Fout van mijn kantquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is er met het BoF forum aan de hand?
Wat ben je dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fout van mijn kant
Back-up moet ff teruggezet worden van 15 min. geleden....daarvoor heb ik Ursel nodig
Balen manquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is trouwens over met me Friese.![]()
Maar of ik daar nou echt wakker van kan liggen..... Het is jammer, shit happens
0,0 contact. Nou helpt het ook dat ik hiervoor pas 1 serieuze relatie heb gehad en die met wat ruzie eindigdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarja boeiend... "Wat doen jullie met je exen" ... Hebben jullie daar nog contact mee?
Ze doet nu alsof ik haar vijand bent..![]()
Veroordeeld of beschuldigd ? Ik lees het tegenwoordig steeds vaker dat kinderen zich opeens 'herinneren' dat ze vroeger misbruikt zijn. Echt bizar, hoe kan je in godsnaam incest inbeeldenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
(ex?)Collega van mij is vorige week ofzo veroordeeld wegens incestop zn dochter 20 jaar geleden
Nicht !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:49 schreef Sickert het volgende:
Flikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Je kent dat wel, gevoelens weg, steeds vaker gezeik etc etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Balen manHow come ?
[..]
0,0 contact. Nou helpt het ook dat ik hiervoor pas 1 serieuze relatie heb gehad en die met wat ruzie eindigde
[..]
ja how comequote:
ik spreek mn ex nog vaak zat (online dat wel) niet met ruzie uit elkaar (gelukkig)quote:0,0 contact. Nou helpt het ook dat ik hiervoor pas 1 serieuze relatie heb gehad en die met wat ruzie eindigde
Veroordeeldquote:Veroordeeld of beschuldigd ? Ik lees het tegenwoordig steeds vaker dat kinderen zich opeens 'herinneren' dat ze vroeger misbruikt zijn. Echt bizar, hoe kan je in godsnaam incest inbeelden![]()
alt.binaries.sounds.mp3.complete_cdquote:
?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Timminater het volgende:
alt.binaries.sounds.mp3.complete_cd
niet de bedoeling hé![]()
gebruik daarnaast newsleecher, grabit is echt but
de muziek erbij is wel pakkend moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef Timminater het volgende:
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php
zelfs op 528 dat nummer, die tekst !!
welke uberN00b maakt daar nou een nummer over![]()
Ursel is naar de klote.. ben wezen voetballen en ga eigenlijk gelijk slapen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fout van mijn kant
Back-up moet ff teruggezet worden van 15 min. geleden....daarvoor heb ik Ursel nodig
Geniaal spel als je er van houdtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef escape_nl het volgende:
TOCA Race Driver 3 (c) Codemasters RELOADED
ik vind juist van nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Timminater het volgende:
[..]
alt.binaries.sounds.mp3.complete_cd
niet de bedoeling hé![]()
gebruik daarnaast newsleecher, grabit is echt but
Das waar jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef escape_nl het volgende:
is net uit, er was al een clone versie en daarbij moest je van alles doen met de pc, nu alleen de crack eroverheen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:46 schreef staticdata het volgende:
de mensen die vorige keer wat over feyenoord hadden te zeggen:![]()
Ajax verliest van Spakenburg
Dank je... Maakt m'n dag weer goed..quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:46 schreef staticdata het volgende:
Uitgegeven: 18 juli 2006 21:47
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 23:09
SPAKENBURG - Ajax heeft zich dinsdagavond onaangenaam laten verrassen door een vooral fysiek sterk Spakenburg. De zaterdaghoofdklasser won voor 6500 toeschouwers met 3-2 van de kampioenskandidaat.
Spakenburg-trainer Erik Assink was er door vakantie niet eens bij. Zijn waarnemers Melrik Beukers en Harry Hamstra zagen hun team voor rust afstand nemen door treffers van oud-prof Van Metelen en De Harder.
In de tweede helft deed De Mul iets terug, maar Aksit herstelde de marge van twee goals. Ajacied Schilder had het laatste woord.
WK-internationals
Ajax-coach Henk ten Cate gunde aanvoerder Jaap Stam dinsdag rust, na een pittige trainingsweek in De Lutte met onder meer vier oefenduels. Alle WK-internationals ontbraken eveneens nog. Zij komen wellicht komend weekeinde in Londen voor het eerst in actie tijdens de afscheidswedstrijd van Dennis Bergkamp.
Klaas-Jan Huntelaar deed wel mee. Ten Cate wisselde veel, hij gebruikte in totaal zestien spelers.
Wat een prutsersquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:46 schreef staticdata het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:01 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwen die mee doen?
Met dit weer... Ik zie mezelf nu niet in de bios zitten... Enige voordeel misschien is dat het rustig is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
TuurlijkGeweldige film en ik heb een Pathe Unlimited pas dus kost me bijna niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |