Hoe is het met hem? Ik mis verdorie alles. Tourradio mag niet aan van m'n collegaquote:
Hij schijnt eergisteren bijna 2 keer van z'n fiets te zijn afgereden door Phonakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe is het met hem? Ik mis verdorie alles. Tourradio mag niet aan van m'n collega
Geweldig, helemaal voorin het peloton, alleen erg ver achter om nog de etappe te winnen ga ik nu al vrezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe is het met hem? Ik mis verdorie alles. Tourradio mag niet aan van m'n collega
quote:IJs voor medewerkers en patiënten
We hebben dit jaar te maken met een tweede hittegolf en dat is niet mis. De Raad van Bestuur trakteert daarom alle medewerkers en patiënten op een ijsje op donderdag 20 juli.
Het uitdelen geschiedt als volgt:
Medewerkers
Eén persoon per afdeling kan tussen 14.00 en 14.30 uur ijsjes ophalen in de Centrale Keuken voor alle collega’s op zijn/haar afdeling.
Patiënten
De facilitair hostessen, assistenten dienkeuken en de voedingsassistenten zullen tussen 14.30 en 15.00 uur ijsjes uitdelen.
Wij hopen de warme dagen hiermee iets te verkoelen.
Namens de Raad van Bestuur
dank je, maar heb het wel overleefd hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen. Warm, wat een zomer tot dusver!
Respect voor de mensen bij de Nijmeegse
nog maar iets meer dan 4 minuten. Dat kunnen ze met een goede klim naar de Alp wel halen.quote:
Goede actuele updatequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij schijnt eergisteren bijna 2 keer van z'n fiets te zijn afgereden door Phonak
Actueel: ik ga die promo-code van jou bij betfair gebruikenquote:
Sympathiek!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Actueel: ik ga die promo-code van jou bij betfair gebruiken
Zie profielquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sympathiek!
Als je uitleg wil moet je maar even je mailadres neergooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |