quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die Joly is tof, keihard laatste, elke dag helemaal naar de klote maar ook weer elke dag in de aanval.
Weet ik, maar als hij nou telkens van die vluchten opzet met een heel aantal man erbij...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rasmussen heeft er maar 7 minder, Boogerd ook nog geen 20 minder, die pakken in de loop van de etappe veel meer punten..
Joly valt weer eens aan, Chavanel en Vaugrenard erbij.
Aan de andere kant heeft Menchov ook al 13 seconden verloren door een lekke band...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Landis op een paar seconden de Tour verliest.
Vervanger van Jacky Durandquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die Joly is tof, keihard laatste, elke dag helemaal naar de klote maar ook weer elke dag in de aanval.
13.00 Sporza radioquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:30 schreef 6liNes het volgende:
ik ga d'r zo ff lekker voor zitten, begint om 13:00 toch?
Als het peloton nu al gesplitst is, kunnen we nog een fraaie etappe verwachten!. Heerlijk
Caisse d’Epargne rijdt, maar zullen wel niet vol rijden met Arroyo en Garcia Acosta voorin.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef RayMania het volgende:
Alleen Lotto, Quick Step, Euskaltel en Liquigas hebben niemand mee. Gaan die nu rijden?
Dat is misschien de tactiek, dat Landis mogelijk al alleen zit wanneer ze deze groep terughalen en zodoende toch nog een ploegmaat heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Maar Merckx zit wel mee, wel de betere man voor landis van Phonak.
Ja daarom dacht ik dat anderen o.a. rabo er wel achteraan zouden rijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is misschien de tactiek, dat Landis mogelijk al alleen zit wanneer ze deze groep terughalen en zodoende toch nog een ploegmaat heeft.
Ik heb in ieder geval Hincapie, Garzelli, Arroyo en Lobato goed.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
1. Ja
2. Hincapie, Rasmussen, Garzelli, Brandt, Arroyo, Rujano, Zandio, Salmon, Duenes Nevado, Lobato
3. 9 minuten en 25 seconden
4. Levi Leipheimer
5. Floyd Landis
que??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval Hincapie, Garzelli, Arroyo en Lobato goed.
T-Mobile en Rabobank zullen dan moeten werken..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:49 schreef knep het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat deze groep zomaar 10 minuten krijgt.
Ben benieuwd.
Frank Schleck - best placed at 10'06, Jens Voigt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:52 schreef vanDaal het volgende:
"Merckx The Best-Placed Of Escape Group...
Axel Merckx began today’s stage in 21st overall. He is 10’08" behind Oscar Pereiro in the general classification and is the best-placed of the 25 riders who are now 3’00" ahead of the peloton."
Eh... geloof dat Schleck hier nog een plekkie boven staat....
Ik denk het wel hoor, zowat renners van elke ploeg zijn in de kopgroep vertegenwoordigd, dus als er gecontroleerd gaat worden, zal dat van voren komen en niet van het peloton.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:49 schreef knep het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat deze groep zomaar 10 minuten krijgt.
Ben benieuwd.
Waarom T-Mobilequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
T-Mobile en Rabobank zullen dan moeten werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |