Bij de premium zit een component kabel met optical out, dus je hoeft geen advanced scart cable te halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef SpookY22 het volgende:
Weet iemand of dat er dus bij de Premium versie ook die advanced scart cable bij zit of zit daar echt alleen maar die HD cable bij, ik wil namelijk wil de optical out voor mijn geluid gaan gebruiken.
Kijk dit lijkt me dan weer prachtig, maar wat ik altijd met die LotR games heb, is dat ik wanneer ik erover hoor er helemaal voor warmloop. Dan herinnert zo'n artikel me er direct weer aan dat EA 't maakt en dan is die interesse weer vertrokken. Ik heb gewoon helemaal geen vertrouwen in dat bedrijfquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:15 schreef Sjotime het volgende:
Lord of the rings: The White counsil interview en preview (Eurogamer)
Erg cool om te lezen.... er zit wel een verhaal in wat je kan volgen maar je kan zeer zeker in je eentje de wereld in trekken en wegstappen van de main quest !
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66178
[afbeelding]
Lord of the Rings: Shadows of Angmar wordt gemaakt door Turbine, neit dat je daar blij van wordt, maar het is geen EA.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk dit lijkt me dan weer prachtig, maar wat ik altijd met die LotR games heb, is dat ik wanneer ik erover hoor er helemaal voor warmloop. Dan herinnert zo'n artikel me er direct weer aan dat EA 't maakt en dan is die interesse weer vertrokken. Ik heb gewoon helemaal geen vertrouwen in dat bedrijf
Ja ik begrijp je angst maar toch geef ik ze wel een kans... ze maken best coole games. In de tekst kan je wel lezen dat ze deze titel alle aandacht geven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk dit lijkt me dan weer prachtig, maar wat ik altijd met die LotR games heb, is dat ik wanneer ik erover hoor er helemaal voor warmloop. Dan herinnert zo'n artikel me er direct weer aan dat EA 't maakt en dan is die interesse weer vertrokken. Ik heb gewoon helemaal geen vertrouwen in dat bedrijf
Dead Rising Oneechanbra Xquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Sjotime het volgende:
Zombies slashen met half naakte vrouwen......WTF dan.....
Yeahquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Sjotime het volgende:
Zombies slashen met half naakte vrouwen......WTF dan.....
Game: Oneechanbara X
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist...Best wel chaos....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef Sjotime het volgende:
Coole Xboxlive Arcade game
[afbeelding]
[afbeelding]
Trailer: Castle Crashers
Voor de schoonheid van de console zelf hoef je het niet te kopen, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:12 schreef Darkwolf het volgende:
En ik twijfel nog steeds of ik dit apparaat ga aanschaffen...
Kon ik maar zo makkelijk overtuigd worden als SpookY22!
Ik heb begrepen dat je bij de premium versie een advanced scart kabel moet hebben dan wel niet een converter als je een TV hebt zonder composite erop.
Heb namelijk gewoon een 100Hz breedbeeld TV met wat scart ingangen.
En hoeveel mooier is de premium versie met al dat afgewerkte chroom en what not?
(Daar ik nogal van bling hou!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |