Nein!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
Je vloei verkeerd om.
omgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
Je vloei verkeerd om. Hij plakt maar aan 1 kant.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef Mach3 het volgende:
Tjesses was dit de eerste die je probeerde te draaien.
Nou ja.quote:n00b. Koop gewoon voortaan voorgedraaide scheelt je een hoop rotzooi en brandgaten in je vloerbedekking.
Val dood smerige tyfus tering kanker Pool.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:32 schreef skiczukie het volgende:
Veel plezier met je eerste zelfgedraaide jointje.Waarom kom je dit melden eigenlijk?
![]()
Tip 1: het is een Yugoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef Recovering het volgende:
[..]
Val dood smerige tyfus tering kanker Pool.
Tip1: een ban krijgen lost alle notes op.
Rot op, het is een Pool.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef crackhead het volgende:
Tip 1: het is een Yugo
Wtf!?? Het is hier een democratie hoor!quote:Tip 2: Na een ban staan je notes er gewoon nog hoor.
Dit lijkt me jouw moment.quote:Tip 3: Scheermesjes zijn in de aanbieding bij de Etos. Touw bij de Gamma.
die zijn shit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:47 schreef T_T_T het volgende:
Dan wordt het misschien tijd om voorgedraaide zooi te gaan kopen![]()
Ik ben heul geen Pool, sukkel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef Recovering het volgende:
[..]
Val dood smerige tyfus tering kanker Pool.
Tip1: een ban krijgen lost alle notes op.
Dankje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef crackhead het volgende:
[..]
Tip 1: het is een Yugo
Tip 2: Na een ban staan je notes er gewoon nog hoor.
Tip 3: Scheermesjes zijn in de aanbieding bij de Etos. Touw bij de Gamma.
Dat ligt eraan...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nou, da's mooi, dan krijg ik ook geen ban.
Geeft niks als ie vervolgens toch uit mekaar pleurt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit topique moet op slot, omdat het kleine kinderen aanzet tot het foutief draaien van een toeter.
Het is net fietsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef Danny_Ramone het volgende:
Tegenwoordig vragen voor mensen die ik ken ofk toch 1tje voor hun wil draaien, gaat nog steeds perfect!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |