o ja dat was het... ik raakte in de war door dat Cad, waardoor ik aannam dat we het over vidkaarten hadden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou het ging om zijn hele systeem upgrade, daarom vroeg ik het, omdat het niet enkel om de kaart ging. met een enkel een kaart upgrade was het een rare vraag geweest.
maar dan is zijn pc in iedergeval BF 2142 ready![]()
Ik niet, ziet er zo gaar uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal 2142 kopen of is dit een hele domme vraag.
Domme vragen bestaan niet bla bla bla
misschien als bf2 goed werkt, en dan moet hij beter worden dan Quake Wars...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik niet, lijkt me eigenlijk niet zo veel aan. Hou meer van de wat traditionelere spellen... Ben niet zo SCFI georienteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lekker tegenstellig... Werkt bf2 goed dan ga je een andere bf game spelen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
misschien als bf2 goed werkt, en dan moet hij beter worden dan Quake Wars...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me eigenlijk niet zo veel aan. Hou meer van de wat traditionelere spellen... Ben niet zo SCFI georienteerd
Maarja ik moet eerst maar BF2 een videokaart gaan kopen voordat ik wat zeg![]()
Laten we het met zn allen op quakewars houden!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Scapino vertelde dat unreal tournament er ook weer aankwam, dan ga ik eerder voor die of voor quakewars.
quote:
Hehe.. nee hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:15 schreef staticdata het volgende:
komt zeker door al die homo's hier die telkens op msn jou trachtten te spreken?
Ik kan mij herinneren dat het al eens eerder over was.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is trouwens over met me Friese.![]()
Maar of ik daar nou echt wakker van kan liggen..... Het is jammer, shit happens
en over 2 jaar storten daar alle huizen in wegens fouten in de funderingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Razorback het volgende:
Heerlijk een dagje vroeg thuis (voor mij dan)
Was als enigste vandaag van het bedrijf op de bouw en ik moest wat zooi aan elkaar maken. werd ik opgebeld, als je klaar bent maak dan dat nog even af en je mag naar huis.
Ik heb alles toch even snel afgewerkt![]()
Uhmm nee niet echt... wat je misschien bedoeld is het gesprek tussen haar en Jediquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat het al eens eerder over was.
Neeh dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
en over 2 jaar storten daar alle huizen in wegens fouten in de fundering
Net zo erg!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Neeh dat valt ook wel mee
Moest een paar leidingen plaatsen, hoogstens een gaslek![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
![]()
Politie pakt tamponmaniak op
Uitgegeven: 18 juli 2006 14:18
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 14:21
GRONINGEN - De 40-jarige man die in Groningen bekend staat als de tamponmaniak zit voorlopig achter slot en grendel. De politie heeft de man dinsdag opgepakt, zo liet een woordvoerder weten. De man snuffelde al enige maanden in vuilniszakken van studentes, waar hij naar gebruikte tampons en maandverband zocht.
Bij de politie kwamen de laatste weken vijftien meldingen over de tamponmaniak binnen. Wat de man dreef, is niet bekend.
De politie verhoort de man en wil hem laten vervolgen wegen stalking.
Nee ik denk aan veel langer geleden, dus toen het net speelde. Wanneer ben je de eerste keer naar Friesland geweest? Misschien kan ik nog iets terug vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uhmm nee niet echt... wat je misschien bedoeld is het gesprek tussen haar en Jedi![]()
Dat was niet echt leuk om te horen voor haar en daar hadden zij en ik wat gezeik over.
Maarja boeiend... "Wat doen jullie met je exen" ... Hebben jullie daar nog contact mee?
Ze doet nu alsof ik haar vijand bent..![]()
je weet wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lekker tegenstellig... Werkt bf2 goed dan ga je een andere bf game spelen?
Dus als bf2 nog niet goed werkt blijf je die spelen?![]()
Euhhhhh... ergens rond oktober vorig jaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee ik denk aan veel langer geleden, dus toen het net speelde. Wanneer ben je de eerste keer naar Friesland geweest? Misschien kan ik nog iets terug vinden.
Nee, veelste ver weg. Ik zoek het toch echt iets dichterbij.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt, het word ook niet iets serieus. Maargoed, af en toe je lol hebben moet kunnen hé![]()
20 oktober.. volgens mij zag ik haar toen voor het eerst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, veelste ver weg. Ik zoek het toch echt iets dichterbij.
Ik vraag me alleen af wat ik dan in gedachte had.
Je ging er vanuit dat het niet echt iets serieus was, maar je hebt het toch een aardige tijd uitgehouden:
[..]
Ja vloeiend loopt het idd niet maar nu boeit de Tour mij ook niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Werkt alleen hij buffert om de 5 sec
c'est moi, maar mijn server ligt plat for ever, dus die foto's heb ik niet meer. google is your friendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
Gasten, heb jullie hulp nodig! Ik ga op verzoek van escape nieuwe servergraphics maken, maar nu wil ik er wat COOLS van maken. En heb veel fotos nodig van met name soldaten/squads... Er heeft iemand ooit een link of zoiets geplaatst maar weet niet meer wie...
koop dan ddr2 ram, is veel beter en je kunt het gigantisch overklokken volgens hardware.infoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef escape_nl het volgende:
Voor de grote upgrade in december zijn de volgende producten nodig
Asus M2N-E (Retail, sound, Gb-LAN, RAID, ATX)
Kingston DIMM 2 GB (Retail, KHX6000D2K2/2G)
AMD Athlon™ 64 X2 5000+ (Boxed, OPGA, "Windsor")
Zou ik totaal 604 euro kwijt zijn, maar dat wordt alleen maar minder in december
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Scapino vertelde dat unreal tournament er ook weer aankwam, dan ga ik eerder voor die of voor quakewars.
zozo weet je nog precies. heb je in je bf2stats gekeken op welke dag je niet gegamed heb?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
20 oktober.. volgens mij zag ik haar toen voor het eerst.
Hehe, nouja het was ergens eind oktober dus dan moet dat wel geweest zijn, en gezien het topic terug gelezen te hebben van het stukje wat postman poste klopt dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zozo weet je nog precies. heb je in je bf2stats gekeken op welke dag je niet gegamed heb?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
![]()
Politie pakt tamponmaniak op
Uitgegeven: 18 juli 2006 14:18
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 14:21
GRONINGEN - De 40-jarige man die in Groningen bekend staat als de tamponmaniak zit voorlopig achter slot en grendel. De politie heeft de man dinsdag opgepakt, zo liet een woordvoerder weten. De man snuffelde al enige maanden in vuilniszakken van studentes, waar hij naar gebruikte tampons en maandverband zocht.
Bij de politie kwamen de laatste weken vijftien meldingen over de tamponmaniak binnen. Wat de man dreef, is niet bekend.
De politie verhoort de man en wil hem laten vervolgen wegen stalking.
dit is ddr2 ramquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
koop dan ddr2 ram, is veel beter en je kunt het gigantisch overklokken volgens hardware.info
De AMD Athlon™ 64 X2 met "Windsor"-core voor socket AM2 maakt naast de Dual Core technologie ook gebruik van de nieuwe Virtualisieringstechniek "Pacifica" evenals de veiligheidstechniek "Presidio". Met zijn nieuwe controller voor DDR2-800 geheugen en hypertransportbus op 2 GHz, biedt de nieuwe Athlon™ 64 X2 alle vereisten voor goed prestaties en beveiliging.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:36 schreef jpjedi het volgende:
Kan deze X2 wel met DDR2 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |