnvd verbieden.
het wordt de hoogste tijd dat gevaarlijke clubjes zoals groenlinks bij wet verboden worden.![]()
ga aub terug naar je kliekje in ONZquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wát een prutsredenatie.
ik mag aannemen dat je deze definities zelf ook kent? zo niet, dan raad ik je aan eens wat meer in een en ander te gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Corporate_Intestines het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft een aantal termen kunnen verhelderen, wat jij ermee bedoelt, zeg maar?
1. Bestaansrecht
2. Links
3. Verbieden
4. Wet
5. Gevaarlijk
POPULIST!!!!!!!!!!1123 Zo kan ik het ook he, alleen met de positieve punten mee gaan. Of ben je soms ook voor het wettelijk verbod!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:06 schreef knowall het volgende:
Dat is zeker de schuld van links. Links is namelijk voor vrijheid, waaronder de vrijheid om een politieke partij op te richten, ookal heeft deze een beetje 'maffe' standpunten. Eens met TS dus.
geen dankquote:ja het is echt zo, aangezien die gevaarlijk rechtse partijen als de VVD ook mogen bestaan.
Nu kan de rechter natuurlijk nooit de pnvd verbieden.
het wordt de hoogste tijd dat gevaarlijke clubjes zoals de VVD bij wet verboden worden.![]()
het gebruiken van scheldwoorden duidt op onmacht. ik zal je verder met rust laten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:04 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Geef anders even antwoord op de vraag, pikslikker.
Aan dit soort geneuzel heeft niemand wat.
heel, heel origineel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:08 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb je tekst wat moeten aanpassen...
[..]
geen dank
Okay dan, volgens mij vergelijk jij spreekwoordelijke appels met peren.quote:
Puike user ben jij. Ik ga zometeen even verder lezen in je rechtspraaktopic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:10 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Het gebruik van scheldwoorden duidt in bovenstaand geval op volledige vrijheid.
moet jij geen condooms gaan vissen uit de kut van petra?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Puike user ben jij. Ik ga zometeen even verder lezen in je rechtspraaktopic.
Yep, ONZ topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:12 schreef S1nn3rz het volgende:
moet jij geen condooms gaan vissen uit de kut van petra?
die kwam ook van links, maar daar zul jij nog wel wat te jong voor zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
net zo orgineel als "de kogel kwam van links!"![]()
Nee, die raak ik niet zo snel meer kwijt tegenwoordig. Zoals je waarschijnlijk nog niet wist zijn ze van een zeer rekbaar materiaal gemaakt waardoor ze normaliter goed vast zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
moet jij geen condooms gaan vissen uit de kut van petra?
Mijn post staat nog hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef S1nn3rz het volgende:
die kwam ook van links, maar daar zul jij nog wel wat te jong voor zijn.![]()
ontopic graag! en graag met mensen die wel verstand van zaken hebben!
En van achterenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
linkse partijen hebben geen enkele bijdrage aan het land geleverd. althans geen enkele positieve bijdrage. pnvd zal dat ook niet doen, maar kan dus helaas niet verboden worden omdat groenlinks e.d. ook mogen bestaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay dan, volgens mij vergelijk jij spreekwoordelijke appels met peren.
Overigens heeft de PNVD nog niet eens bewezen dat ze bestaansrecht heeft, ze moeten nog handtekeningen binnenhalen. De rechter heeft enkel geoordeeld dat er geen juridische gronden zijn de partij te verbieden. Dat hoort nou eenmaal zo bij een democratie..
Dat je de PNVD wijdt aan GL vind ik totaal nergens op slaan, je zoekt gewoon een stok om mee te slaan en dan is GL blijkbaar volgens jou een gerechtigde stok. Spaaklopende redenatie, mocht er al sprake zijn van enige redenatie.
Dat was mijn punt..
te jong nog welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |