Nein!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
Je vloei verkeerd om.
omgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
Je vloei verkeerd om. Hij plakt maar aan 1 kant.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef Mach3 het volgende:
Tjesses was dit de eerste die je probeerde te draaien.
Nou ja.quote:n00b. Koop gewoon voortaan voorgedraaide scheelt je een hoop rotzooi en brandgaten in je vloerbedekking.
Val dood smerige tyfus tering kanker Pool.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:32 schreef skiczukie het volgende:
Veel plezier met je eerste zelfgedraaide jointje.Waarom kom je dit melden eigenlijk?
![]()
Tip 1: het is een Yugoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef Recovering het volgende:
[..]
Val dood smerige tyfus tering kanker Pool.
Tip1: een ban krijgen lost alle notes op.
Rot op, het is een Pool.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef crackhead het volgende:
Tip 1: het is een Yugo
Wtf!?? Het is hier een democratie hoor!quote:Tip 2: Na een ban staan je notes er gewoon nog hoor.
Dit lijkt me jouw moment.quote:Tip 3: Scheermesjes zijn in de aanbieding bij de Etos. Touw bij de Gamma.
die zijn shit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:47 schreef T_T_T het volgende:
Dan wordt het misschien tijd om voorgedraaide zooi te gaan kopen![]()
Ik ben heul geen Pool, sukkel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef Recovering het volgende:
[..]
Val dood smerige tyfus tering kanker Pool.
Tip1: een ban krijgen lost alle notes op.
Dankje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef crackhead het volgende:
[..]
Tip 1: het is een Yugo
Tip 2: Na een ban staan je notes er gewoon nog hoor.
Tip 3: Scheermesjes zijn in de aanbieding bij de Etos. Touw bij de Gamma.
Dat ligt eraan...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nou, da's mooi, dan krijg ik ook geen ban.
Geeft niks als ie vervolgens toch uit mekaar pleurt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit topique moet op slot, omdat het kleine kinderen aanzet tot het foutief draaien van een toeter.
Het is net fietsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef Danny_Ramone het volgende:
Tegenwoordig vragen voor mensen die ik ken ofk toch 1tje voor hun wil draaien, gaat nog steeds perfect!!
-topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
verkapt-ik-was-bang-om-wiet-te-roken-dus-liet-ik-het-per-ongeluk-expres-flikkeren-zodat-ik-het-niet-op-hoefde-te-roken
Jij mag officieel niet eens een shop in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:04 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
14.gif
Argh! Dat wou ik typen toen ik de OP lasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef DerBolle het volgende:
E. dan ben je een prutser
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
Je vloei verkeerd om. Hij plakt maar aan 1 kant.
Verhouding van je meuk maakt niet uit want je kan ook een shagje draaien met lange vloei en je kan puur roken en alles dr tussen in. Je doet wat anders fout.
Je kan hem natuurlijk ook gewoon binnenstebuiten draaienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef Devlinsect het volgende:
G) plakrand aan de verkeerde kant zitten![]()
Ja ik dacht ook een keer cool te zijn door in de shop wat toeristen te laten zien hoe het moest, binnenstebuiten draaien dus; maar ik faalde miserabel want de plakrand was verrot en heel de fucking joint donderde uitelkaar nog voordat ik de fik erin kon steken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Equinix het volgende:
[..]
[..]
Je kan hem natuurlijk ook gewoon binnenstebuiten draaien
De blamagequote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:34 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook een keer cool te zijn door in de shop wat toeristen te laten zien hoe het moest, binnenstebuiten draaien dus; maar ik faalde miserabel want de plakrand was verrot en heel de fucking joint donderde uitelkaar nog voordat ik de fik erin kon steken.En niet op de tafel maar op de grond.
In een plasje cola.
Sindsdien doe ik het altijd maar gewoon binnenstebinnen en buitenstebuiten.
ja en dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij mag officieel niet eens een shop in.
i pull a trick from my sleeve now kamikaze im all over that nigga come identify the body!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |