Hou daar aan vast Don Gijs... mits je kids ook naar Italie willen natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje voor mijzelf in mijn hoofd... dat ik later ergens in Italie zit aan een grootte lange tafel in de schaduw van een grootte boom op een terras van een huisje.
Ik zit aan het hoofd van de tafel genietend van een fris rood wijntje , mijn vrouw naast mij, en aan tafel mijn inmiddels volwassen kinderen met hun kinderen die spelen in het gras... dat gaat gebeuren
Een vakantie is goed genoeg Gijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hou daar aan vast Don Gijs... mits je kids ook naar Italie willen natuurlijk...Of heb je het over een vakantie... !
topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:31 schreef Atuniel het volgende:
Moslims die FOK! smilies nadoen
Whahahhaah cool topic![]()
Middeleeuwers Gijs...middeleeuwers...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:55 schreef Sjotime het volgende:
Serieus..... wordt gewoon bedroeft van sommige foto's.... wat een volk....
eg nie, ow wacht ik heb je nummer ook nooit gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb iedereen er over gemeeld... en struik moet mn nieuwe nummer wel hebben, ik heb hem al eens gesmsd
Ja........ dat lachen om dood en verderf door dat volk...... raar....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Middeleeuwers Gijs...middeleeuwers...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
eg nie, ow wacht ik heb je nummer ook nooit gehad
Ik heb vlgs mij ook geen meel adres van jou.. van struik heb ik 30 die niet werken, strol heb ik niet, of zijn spammailboxen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
eg nie, ow wacht ik heb je nummer ook nooit gehad
Compleet andere wereld Gijs.. compleet anders. Net als Ethiopie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja........ dat lachen om dood en verderf door dat volk...... raar....
Dit bv..... te ziek voor woorden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb vlgs mij ook geen meel adres van jou.. van struik heb ik 30 die niet werken, strol heb ik niet, of zijn spammailboxen.
Welkom in 2006.. allemaal mogelijkheden om mensen te bereiken en niks werkt
Ook nu in Libanon, eerst op straat feestvieren en toeteren dat Hezbollah een tweetal soldaten heeft ontvoerd. En nu weer in de camera huilen omdat Israël ze terecht platbombardeert.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Sjotime het volgende:
Ja........ dat lachen om dood en verderf door dat volk...... raar....
Het gaat er nooit goed komen ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook nu in Libanon, eerst op straat feestvieren en toeteren dat Hezbollah een tweetal soldaten heeft ontvoerd. En nu weer in de camera huilen omdat Israël ze terecht platbombardeert.
Gister was wel een leuke discussie tussen zo’n flapdrol van de SP en Leon de Winter op TV. Die SP-er wilde weer de dialoog aan, internationale druk, blablabla. Waarop de Winter zei dat dat al 10 jaar niet werkt. In het Midden-Oosten gaat het om de sterkste, dat is het enige wat gerespecteerd wordt. Sla je mij, dan sla ik je 10x harder terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Het gaat er nooit goed komen ook.
Respect weet jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister was wel een leuke discussie tussen zo’n flapdrol van de SP en Leon de Winter op TV. Die SP-er wilde weer de dialoog aan, internationale druk, blablabla. Waarop de Winter zei dat dat al 10 jaar niet werkt. In het Midden-Oosten gaat het om de sterkste, dat is het enige wat gerespecteerd wordt. Sla je mij, dan sla ik je 10x harder terug.
Respect komt uit een gun, weet je neger!quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respect komt uit een gun, weet je neger!
Ja ... leuk..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef QueenR het volgende:
Zo maar snel naar het zwembad pffff, en morgen wordt het warmer.. beloofd wat
Ja, hoi hé.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef QueenR het volgende:
Zo maar snel naar het zwembad pffff, en morgen wordt het warmer.. beloofd wat
hoi!quote:
Ik hoop dat je een nagel breekt!quote:
Veilig van al het geweld.... onwetend en soms niet beseffendquote:
Niet te zwaarmoedig Gijs.. wij wonen gewoon op een beter deel van de wereld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Veilig van al het geweld.... onwetend en soms niet beseffend
Jawel maar ik verbaas me af en toe zo over het contrast in de wereld..... zo extreem !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niet te zwaarmoedig Gijs.. wij wonen gewoon op een beter deel van de wereld.
Ja had jij ook gehad he.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Vorig jaar ook gehad. 2 jaar gewerkt met die vent. Vrijdags afscheidsborrel, `s avonds dood in z`n stoel
Terecht hoorquote:Een Australiër die eieren van beschermde kaketoes naar Bangkok wilde smokkelen, heeft dat in zijn onderbroek gedaan. Wayne Floyd verstopte vlak voor de vlucht uit Sydney twee kaketoe-eieren in een sok in zijn onderbroek. "Een verrassing voor mijn vriendin", aldus Floyd.
Hij werd echter gesnapt door een douanebeambte, omdat die een verdachte bult bij zijn lies zag. De rechter denkt dat de eieren niet voor zijn vriendin waren, maar dat hij ze voor grof geld in Thailand wilde verkopen. Hij heeft een boete van 16.000 euro gekregen.
Heb je aan één dikke buik niet genoeg?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Neuken ?
Grootste moslimland ter wereld. Je zou denken dat ze de hint zouden begrijpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:33 schreef kepler het volgende:
iemand (God, Allah, Stephen Hawking of waar ze ook in geloven) is boos op Indonesie lijkt het wel...
http://www.nu.nl/news/781447/24/Honderden_doden_na_tsunami.html
PROESTquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grootste moslimland ter wereld. Je zou denken dat ze de hint zouden begrijpen.
ik hou ook van jullie!!!quote:
Dus B heeft een dikke buik ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je aan één dikke buik niet genoeg?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grootste moslimland ter wereld. Je zou denken dat ze de hint zouden begrijpen.
T'is wel lekker eigenlijkquote:
whahahahaha...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8F1QTcbW_4I
Dit is zelfs zonder geluid ook erg briljanytD:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef Quinny het volgende:
Bah het is veel te warm om iets te gaan doen![]()
\quote:
PikkieS zo duidelijkerquote:
Ik had zo'n post verwacht dat je hem op de DS had laten zitten ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:18 schreef Quinny het volgende:
Jort weegt trouwens bijna 10 kilo
Kan goed zitten. Vanmorgen weer gekeurd en geslaagd
Daan is bezig met zindelijk worden vanmorgen weer op potje geplast. Alleen nu aan de diaree dus druf hem niet zonder luier te laten lopen
Kan geen foto's posten. En nee wil geen uitleg hoe ik het wel kan doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik had zo'n post verwacht dat je hem op de DS had laten zitten ofzo
Maar heerlijk hoor... dikke 10 kilo alweer
Ik zal je eens verrassen !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan geen foto's posten. En nee wil geen uitleg hoe ik het wel kan doenMaar wilde je liever vanmiddag verrassen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi!
haiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi!
Whahahhaaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Probeerde in te loggen op het Tie portaal... gokte wat
http://www.mytie.info/
Weet ik veel... geen idee meer hoor... ben mijn werk zo zat
H...help mequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahahhaa
Nou .. het mytie systeem is wel cool moet ik zeggen... mits juist gebruik dan
Jaaaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:50 schreef Sjotime het volgende:
Ik schaam me soms zoooo voor NederlandHoe kan dit nou? Is dit nu echt mogelijk hier?
Wereld 'smult' van nieuws over pedopartij
Nee, ik vind het prima zo.. heb de melding geupdate..quote:
Hij zegt wat wij denkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
JaaaIemand die helder en normaal kan denken
Wilders vindt het bestaansrecht van de PNVD buiten alle proportie.
Wilders wil verbod 'pedofielen partij'
Klopt,.. GZ doet dat, maar voor de rest weet niemand datquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, ik vind het prima zo.. heb de melding geupdate..ik weet ook niet hoe jullie die klant er in moeten zetten. Garmt doet het normaal denk ik..
Jaco is er mee bezig voor je.. zal straks wel worde opgeleverd ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt,.. GZ doet dat, maar voor de rest weet niemand dat![]()
Mijn werk
Als ze iemand een kogel moeten geven is het die vieze oprichter wel..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Sjotime het volgende:
Kan het echt niet uitstaan.......... kankerlijers !
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_wereldnieuws.html
En als ik ooit zo'n geflipte gozer die lekker gestimuleerd wordt door een officiele Nederlandse politieke partij halfdood sla omdat hij mijn zoon heeft aangeraakt is het natuurlijk weer gek !!!!![]()
Gijs je emo staat in de ticket met uitleg. Moet ik GZ de klant laten invoeren... hij heeft avond maar is er nog nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaco is er mee bezig voor je.. zal straks wel worde opgeleverd ook.
Maar bij jullie word er toch wel informatie gedeeld? ALthans dat staat mij sterk bij ..
Al ingeschreven bij monsterboard ofzo Gijs? Tis een cliche natuurlijk.. maar met klagen alleen veranderd er ook niks..
Kheb volgende week mn tweede gesprek.. maak me niet uit wat ik ga doen, als ik hier maar weg ben... dat is mn drijfveer
Lekkere puinhoop ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs je emo staat in de ticket met uitleg. Moet ik GZ de klant laten invoeren... hij heeft avond maar is er nog niet
Ja monsterboard.nl.... dat is waar. Het komt niet vanzelf !
Ik zal jou eens laten draaien!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
Maar wil jij nog avonddiensten draaien Gijs..... ?
Jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
Maar wil jij nog avonddiensten draaien Gijs..... ?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben zo weer weg hoor, ff m`n zwembroek aantrekken
Gijs........... we storten in........ de lont is ontstoken... we wachten op de klapper........ we sterven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lekkere puinhoop ookIs er gebrek aan motivatie bij jullie?
Nee. Zie call update 566.286 , .. duurt nog 2 dagen..
Ik geloof er niks van... word vast overname dan weer ofzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs........... we storten in........ de lont is ontstoken... we wachten op de klapper........ we sterven.
Nee dat is het niet....... het is puur motivatie... niemand boeit meer wat... wordt steeds erger... Maar ik ken het.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van... word vast overname dan weer ofzo..
Oh ja ook mooi.. wij nemen een bedrijf over... dat doen we om de kwartaalcijfers op te leuken.. door het gerommel in het managment hebben we nog geen directeur.. maar de directeur van dat nieuwe bedrijf word hier de directeur. Wie neemt wie nou over?![]()
![]()
Ah is allemaal te moeilijk voor mij, ik ben een eerlijke jongen en ik kan hier niet in het klimaat van ellebogenwerk en struisvogelpraktijken werken.
Weet je.. als je je er bewust van bent is het alleen maar goed.. Dat wil zeggen dat het niet aan jouw inzet ligt dat het een zooitje is.. je bent nog niet gehospitaliseerd nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee dat is het niet....... het is puur motivatie... niemand boeit meer wat... wordt steeds erger... Maar ik ken het.
Ben dan niet zo eerlijk dan jou maar kan daar ook niet in leven.
Ja,... ben toch dichtbij hoor... voorbij het punt dat ik er nog wat van wil maken.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet je.. als je je er bewust van bent is het alleen maar goed.. Dat wil zeggen dat het niet aan jouw inzet ligt dat het een zooitje is.. je bent nog niet gehospitaliseerd nu.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... ben toch dichtbij hoor... voorbij het punt dat ik er nog wat van wil maken.....
Fijne woordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.
Als je op een bepaald moment het allemaal wel prima vind dat het allemaal niet klopt om je heen. Dat bijvoorbeeld klanten met een kluitje in het riet worden gestuurd, en jij vind het prima.. ga er niet eens meer wat van zeggen.
Dat is klote werken.. en ongezond bovendien.. Niet alleen kut thuis komen van zo'n lange dag werken, maar kijk jezelf eens aan.. als je nu niks doet, ben je over 3 jaar nog steeds net zo ver.
Je verdient het toch om een leuke baan te hebben waar je het naar je zin hebt en je energie word gewaardeerd? Gijs wij hebben goddomme de vrijheid in dit land om een baan te kiezen, te doen wat we min of meer leuk vinden. (beperkingen door scholing daargehouden) laten we dat dan ook gebruiken.
Maar dat vind ik er van.
En mijn vrouw vind het prima als ik een andere baan heb, dan ben ik tenminste ook een keer vriendelijk als ik thuis kom.
En anders kan je hier zo aan de slag als je wiltquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Fijne woordenKlopt.... en ik ga er ook NU wat aan doen........ wordt vervolgt !
quote:
Gijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En anders kan je hier zo aan de slag als je wilt
Moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs
Zou jij trouwens nog hier willen werken ?
Ja ben verwikkeld in een solli procedure nu..maar als het daar net zo pet is als dat hier is...quote:
ja.... nu pas hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Fijne woordenKlopt.... en ik ga er ook NU wat aan doen........ wordt vervolgt !
lekker is dat he...... geeft je wel een rustig gevoel....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:24 schreef Atuniel het volgende:
Maar serieus.. sinds ik mij heb voorgenomen om er wat aan te doen.. en ben gaan rondkijken, besloten om weg te gaan, voelde ik mij al meteen een stuk beter.
Je man komt zo thuis..... dus ik zou ze maar naar huis sturen als ik jouw wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef Quinny het volgende:
Had net blote mannetjes in het zwembadje. Die billetjes
whahahahaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Je man komt zo thuis..... dus ik zou ze maar naar huis sturen als ik jouw was![]()
Wat ook mooi is.. als die luier niet helemaal opgetrokken is, zo'n bouwvakkersspleetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef Quinny het volgende:
Had net blote mannetjes in het zwembadje. Die billetjes
Ja ik heb het ook.. IT suckt.. maar als je er het beste van kan maken.. prima dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker is dat he...... geeft je wel een rustig gevoel....
aan de ene kant baal ik van de IT... zo geen zin meer in....
maar aan de andere kant zit ik nu best op een leuke opdracht....... veel vrijheid....kan lekker mn ding doen hier.... dus hier kan ik het nog wel ff uitzingen.... maar op mn vorige opdracht!!! tering! wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg...![]()
Alsof Sjo die mannen het huis uit gegooid krijgtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Je man komt zo thuis..... dus ik zou ze maar naar huis sturen als ik jouw was![]()
Godver, Daan word al weer bijna 3 zie ik netquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Quinny het volgende:
Verpleging
Alleen ben je lichamelijk wel versleten als je 40 bent
En zindelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Godver, Daan word al weer bijna 3 zie ik net![]()
Dat is altijd makkelijk.. pff.. ik moet dan dus nog 2 jaar de luier gaan doen bij Jasmijnquote:
Ach, dat is leuk voor later.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef Atuniel het volgende:
Dat is altijd makkelijk.. pff.. ik moet dan dus nog 2 jaar de luier gaan doen bij Jasmijn![]()
Met haar vriend.................. zou daar als vader van een meisje niet over willen nadenken nogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, dat is leuk voor later.Over 18 jaar zit ze met haar vriend op de bank waarna jij uitgebreid kunt gaan vertellen hoe je haar luier verwisselde en haar billen insmeerde. Terwijl zij steeds roder wordt.
Ja nou ja, zal er toch een keer van komen.. en dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Met haar vriend.................. zou daar als vader van een meisje niet over willen nadenken nog
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef Magneet het volgende:merlijn ligt te pitten in zijn eigen bed
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef vigier het volgende:
"lamaar".
hoeft niet hoor, meisjes zijn vaak sneller (robynn was nog geen 2, keagan trouwens net 2,5) maar ik ben wel errrrug blij dat ik er vanaf benquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk.. pff.. ik moet dan dus nog 2 jaar de luier gaan doen bij Jasmijn![]()
Zin in Vrijdag.. hebben we de echo van mensje 2
Niet in je badje gelegen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag dan ook officieel klaar met deze zomer.![]()
quote:Vierdaagse afgelast
Uitgegeven: 18 juli 2006 19:41
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 23:53
NIJMEGEN - De negentigste editie van de Nijmeegse Vierdaagse is dinsdag voortijdig geëindigd in een drama. Twee wandelaars overleden, een persoon ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en twee anderen zijn na reanimatie buiten levensgevaar.
nee tuurlijk kunnen de hulpdiensten niet genoeg help biede met 50.000 mensen die 50 km gaan lopen in 40 graden, en vervolgens niet genoeg water meenemen of zichzelf overschatten... Alles maar afschuiven tegenwoordigquote:Deelnemers aan de Vierdaagse reageerden dinsdagavond veelal met onbegrip. Vooral het argument dat de hulpdiensten niet in staat zouden zijn om voldoende zorg te bieden in het hete weer, valt verkeerd. Het volledige wandelfestijn schrappen is volgens velen te rigoureus. Ze zouden liever zien dat de organisatie de start vervroegt en de marsen inkort.
Ja ze hadden gezegd dat de mensen 2 liter water per uur moesten drinken... maw ze moeten dus ook nog eens 20 liter water meesjouwenquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:51 schreef kepler het volgende:
[..]
nee tuurlijk kunnen de hulpdiensten niet genoeg help biede met 50.000 mensen die 50 km gaan lopen in 40 graden, en vervolgens niet genoeg water meenemen of zichzelf overschatten... Alles maar afschuiven tegenwoordig
Mede een fout in de organisatie.... ze hebben dit niet verwacht.... het is wel eens vaker mooi weer. Veel ambulances waren niet in de buurt. Geloof dat er een 3e dode gaat vallen deze ochtend.... ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:51 schreef kepler het volgende:
[..]
nee tuurlijk kunnen de hulpdiensten niet genoeg help biede met 50.000 mensen die 50 km gaan lopen in 40 graden, en vervolgens niet genoeg water meenemen of zichzelf overschatten... Alles maar afschuiven tegenwoordig
Ben je het zat Gijs?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mede een fout in de organisatie.... ze hebben dit niet verwacht.... het is wel eens vaker mooi weer. Veel ambulances waren niet in de buurt. Geloof dat er een 3e dode gaat vallen deze ochtend.... ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Maar ik begrijp je wel hoor.... op de radio vanmorgen vroegen ze ook een aantal scherpe vragen. Zeg gewoon eerlijk van TERING.... we hebben een aantal goede fuckups gemaakt zeg..... maar nee.... alles moet officieel.
Neem nu die 3e dode.... die man weet geloof ik al een paar uur dat ze dood is, maar hij heeft het nog niet officieel gehoord.... Ze blijven voorzichtig en ook wel terecht.... het klinkt alleen irritant dat zoeken naar antwoorden die correct zijn en die hun eigen organisatie geen kwaad doen.
Dan kunnen ze toch de wandelaar voor hun likken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:27 schreef Magneet het volgende:
Probleem is alleen dat water niet goed genoeg is met dit weer, doordat je zo extreem zweet moet je ook zouten binnen krijgen.
Ja.....quote:
Jij bent net begonnen en haat werk nu al.....quote:
Ik was het 2 jaar geleden al zatquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja.....Jij? Wil wat anders met mijn leven........ IT in de zorgsector
Die Gijs werkt net een weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij bent net begonnen en haat werk nu al.....
Ja ik ook........ altijd al een werker geweest.quote:
Ik ben ook blij dat mn ouders me dat hebben meegegeven.. daar krijg je ruggegraat van.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ook........ altijd al een werker geweest.
Nou weet ik niet of Noot dat is maar ik ken ze.... komen van school... denken heel slim te zijn. Vragen auto's of mobieltjes.... weten niet waar het leven allemaal om draait etc. etc. Ze komen en gaan zeg ik je.... komen zichzelf wel tegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat mn ouders me dat hebben meegegeven.. daar krijg je ruggegraat van.
Hier zon wichie van 21 .. om de haverklap ziek.. begint ook net met werken... niks gewend.
"Wil je wat kopen, dan moet je werken voor je geld"
mensen zijn toch zelf slim genoeg om te bedenken dat het misschien niet voor iedereen veilig is om in die warmte te gaan lopen... Niet dat de organisatie geheel onschuldig is, maar mensen moeten misschien eens wat meer nadenken...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ze hadden gezegd dat de mensen 2 liter water per uur moesten drinken... maw ze moeten dus ook nog eens 20 liter water meesjouwen![]()
Nee Noot is niet zon zeurdoos vlgs mij.. heeft toch ook bij een loodgieter gewerkt samen met hoe heet die kerel ook alweer..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of Noot dat is maar ik ken ze.... komen van school... denken heel slim te zijn. Vragen auto's of mobieltjes.... weten niet waar het leven allemaal om draait etc. etc. Ze komen en gaan zeg ik je.... komen zichzelf wel tegen.
ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die Gijs werkt net een week![]()
Ik werk al vanaf mn 14e
Vind ik ook.. je bent zelf verantwoordelijk..zelfs ik bedacht mij dat het ongezond zou zijn om de vierdaagse te gaan lopen met dit weer.quote:
Kijk zo hoort hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ookniet full-time, maar wel voor mijn geld moeten werken vanaf mijn 14e. Ik kreeg iets van 5 gulden zakgeld per week
Het enige wat ik zomaar heb gekregen van mijn ouders is een NES
Maar ook pas nadat ik een half jaar had gespaard en het echt niet opschoot
(en mijn vader het stiekem ook leuk vond)
de organisatie had zeker eerder mogen/moeten ingrijpen, en ze mogen ook flink op de vingers getikt worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vind ik ook.. je bent zelf verantwoordelijk..zelfs ik bedacht mij dat het ongezond zou zijn om de vierdaagse te gaan lopen met dit weer.
Maar de organisatie heeft andere jaren wel de route ingekort... maar waarom dan nnu niet. Dat vind ik toch wel een fuckup.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee Noot is niet zon zeurdoos vlgs mij.. heeft toch ook bij een loodgieter gewerkt samen met hoe heet die kerel ook alweer..
*vinger opsteekt*quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee Noot is niet zon zeurdoos vlgs mij.. heeft toch ook bij een loodgieter gewerkt samen met hoe heet die kerel ook alweer..
Ppppikquote:
ik ben ook met een folderwijkje begonnen, daarna heleboel verschillende baantjes gehad: Albert Heijn, Gamma, badmeester, medicijnen bezorgen, bakker, fietsenmaker, in een diepvriesmagazijn, aluminium profielen maken, Makro restaurant, counsellor in Amerikaquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het
Ik kreeg ook 5 gulden zakgeld inderdaad
En toen ben ik kranten gaan lopen.. vlgs mij al toen ik 13 was, want het mocht pas vanaf 14 ofzo.. en toen verdiende ik ineens 120 gulden in de maand. Dat was feest hoor
Ik kreeg al 180 gulden voor m`n krantewijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het
Ik kreeg ook 5 gulden zakgeld inderdaad
En toen ben ik kranten gaan lopen.. vlgs mij al toen ik 13 was, want het mocht pas vanaf 14 ofzo.. en toen verdiende ik ineens 120 gulden in de maand. Dat was feest hoor
jah... heb er zin inquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
PpppikGisteren de HD trailer op Xbox 360 gezien van Pirates
Geweldig wordt dat zaterdag
toen ik een folderwijk had is mijn werkgever failliet gegaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kreeg al 180 gulden voor m`n krantewijk
1 straat, 185 kranten![]()
M`n neefjes vangen nu al 200 euro ofzo voor der krantenwijk
Netjes Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben ook met een folderwijkje begonnen, daarna heleboel verschillende baantjes gehad: Albert Heijn, Gamma, badmeester, medicijnen bezorgen, bakker, fietsenmaker, in een diepvriesmagazijn, aluminium profielen maken, Makro restaurant, counsellor in Amerika![]()
Praat oudersquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef kepler het volgende:
[..]
toen ik een folderwijk had is mijn werkgever failliet gegaan![]()
Werd er me zomaar 200 gulden door mijn neus geboord.... Mijn ouders: "Tja jongen, dat hoort er nu eenmaal bij"
Je gaat genieten gijs, heeerlijke filmquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
PpppikGisteren de HD trailer op Xbox 360 gezien van Pirates
Geweldig wordt dat zaterdag
ow zeker, ik ken er genoeg... Mensen die nog nooit echt gewerkt hebben. Staat ook niet goed op je CV als je als afgestudeerde ingenieur nog nooit op de 'werkvloer' hebt gestaan tijdens een bijbaantje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Netjes GijsMaar je weet vast wel welke types we bedoelen toch? Jij moet ze als student zijnde ook zeer zeker gezien hebben.
als ik sommige kinderen nu ziequote:
Inflatie..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kreeg al 180 gulden voor m`n krantewijk
1 straat, 185 kranten![]()
M`n neefjes vangen nu al 200 euro ofzo voor der krantenwijk
Waar komt die naam tegenvoeters eigenlijk vandaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ow zeker, ik ken er genoeg... Mensen die nog nooit echt gewerkt hebben. Staat ook niet goed op je CV als je als afgestudeerde ingenieur nog nooit op de 'werkvloer' hebt gestaan tijdens een bijbaantje.
Nee hij zei 'werkvloer'quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waar komt die naam tegenvoeters eigenlijk vandaan
kijk nog eens goed op de wereldkaartquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waar komt die naam tegenvoeters eigenlijk vandaan
Ja ik hoorde het van verschillende mensen al... jij hebt ook genoten dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je gaat genieten gijs, heeerlijke film
Nu Daan wat ouder wordt merk ik toch dat het wel pittig wordt hoor... en pittiger gaat worden. Leren delen..... leren niet op Jort's hoofd te staan..... potje training... fantastisch allemaal maar iedereen doet het op zijn eigen manier.... belangrijkste lijkt me straks juiste waarden en normen... ik zie het wel....quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef kepler het volgende:
[..]
en zo te horen doen alle Gijsjes het ook prima qua opvoeding![]()
Niet op zn hoofd slaan ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nu Daan wat ouder wordt merk ik toch dat het wel pittig wordt hoor... en pittiger gaat worden. Leren delen..... leren niet op Jort's hoofd te staan..... potje training... fantastisch allemaal maar iedereen doet het op zijn eigen manier.... belangrijkste lijkt me straks juiste waarden en normen... ik zie het wel....
Merk wel dat hij zijn ouders aan het testen is... tot hoever kan ik gaan
zolang de ouders goede 'normen en waarden' hebben, en dat zit bij jullie (meestalquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nu Daan wat ouder wordt merk ik toch dat het wel pittig wordt hoor... en pittiger gaat worden. Leren delen..... leren niet op Jort's hoofd te staan..... potje training... fantastisch allemaal maar iedereen doet het op zijn eigen manier.... belangrijkste lijkt me straks juiste waarden en normen... ik zie het wel....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Inflatie..
Maar ben van het NRC naar Rijn&gouwe gegaan.. en ben als invaller gaan werken..
Dus 0500 uur aanwezig zijn.. en als iemand ziek werd dan moest ik zijn wijk lopen, anders kon ik naar huis.
Dus had de kaart van Alphen mee.. reed door de meest onbekende wijken en leverde de kranten af.
Verdiende daar 300 gulden mee.. pimp'n
Ander kant van de wereld jah en dan; Tegenvoetersquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
kijk nog eens goed op de wereldkaartAan welke kant van de aarde zit ik nu?
en heb je mn mailtje gehad?
Terhoogte van knallende koppijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Terhoogte van knallende koppijn![]()
Oh en hij heeft vanmorgen weer op de pot geplast na een klein ongelukje in zijn broekje. Zelf zijn pot leeggegooid, omgespoeld en door getrokkenEn ohja voor zichzelf gejuicht
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Terhoogte van knallende koppijn![]()
Oh en hij heeft vanmorgen weer op de pot geplast na een klein ongelukje in zijn broekje. Zelf zijn pot leeggegooid, omgespoeld en door getrokkenEn ohja voor zichzelf gejuicht
![]()
Gijs af en toe.....quote:
Ja klopt.. in weer en wind.. jaar of 2 gedaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ok..... dus jij ging daar naartoe om 5 uur 's ochtends.... en dan hopen dat je een wijk mag lopen?? en anders mocht je weer naar huis
![]()
maar respect voor je inzet
![]()
Ja klopt, was ook altijd vechten met mn broertje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs af en toe.....zooo vermoeiend... je kan ze niet alleen laten. Daan is echt doctor Jackel met zijn experimenten .....
doch ook soms heel lief hoor..... maar ja.... broers... je kent het he !
De respect .....quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja klopt.. in weer en wind.. jaar of 2 gedaan.
Meestal was er wel iemand met een lekke band of 'ziek' dus kon vaak lopen.
En wie het meeste ziek was, die mocht de nieuwjaarskaartjes niet lopen, die deed ik dan
Had niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De respect .....
Ik had ook een wijk en moet zeggen dat ik ook heeeel vaak kranten dumpte
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef Quinny het volgende:
Ik had soms echt het idee dat hij tot zijn 4de in de luiers zal blijven lopen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De respect .....
Ik had ook een wijk en moet zeggen dat ik ook heeeel vaak kranten dumpte
Whoehahahahaha alleen die 2 bewoners gedaan ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik had ook een wijk, maar dan zo'n gratis regiokrant iets.... eerste week... alles netjes bezorgt.... 2e week alles in een container gedumpt
![]()
klacht van 2 bewoners
half jaar lang alleen maar die 2 bewoners gedaan....geen klacht meer binnen gehad.... kranten verzamelde ik en leverde in bij de oud-papier boer.... kreeg ik ook weer geld voor
was binnen 5 minuten klaar met mn wijk
Het laatste half jaar duurde mijn ronde ook 5 minuten... alle 160 kranten dumpte ik toen in het moeras een paar kilometer van mijn huis.... !quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik had ook een wijk, maar dan zo'n gratis regiokrant iets.... eerste week... alles netjes bezorgt.... 2e week alles in een container gedumpt
![]()
klacht van 2 bewoners
half jaar lang alleen maar die 2 bewoners gedaan....geen klacht meer binnen gehad.... kranten verzamelde ik en leverde in bij de oud-papier boer.... kreeg ik ook weer geld voor
was binnen 5 minuten klaar met mn wijk
straks ben ik het ook niet die zindelijk moet wordenquote:
in het moeras ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het laatste half jaar duurde mijn ronde ook 5 minuten... alle 160 kranten dumpte ik toen in het moeras een paar kilometer van mijn huis.... !
quote:
whahahahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een plaatje van alligators
Crocodile Dundeequote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Voor Brown... Rainbox Six voor 360![]()
TYFUS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo in een bootje .. in een zeer donker oerwoud.. moerasland.. ergens in het midden de kranten over boord, en weer maken dat je weg komt.quote:
Bakstenen komen verticaal opgestapeld uit de oven. 20 hoog. Maar die bovenste laag moet plat voor het inpakken. En die stenen moet je dan allemaal keren. Hele zomer als vakantiewerk ooit gedaan. Dan wordt je wel gemotiveerd om verder te studeren hoor!quote:
Waarom vraag je dat ook niet hier Gijs.... maakt niet uit.... DVD, HD of MINIDV medium kopen van het merk JVC of Sony..... klaar ben je !quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:10 schreef Atuniel het volgende:
Open je ook een topicVideocamera kopen, waar op letten?
Wat is het verschil tussen die 3 Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ook niet hier Gijs.... maakt niet uit.... DVD, HD of MINIDV medium kopen van het merk JVC of Sony..... klaar ben je !
Nee tering dingen... elk jaar camcorder van het jaar en Eisa awardsquote:
DVD: direct op dvd opnemen........ beetje onhandig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die 3 Gijs
Oh ja zus.......... ja nu je het zegt... Zeg dat dan meteen Gijs.... idd... JVC zuigt !quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef Magneet het volgende:
die jvc's awards? als ik op de verschillende sites lees dan worden ze door de gebruikers toch niet echt super gewaardeerd. Me zus heeft er ook 1, is er ook niet echt te spreken over.
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:18 schreef Atuniel het volgende:
Ja ik vind het kut als ik straks een toestel zou kopen en dat ik dan denk ... goh dat is wel handig, zit er bij mij niet op
DVD lijkt me ook handig.. staat het meteen op een dvd gebrand dan![]()
Ik zou zelf nu voor een HD opnemer gaan........ dan lekker simpel via pc op dvd branden. Of eerst simpel bewerken met Pinnacle.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:19 schreef Magneet het volgende:
yup, hij brand het dan meteen weg. Het zijn wel van die kleine dvd's die een klein fortuin kosten per stuk.
Oh ja, krijg je dat natuurlijk.. nou ja HD of minidv dan dus.. met HD out..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:19 schreef Magneet het volgende:
yup, hij brand het dan meteen weg. Het zijn wel van die kleine dvd's die een klein fortuin kosten per stuk.
Pinnacle?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zou zelf nu voor een HD opnemer gaan........ dan lekker simpel via pc op dvd branden. Of eerst simpel bewerken met Pinnacle.
die neetquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee tering dingen... elk jaar camcorder van het jaar en Eisa awards
Gijs... beste en simpelste video edit programma wat er is. Scenes verwijderen,........ scenes terugzetten, naadloos overgaan, cd erin en muziek op de achtergrond, titeltje erop,... dvd menutje erin en hop brandenquote:
Dat kan je allemaal toch niet stilhouden tenzij je een statief hebt....quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja, krijg je dat natuurlijk.. nou ja HD of minidv dan dus.. met HD out..
Wat is een leuke zoom.. 20x is overdreven denk ik.. ik hoef niet de piloot te zien van een overvliegend vliegtuig. En flux
whahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh ja zus.......... ja nu je het zegt... Zeg dat dan meteen Gijs.... idd... JVC zuigt !
Ok.. die software kom ik wel aan.. dvd brander meenemen in de kosten dus [14.gif]quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs... beste en simpelste video edit programma wat er is. Scenes verwijderen,........ scenes terugzetten, naadloos overgaan, cd erin en muziek op de achtergrond, titeltje erop,... dvd menutje erin en hop branden
Het is me nog nooit gelukt echter(maar dat komt door tijdsgebrek
)
http://www.videohelp.com/(...)io_version_9_235.jpg
Tis voor mijzelf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
Filmjes zijn zooooooooooo saai.Vreselijk als je bij iemand thuis komt en je moet uren naar een slechtgemonteerd filmpje kijken.
Onderhoudend filmen is een kunst. Dan liever foto's! Kun je er tenminste nog wat bijvertellen.
Ja maar luister eens blonde stink yup.... filmpjes maak je voor jezelfquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
Filmjes zijn zooooooooooo saai.Vreselijk als je bij iemand thuis komt en je moet uren naar een slechtgemonteerd filmpje kijken.
Onderhoudend filmen is een kunst. Dan liever foto's! Kun je er tenminste nog wat bijvertellen.
Als je je piemel gaat filmen zou ik toch maar wel voor die 20x zoom lens gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef Atuniel het volgende:
Tis voor mijzelf.
Ja gewoon een goede all in one speler kopen toch... mijne van Asus brand en leest alles... zijn niet zo duur... had je er nog geen 1.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok.. die software kom ik wel aan.. dvd brander meenemen in de kosten dus [14.gif]
mee eens.... ben ook niet echt een film man.... daarom wilde ik ook geen video van mn bruiloft.... kijk je toch nooit meer naar....quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ja,................ ja,.. slecht, laat dat voorop staan,... maar toch......... toch he... ene kleine glimlach hier achter mijn pc... thanks Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je je piemel gaat filmen zou ik toch maar wel voor die 20x zoom lens gaan.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja gewoon een goede all in one speler kopen toch... mijne van Asus brand en leest alles... zijn niet zo duur... had je er nog geen 1.
Ok,.. jouw beurt nu om iets uit te leggen..... wat is 14.gif![]()
[14.gif]quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja gewoon een goede all in one speler kopen toch... mijne van Asus brand en leest alles... zijn niet zo duur... had je er nog geen 1.
Ok,.. jouw beurt nu om iets uit te leggen..... wat is 14.gif![]()
Geen FUCKING idee Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook
![]()
vraag het me ook continu af
dacht dat ik de enige was die dat zag
![]()
![]()
Ja precies.. ik merk dat ik met mn fototoestel toch ook vaak filmpjes maak.. en dat is leuk om te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mee eens.... ben ook niet echt een film man.... daarom wilde ik ook geen video van mn bruiloft.... kijk je toch nooit meer naar....
maar paar weken geleden vrijgezellenfeest van een vriend van me gehad.... en daar was ik toch echt wel blij dat er een camera in de buurt was![]()
![]()
zooo leuk om het dan allemaal terug te zien.... vooral als de helft gewoon niet eens meer dingen kan herinneren??
ik ook nietquote:
WHOEHAHHAHAHAHAHHAA.... ander werk daar ook ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook nietdacht eerst dat het iets was dat door mn proxy ofzo werd tegen gehouden..... maar ander werk... nog steeds die 14.gif
![]()
![]()
vriend van me heeft dezequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja precies.. ik merk dat ik met mn fototoestel toch ook vaak filmpjes maak.. en dat is leuk om te zien.
Als ik nu een filmpje start van Jasmijn 2 mnd oud.. dat is toch waardevol hoor.
Laat staan die keren met Gijsje79 samen..
schrok me de tering man!quote:
Ook 360quote:
Ja mooi, daar koop ik 2 auto's voor voor dat geld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vriend van me heeft deze [afbeelding] schitterend ding... lekker handzaam... neem je nog es ergens mee naartoe.... schitterende kwaliteit....Eisa Awardje 2006
14.gifquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja mooi, daar koop ik 2 auto's voor voor dat geld.
Nee, ik zag net op kieskeurig inderdaad leuke sony's staan.. 3 400 euro vind ik leuk zat.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Laat staan die keren met Gijsje79 samen..
wanneer mag ik weer een x op je hoofd tekenen?quote:
Kom langs zal ik zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wanneer mag ik weer een x op je hoofd tekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |