quote:benk niet met je eens, ik vind dat iedereen geweldig is in the 25th hour, soms spelen ze norton van het scherm..
Op maandag 8 september 2003 13:27 schreef macondo het volgende:
Ik ben het met iedereen eens dat Fight Club een topfilm is, dat Norton goed speelde in Primal Fear en dat ook American History X een niet te missen film is.. Maar waarom lees ik hier helemaal niets over The 25th Hour van Spike Lee? Daar draagt hij met zuiver acteerwerk de film in zijn eentje - een stemmige film die wat mij betreft een enorme aanrader is voor fans van Norton.. Iemand hem gezien?
quote:Ik niet
Ik ben het met iedereen eens dat Fight Club een topfilm is
quote:Ik heb hem al 2 weken terug zien liggen bij de ordinare Videoland
Op zondag 7 september 2003 22:23 schreef dethoom het volgende:[..]
Nu te huur? ik heb hem vandaag anders niet gezien (werk zelf in de videotheek) misschien komt ie deze maand uit ofzo... de film is iig van 2002...
quote:Zeker gezien ja! En een hele goeie film, maar ik vind niet dat hij daar kan tippen aan z'n prestaties in AHX of FC
Ik ben het met iedereen eens dat Fight Club een topfilm is, dat Norton goed speelde in Primal Fear en dat ook American History X een niet te missen film is.. Maar waarom lees ik hier helemaal niets over The 25th Hour van Spike Lee? Daar draagt hij met zuiver acteerwerk de film in zijn eentje - een stemmige film die wat mij betreft een enorme aanrader is voor fans van Norton.. Iemand hem gezien?
Maar ach, hij heeft genoeg credits opgebouwd met films die ik wel de moeite meer dan waard vond dus zal 't 'm niet al te zwaar aanrekenen (alsof iemand daar ook maar wakker om zou liggen...)
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
benk niet met je eens, ik vind dat iedereen geweldig is in the 25th hour, soms spelen ze norton van het scherm..
quote:hmmm dan moeten wij hem ook hebben. als dat ordinaire
Op maandag 8 september 2003 17:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb hem al 2 weken terug zien liggen bij de ordinare Videoland
.
quote:Dat meeeeen je niet!?!? ik vond hem kei grappig!! maarja smaken verschillen he.
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Copycat het volgende:
Maar heb dit weekend Death to Smoochy gezien en die viel me toch een partij tegen.
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, wat is het toch een fantastische acteur.
Ik hoop nog veel films met hem te zien!
"btw, ik vond hem in Red Dragon echt minder acteren, veel te casual voor zijn doen. of kwam het door zijn rol naast Hopkins?"
Zaterdag 23:50 BBC 1:
Primal Fear
Zondag 23:00 BBC 2:
Keeping the Faith
quote:bedankt voor de mededeling
Op woensdag 28 januari 2004 05:07 schreef California het volgende:
Woensdag 22:05 Veronica:
American History XZaterdag 23:50 BBC 1:
Primal FearZondag 23:00 BBC 2:
Keeping the Faith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NO WAY!!! BRONN????quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik las net dat norton gecast is voor de sequel van Batman Begins, nog niet bekend welke rol, maar zeker interessant![]()
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=8493&titel=Dark_Knight_castingnieuwsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:07 schreef Rejected het volgende:
[..]
NO WAY!!! BRONN????
Bij het googlen kom ik alleen dingen tegen van fora die het leuk zouden vinden als Edward een rol zou spelen
Oops je hebt gelijk, het zijn nog geruchten, my badquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:07 schreef Rejected het volgende:
[..]
NO WAY!!! BRONN????
Bij het googlen kom ik alleen dingen tegen van fora die het leuk zouden vinden als Edward een rol zou spelen
Zou wel mijn jaren te vroeg geopende Norton vs. Bale topic weer wat leven kunnen geven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik las net dat norton gecast is voor de sequel van Batman Begins, nog niet bekend welke rol, maar zeker interessant![]()
Waar was jij hier?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:07 schreef Dizer het volgende:
Een schop van meer dan anderhalf jaar. Deze acteur verdient beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |