aanvraag voor een permban (hopelijk).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Dejes het volgende:
En vraag 2 is?
Mooi, heeft ie meteen tijd genoeg voor dat kutbaantje van 'em.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
aanvraag voor een permban (hopelijk).
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Dejes het volgende:
En vraag 2 is?
Kijk eens over het schotje heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef lugia het volgende:
lol
jullie hebben allemaal gelijk, en uhm T_T_T ??
ik ken jou toch ergens van
sorry ik zal het opnieuw formulerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Dejes het volgende:
Dat is geen vraag, dude.
waarom 3x mbo....Je had beter 1x mbo en 1x hbo kunnen doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef lugia het volgende:
[..]
sorry ik zal het opnieuw formuleren
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn ???
3 MBO diploma's? Sorry hoor, maar buiten Limburg heb je al niks aan 1 MBO diploma, laat staan 3. Was het niet bij je opgekomen om een HBO diploma te gaan halen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef lugia het volgende:
waarom ga ik op een helpdesk werken met 3 mbo diploma's op zak?
twenty4help zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef lugia het volgende:
waarom ga ik op een helpdesk werken met 3 mbo diploma's op zak?
en waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn........................
ow dat is misschien antwoord op vraag 1
tja...
limburg hè..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Nosh het volgende:
Sinds wanneer kan je op het MBO ook je veterstrik- en basiszwemdiploma halen?
die mbo diploma's heb ik eigenlijk niet om gevraagd, ik was van plan die mbo opleiding te doen en daarna idd een HBO ofzo maar na 4 jaar op een school ter hebben gezeten die totaal niks aan mij kon leren heb ik geen zin meer om door te gaan met school. MAAR ik wil vanaf volgend jaar beginnen met een opleiding. ben op dit mometn bezig met een nieuw koophuisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
3 MBO diploma's? Sorry hoor, maar buiten Limburg heb je al niks aan 1 MBO diploma, laat staan 3. Was het niet bij je opgekomen om een HBO diploma te gaan halen?![]()
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef lugia het volgende:
[..]
die mbo diploma's heb ik eigenlijk niet om gevraagd, ik was van plan die mbo opleiding te doen en daarna idd een HBO ofzo maar na 4 jaar op een school ter hebben gezeten die totaal niks aan mij kon leren heb ik geen zin meer om door te gaan met school. MAAR ik wil vanaf volgend jaar beginnen met een opleiding. ben op dit mometn bezig met een nieuw koophuis
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef lugia het volgende:
[..]
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomas
ik ging voor 1 diploma en op eens kreeg ik een diploma in mijn handen geduwd in het derde jaar en 2 andere diplomas in het 4de jaar
geen idee maar het slaat nergens op, je kunt nog 40 diplomas hebben, maar na die mijn diplomauitreiking heb ik 5 maanden zonder werk en geld gezeten... daarna dacht ik... hey kom ik wordt helpdeskwedewerker nu in afwachting van de perfecte baan of andere opleidingquote:
Ik neem aan dat je niveau 4 MBO hebt afgerond (diploma's voor niveaus 2, 3 en 4). In dat geval is een helpdesk helemaal geen slechte startfunctie. Het ligt er maar net aan waar je aan de slag gaat, maar als je een beetje talent hebt kun je vrij makkelijk supervisor worden volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef lugia het volgende:
[..]
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomas
ik ging voor 1 diploma en op eens kreeg ik een diploma in mijn handen geduwd in het derde jaar en 2 andere diplomas in het 4de jaar
mwa, met wat werkervaring kun je elder als iets anders ook aan de slag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niveau 4 MBO hebt afgerond (diploma's voor niveaus 2, 3 en 4). In dat geval is een helpdesk helemaal geen slechte startfunctie. Het ligt er maar net aan waar je aan de slag gaat, maar als je een beetje talent hebt kun je vrij makkelijk supervisor worden volgens mij.
Daarentegen zijn er ook helpdesks waar HBO-WO voor gevraagd wordtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef lugia het volgende:
[..]
mwa, met wat werkervaring kun je elder als iets anders ook aan de slag.
het is 1 niveau 3 diploma (3de jaar)
en 2 niveau 4 diplomas (4de jaar)
niveau 3 = medewerker ICT
2x niveau 4 = ICT Beheerder en Netwerkbeheerder met CISCO
Ik inmiddels al 6, en geloof me, dan ben je het wel zatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef Draw het volgende:
[..]
och ik zit er al 3 jaar en het valt nog wel mee
zit jij niet bij AOL ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef Riesj het volgende:
[..]
Ik inmiddels al 6, en geloof me, dan ben je het wel zat
Voor de bashers: neej, parttime, ik studeer nog![]()
Vraag 1) Waarom ben je een kansloze loser?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef lugia het volgende:
[..]
sorry ik zal het opnieuw formuleren
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn ???
Over kansloos gesproken.....je geilt op het koningshuisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Vraag 1) Waarom ben je een kansloze loser?
Vraag 2) Waarom gaan alle kansloze losers bij elkaar in dezelfde en minstens net zo kansloze provincie wonen?
kansloos en loser past wel bij je Rioquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Vraag 2) Waarom gaan alle kansloze losers bij elkaar in dezelfde en minstens net zo kansloze provincie wonen?
Heyyyy echt super dat je zo over ons denkt. Jij bent dus schijnbaar nog nooit uit je bureaustoel gekropen. Wellicht is je niet ontschoten dat vele medische en niet medische uitvindingen door maastrichtworden ontwikkeld. Maar goed, dat is bijzaak want wij mensen uit limburg zijn kansloos.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef lugia het volgende:
[..]
mwa, met wat werkervaring kun je elder als iets anders ook aan de slag.
het is 1 niveau 3 diploma (3de jaar)
en 2 niveau 4 diplomas (4de jaar)
niveau 3 = medewerker ICT
2x niveau 4 = ICT Beheerder en Netwerkbeheerder met CISCO
HPquote:
Kom op, verzin dan iets beters. Dit is gewoon triest.quote:
Alleen al wanneer ik me voorstel hoe je dit uitspreekt met dat mislukte accent. Hilarisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef lugia het volgende:
[..]
Heyyyy echt super dat je zo over ons denkt. Jij bent dus schijnbaar nog nooit uit je bureaustoel gekropen. Wellicht is je niet ontschoten dat vele medische en niet medische uitvindingen door maastrichtworden ontwikkeld. Maar goed, dat is bijzaak want wij mensen uit limburg zijn kansloos.
Waar kom jij vandaan?
Nee dat somt het wel netjes op volgens mij. Iets beters kan ik me niet voorstellen afgaande op je post. Jammer knul.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Kom op, verzin dan iets beters. Dit is gewoon triest.
je hebt volkomen gelijk! meen ik echt. vraag me echt af waarom ik mij sowieso heb aangemeld op die opleiding toen. ik kon toen namelijk ook meteen HBO gaan doen maar dat leek mij een te grote stap :S:S:Squote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald in 3,5 jaar, en zit nu op HBO Informatica. Die diploma's kun je net zo goed weggooien... stelt NIETS voor in vergelijking met HBO
![]()
Aan MBO heb je al weinig, maar aan MBO ICT helemaal NIETS.
DAAROM zit je dus op de helpdesk
Ik ben verliefd op je tuinkabouter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
K wandel niet meer dagelijks over jullie afdeling heenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef lugia het volgende:
[..]
Right onnnnn HP Notebook om precies te zijn
Kansloze bash, ben totaal niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:35 schreef Draw het volgende:
[..]
Nee dat somt het wel netjes op volgens mij. Iets beters kan ik me niet voorstellen afgaande op je post. Jammer knul.
Als in 'ik ben verliefd op je, tuinkabouter'?quote:
tja........... beetje zielig mannetje ben jijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Kom op, verzin dan iets beters. Dit is gewoon triest.
[..]
Alleen al wanneer ik me voorstel hoe je dit uitspreekt met dat mislukte accent. Hilarisch.
Daar was ik ook niet op uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:37 schreef Rio het volgende:
[..]
Kansloze bash, ben totaal niet onder de indruk.
tja ik ging hier werken voor o.a. het geld en de 'werkervaring'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:39 schreef marlieske het volgende:
Euuh je gaat er werken omdat je graag uitgescholden wordt? Moet zeggen ik vond het hillarisch de 3 maanden bij de KPN ISDN DHZ afdeling.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:37 schreef Rio het volgende:
Als in 'ik ben verliefd op je, tuinkabouter'?![]()
Of ben je op mijn kabouter?![]()
Ben erg confuus op dit moment.
Nee, jij bent zielig met je drie MBO diploma's, je werk op kutterige een helpdesk, je kansloze accent, je mislukte hoofd, nul kans op een beter vooruitzicht. In het algemeen kunnen we dus constateren dat je aardig mislukt bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:37 schreef lugia het volgende:
[..]
tja........... beetje zielig mannetje ben jij
Stoer doen op het internet is makkelijk hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, jij bent zielig met je drie MBO diploma's, je werk op kutterige een helpdesk, je kansloze accent, je mislukte hoofd, nul kans op een beter vooruitzicht. In het algemeen kunnen we dus constateren dat je aardig mislukt bent.
Dus...
... http://www.digitaalpesten.nl/quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, jij bent zielig met je drie MBO diploma's, je werk op kutterige een helpdesk, je kansloze accent, je mislukte hoofd, nul kans op een beter vooruitzicht. In het algemeen kunnen we dus constateren dat je aardig mislukt bent.
Dus...
Nee, die krijg je bij een HP computerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
MBO-diploma's, die krijg je toch bij een pakje boter?
Retail...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:49 schreef T_T_T het volgende:
[..]
Go HP.. wel alleen de desktops![]()
Notebook![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus...
Kusje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef Draw het volgende:
[..]
Stoer doen op het internet is makkelijk heHet is maar net wat je hobby's zijn.
Ach, ik weet wie het zegt. Ben ik nu onderwerp van gesprek op jullie helpdeskje?quote:
Nee, maar ik weet dat je het maar al te graag zou willen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt. Ben ik nu onderwerp van gesprek op jullie helpdeskje?![]()
heerlijk vind Rio dat: andere mensen afzeiken en dan zelf afgezeikt worden! Volgens mij trekt ie zich hierop af.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef T_T_T het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat je het maar al te graag zou willen.
Eindelijk iemand die een beetje normaal tegengas geeft. Werd goddomme een keer tijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:08 schreef Riesj het volgende:
Zou stronthoopje nu echt de PVDA-site af aan het struinen zijn naar taalfouten...![]()
Mocht je nog terugkomen rio: hoe voelt dat nu?
Je hier uitleven als een echte!! kerel, een bink van flink formaat... en in real life wegzakken tot een klein, vies en zielig stumpertje dat geen aandacht krijgt van ouders, laat staan van je denkbeeldige vriendjes![]()
Ik bedoel, dat moet toch zaaddodend pijn doen he![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:08 schreef Riesj het volgende:
Zou stronthoopje nu echt de PVDA-site af aan het struinen zijn naar taalfouten...![]()
Mocht je nog terugkomen rio: hoe voelt dat nu?
Je hier uitleven als een echte!! kerel, een bink van flink formaat... en in real life wegzakken tot een klein, vies en zielig stumpertje dat geen aandacht krijgt van ouders, laat staan van je denkbeeldige vriendjes![]()
Ik bedoel, dat moet toch zaaddodend pijn doen he![]()
heb je je handen gewassen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:09 schreef Rio het volgende:
Jullie zitten te wachten op mijn volgende spannende post hè? Houden jullie het nog wel vol, meiden? Trekken jullie je bestaan nog langer zonder zinderende internetgebeurtenissen?
Kansloze bash, ben totaal niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:09 schreef Rio het volgende:
Jullie zitten te wachten op mijn volgende spannende post hè? Houden jullie het nog wel vol, meiden? Trekken jullie je bestaan nog langer zonder zinderende internetgebeurtenissen?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:09 schreef Rio het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een beetje normaal tegengas geeft. Werd goddomme een keer tijd.
Voor jou: game on!
Hash Pquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:18 schreef Theuntje het volgende:
Riesj, ik mis jou ook! owja AOL stinkt net zo erg als Hash P
Retail taking over zie ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:18 schreef Theuntje het volgende:
Riesj, ik mis jou ook! owja AOL stinkt net zo erg als Hash P
lolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:31 schreef Theuntje het volgende:
jajaja we take over....
Vandaag had ik nog een mooie:
Klant: Mijn computer doet het niet meer, wat moet ik doen??? (Grom Grom Zucht Zucht)!!
Ik (helpdesknerd): Wat voor een computer heeft u?
Klant: Een zwarte...!!!
/cry
HP consumenten zijn te lief en tevens te achterlijk om eens lekker ouderwets te gooien met doodsverwensingen, riching ons lieve helpdeskertjes die er echt ALLES, maar dan ook ALLES aan doen om al die onnodige en vreemde problemen op te lossen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Theuntje het volgende:
ow en Riesj, ik moet wel zeggen bij Hash P krijg je minder doodsbedreigingen naar je hoofd geslingert dan bij AOL![]()
jup, zero tolerance voor deze lui.quote:tja daar heb je amerika online... tuig dus
Jammer ik mis mijn supervisor calls wel (ik helpdesknerd die het gesprek overneemt van een collega die snakt naar zijn sigaretje/pauze omdat hij wordt opgehouden door een AOL -member/hater/bedreiger)quote:HP consumenten zijn te lief en tevens te achterlijk om eens lekker ouderwets te gooien met doodsverwensingen, riching ons lieve helpdeskertjes die er echt ALLES, maar dan ook ALLES aan doen om al die onnodige en vreemde problemen op te lossen...
Je zou er inderdaad van gaan stotteren!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Jammer ik mis mijn supervisor calls wel (ik helpdesknerd die het gesprek overneemt van een collega die snakt naar zijn sigaretje/pauze omdat hij wordt opgehouden door een AOL -member/hater/bedreiger)
En zodra ik het gesprek over neem en de woorden: "Goede morguh u spreekt met Theun de supervisor van AOL" zeg, zijn ze meteen zo verbaast dat het hun is gelukt de supervisor te spreken en er spontaan van beginnen te stotteren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |