Wat is nou belangrijker aan deze etappe? Gap of L'Alpe d'Huez?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien handig om van de TT: Gap - L'Alpe d'Huez te maken.
Dan is het nog eerder aan Rabobank en Davitamon-Lotto.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Omdat zij ook 'maar' Eddy voorop hebben en ze vast noh wel gaan voor Klöden.
Ik was ff Davitamon vergeten jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het nog eerder aan Rabobank en Davitamon-Lotto.
3'32".
Phonak heeft Merckx mee, dat is op Landis na de best geklasseerde renner van die ploeg. En hij staat maar 2 seconden achter Schleck en is dus ook één van de best geklasseerden in de kopgroep.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:55 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
The Caisse d’Epargne team is in charge of the peloton, yeah right....zelfs nu neemt phonak een dag vrij?? Ik vind het een drama ploeg.....Landis mag vandaag wel een slechte dag hebben, ga ik lachen...
Breuk in het peloton.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef RayMania het volgende:
Hoe kon het dat ze ineens weg kwamen?
Het is meestal zo dat de aankomstplek belangrijker is dan de startplek. Maar meestal worden beide plaatsen vermeld voor de volledigheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker aan deze etappe? Gap of L'Alpe d'Huez?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef Venga het volgende:
hoop toch dat ze niet te ver uitlopen want wil de favorieten om de dagzege zien rijden.
Valt idd mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:03 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Menchov is echt een goeie kerel. Dacht dat het zo'n stille zou zijn.
Maar
Er had ook 1 mee moeten zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef Zwansen het volgende:
Geen punten voor Boogerd of Rasmussen te verdienen.
Dat is knap, aangezien Gonchar in de vlakke tijdrit maar net 50 km per uur haalde.quote:
Dat dacht ik dus ook, maar goed ze zitten al in Guillestre dus de klim gaat zo al beginnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:02 schreef Venga het volgende:
Toch niet de gewenste gang van zaken voor Rabo lijkt me, een man of 5 met relatief beperkte klimmers was beter geweest (zoals in etappe 11 bijvoorbeeld) voor hen
Verschil wordt niet echt kleiner, dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef knep het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar goed ze zitten al in Guillestre dus de klim gaat zo al beginnen.
Heb ook begrepen dat Caisse d'Epargne er wat meer acheraan rijdt nu?
Juist nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie kopgroep zeg, hopelijk blijven die vooruit.
Ik denk ook dat Flecha voor De La Fuente zal willen proberen te eindigen op de top van de cols.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef vanDaal het volgende:
Ik denk dat DSC de punten voor Wegmann en De la Fuente gaat pakken.
Naja stond op Cyclingnewsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verschil wordt niet echt kleiner, dus dat valt wel mee denk ik.
Nee, is nu al een tijdje tegen de 4 minuten aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:12 schreef knep het volgende:
[..]
Naja stond op Cyclingnews.
Wordt ook niet echt snel groter nietwaar?
Dat sowieso, als ie daartoe in staat is dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk ook dat Flecha voor De La Fuente zal willen proberen te eindigen op de top van de cols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |