aanvraag voor een permban (hopelijk).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Dejes het volgende:
En vraag 2 is?
Mooi, heeft ie meteen tijd genoeg voor dat kutbaantje van 'em.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
aanvraag voor een permban (hopelijk).
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Dejes het volgende:
En vraag 2 is?
Kijk eens over het schotje heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef lugia het volgende:
lol
jullie hebben allemaal gelijk, en uhm T_T_T ??
ik ken jou toch ergens van
sorry ik zal het opnieuw formulerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Dejes het volgende:
Dat is geen vraag, dude.
waarom 3x mbo....Je had beter 1x mbo en 1x hbo kunnen doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef lugia het volgende:
[..]
sorry ik zal het opnieuw formuleren
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn ???
3 MBO diploma's? Sorry hoor, maar buiten Limburg heb je al niks aan 1 MBO diploma, laat staan 3. Was het niet bij je opgekomen om een HBO diploma te gaan halen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef lugia het volgende:
waarom ga ik op een helpdesk werken met 3 mbo diploma's op zak?
twenty4help zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef lugia het volgende:
waarom ga ik op een helpdesk werken met 3 mbo diploma's op zak?
en waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn........................
ow dat is misschien antwoord op vraag 1
tja...
limburg hè..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Nosh het volgende:
Sinds wanneer kan je op het MBO ook je veterstrik- en basiszwemdiploma halen?
die mbo diploma's heb ik eigenlijk niet om gevraagd, ik was van plan die mbo opleiding te doen en daarna idd een HBO ofzo maar na 4 jaar op een school ter hebben gezeten die totaal niks aan mij kon leren heb ik geen zin meer om door te gaan met school. MAAR ik wil vanaf volgend jaar beginnen met een opleiding. ben op dit mometn bezig met een nieuw koophuisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
3 MBO diploma's? Sorry hoor, maar buiten Limburg heb je al niks aan 1 MBO diploma, laat staan 3. Was het niet bij je opgekomen om een HBO diploma te gaan halen?![]()
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef lugia het volgende:
[..]
die mbo diploma's heb ik eigenlijk niet om gevraagd, ik was van plan die mbo opleiding te doen en daarna idd een HBO ofzo maar na 4 jaar op een school ter hebben gezeten die totaal niks aan mij kon leren heb ik geen zin meer om door te gaan met school. MAAR ik wil vanaf volgend jaar beginnen met een opleiding. ben op dit mometn bezig met een nieuw koophuis
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef lugia het volgende:
[..]
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomas
ik ging voor 1 diploma en op eens kreeg ik een diploma in mijn handen geduwd in het derde jaar en 2 andere diplomas in het 4de jaar
geen idee maar het slaat nergens op, je kunt nog 40 diplomas hebben, maar na die mijn diplomauitreiking heb ik 5 maanden zonder werk en geld gezeten... daarna dacht ik... hey kom ik wordt helpdeskwedewerker nu in afwachting van de perfecte baan of andere opleidingquote:
Ik neem aan dat je niveau 4 MBO hebt afgerond (diploma's voor niveaus 2, 3 en 4). In dat geval is een helpdesk helemaal geen slechte startfunctie. Het ligt er maar net aan waar je aan de slag gaat, maar als je een beetje talent hebt kun je vrij makkelijk supervisor worden volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef lugia het volgende:
[..]
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomas
ik ging voor 1 diploma en op eens kreeg ik een diploma in mijn handen geduwd in het derde jaar en 2 andere diplomas in het 4de jaar
mwa, met wat werkervaring kun je elder als iets anders ook aan de slag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niveau 4 MBO hebt afgerond (diploma's voor niveaus 2, 3 en 4). In dat geval is een helpdesk helemaal geen slechte startfunctie. Het ligt er maar net aan waar je aan de slag gaat, maar als je een beetje talent hebt kun je vrij makkelijk supervisor worden volgens mij.
Daarentegen zijn er ook helpdesks waar HBO-WO voor gevraagd wordtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef lugia het volgende:
[..]
mwa, met wat werkervaring kun je elder als iets anders ook aan de slag.
het is 1 niveau 3 diploma (3de jaar)
en 2 niveau 4 diplomas (4de jaar)
niveau 3 = medewerker ICT
2x niveau 4 = ICT Beheerder en Netwerkbeheerder met CISCO
Ik inmiddels al 6, en geloof me, dan ben je het wel zatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef Draw het volgende:
[..]
och ik zit er al 3 jaar en het valt nog wel mee
zit jij niet bij AOL ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef Riesj het volgende:
[..]
Ik inmiddels al 6, en geloof me, dan ben je het wel zat
Voor de bashers: neej, parttime, ik studeer nog![]()
Vraag 1) Waarom ben je een kansloze loser?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef lugia het volgende:
[..]
sorry ik zal het opnieuw formuleren
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn ???
Over kansloos gesproken.....je geilt op het koningshuisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Vraag 1) Waarom ben je een kansloze loser?
Vraag 2) Waarom gaan alle kansloze losers bij elkaar in dezelfde en minstens net zo kansloze provincie wonen?
kansloos en loser past wel bij je Rioquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Vraag 2) Waarom gaan alle kansloze losers bij elkaar in dezelfde en minstens net zo kansloze provincie wonen?
Heyyyy echt super dat je zo over ons denkt. Jij bent dus schijnbaar nog nooit uit je bureaustoel gekropen. Wellicht is je niet ontschoten dat vele medische en niet medische uitvindingen door maastrichtworden ontwikkeld. Maar goed, dat is bijzaak want wij mensen uit limburg zijn kansloos.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef lugia het volgende:
[..]
mwa, met wat werkervaring kun je elder als iets anders ook aan de slag.
het is 1 niveau 3 diploma (3de jaar)
en 2 niveau 4 diplomas (4de jaar)
niveau 3 = medewerker ICT
2x niveau 4 = ICT Beheerder en Netwerkbeheerder met CISCO
HPquote:
Kom op, verzin dan iets beters. Dit is gewoon triest.quote:
Alleen al wanneer ik me voorstel hoe je dit uitspreekt met dat mislukte accent. Hilarisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef lugia het volgende:
[..]
Heyyyy echt super dat je zo over ons denkt. Jij bent dus schijnbaar nog nooit uit je bureaustoel gekropen. Wellicht is je niet ontschoten dat vele medische en niet medische uitvindingen door maastrichtworden ontwikkeld. Maar goed, dat is bijzaak want wij mensen uit limburg zijn kansloos.
Waar kom jij vandaan?
Nee dat somt het wel netjes op volgens mij. Iets beters kan ik me niet voorstellen afgaande op je post. Jammer knul.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Kom op, verzin dan iets beters. Dit is gewoon triest.
je hebt volkomen gelijk! meen ik echt. vraag me echt af waarom ik mij sowieso heb aangemeld op die opleiding toen. ik kon toen namelijk ook meteen HBO gaan doen maar dat leek mij een te grote stap :S:S:Squote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald in 3,5 jaar, en zit nu op HBO Informatica. Die diploma's kun je net zo goed weggooien... stelt NIETS voor in vergelijking met HBO
![]()
Aan MBO heb je al weinig, maar aan MBO ICT helemaal NIETS.
DAAROM zit je dus op de helpdesk
Ik ben verliefd op je tuinkabouter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
[..]
K wandel niet meer dagelijks over jullie afdeling heenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef lugia het volgende:
[..]
Right onnnnn HP Notebook om precies te zijn
Kansloze bash, ben totaal niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:35 schreef Draw het volgende:
[..]
Nee dat somt het wel netjes op volgens mij. Iets beters kan ik me niet voorstellen afgaande op je post. Jammer knul.
Als in 'ik ben verliefd op je, tuinkabouter'?quote:
tja........... beetje zielig mannetje ben jijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Kom op, verzin dan iets beters. Dit is gewoon triest.
[..]
Alleen al wanneer ik me voorstel hoe je dit uitspreekt met dat mislukte accent. Hilarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |