Hou daar aan vast Don Gijs... mits je kids ook naar Italie willen natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje voor mijzelf in mijn hoofd... dat ik later ergens in Italie zit aan een grootte lange tafel in de schaduw van een grootte boom op een terras van een huisje.
Ik zit aan het hoofd van de tafel genietend van een fris rood wijntje , mijn vrouw naast mij, en aan tafel mijn inmiddels volwassen kinderen met hun kinderen die spelen in het gras... dat gaat gebeuren
Een vakantie is goed genoeg Gijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hou daar aan vast Don Gijs... mits je kids ook naar Italie willen natuurlijk...Of heb je het over een vakantie... !
topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:31 schreef Atuniel het volgende:
Moslims die FOK! smilies nadoen
Whahahhaah cool topic![]()
Middeleeuwers Gijs...middeleeuwers...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:55 schreef Sjotime het volgende:
Serieus..... wordt gewoon bedroeft van sommige foto's.... wat een volk....
eg nie, ow wacht ik heb je nummer ook nooit gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb iedereen er over gemeeld... en struik moet mn nieuwe nummer wel hebben, ik heb hem al eens gesmsd
Ja........ dat lachen om dood en verderf door dat volk...... raar....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Middeleeuwers Gijs...middeleeuwers...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
eg nie, ow wacht ik heb je nummer ook nooit gehad
Ik heb vlgs mij ook geen meel adres van jou.. van struik heb ik 30 die niet werken, strol heb ik niet, of zijn spammailboxen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
eg nie, ow wacht ik heb je nummer ook nooit gehad
Compleet andere wereld Gijs.. compleet anders. Net als Ethiopie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja........ dat lachen om dood en verderf door dat volk...... raar....
Dit bv..... te ziek voor woorden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb vlgs mij ook geen meel adres van jou.. van struik heb ik 30 die niet werken, strol heb ik niet, of zijn spammailboxen.
Welkom in 2006.. allemaal mogelijkheden om mensen te bereiken en niks werkt
Ook nu in Libanon, eerst op straat feestvieren en toeteren dat Hezbollah een tweetal soldaten heeft ontvoerd. En nu weer in de camera huilen omdat Israël ze terecht platbombardeert.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Sjotime het volgende:
Ja........ dat lachen om dood en verderf door dat volk...... raar....
Het gaat er nooit goed komen ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook nu in Libanon, eerst op straat feestvieren en toeteren dat Hezbollah een tweetal soldaten heeft ontvoerd. En nu weer in de camera huilen omdat Israël ze terecht platbombardeert.
Gister was wel een leuke discussie tussen zo’n flapdrol van de SP en Leon de Winter op TV. Die SP-er wilde weer de dialoog aan, internationale druk, blablabla. Waarop de Winter zei dat dat al 10 jaar niet werkt. In het Midden-Oosten gaat het om de sterkste, dat is het enige wat gerespecteerd wordt. Sla je mij, dan sla ik je 10x harder terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Het gaat er nooit goed komen ook.
Respect weet jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister was wel een leuke discussie tussen zo’n flapdrol van de SP en Leon de Winter op TV. Die SP-er wilde weer de dialoog aan, internationale druk, blablabla. Waarop de Winter zei dat dat al 10 jaar niet werkt. In het Midden-Oosten gaat het om de sterkste, dat is het enige wat gerespecteerd wordt. Sla je mij, dan sla ik je 10x harder terug.
Respect komt uit een gun, weet je neger!quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respect komt uit een gun, weet je neger!
Ja ... leuk..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef QueenR het volgende:
Zo maar snel naar het zwembad pffff, en morgen wordt het warmer.. beloofd wat
Ja, hoi hé.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef QueenR het volgende:
Zo maar snel naar het zwembad pffff, en morgen wordt het warmer.. beloofd wat
hoi!quote:
Ik hoop dat je een nagel breekt!quote:
Veilig van al het geweld.... onwetend en soms niet beseffendquote:
Niet te zwaarmoedig Gijs.. wij wonen gewoon op een beter deel van de wereld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Veilig van al het geweld.... onwetend en soms niet beseffend
Jawel maar ik verbaas me af en toe zo over het contrast in de wereld..... zo extreem !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niet te zwaarmoedig Gijs.. wij wonen gewoon op een beter deel van de wereld.
Ja had jij ook gehad he.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Vorig jaar ook gehad. 2 jaar gewerkt met die vent. Vrijdags afscheidsborrel, `s avonds dood in z`n stoel
Terecht hoorquote:Een Australiër die eieren van beschermde kaketoes naar Bangkok wilde smokkelen, heeft dat in zijn onderbroek gedaan. Wayne Floyd verstopte vlak voor de vlucht uit Sydney twee kaketoe-eieren in een sok in zijn onderbroek. "Een verrassing voor mijn vriendin", aldus Floyd.
Hij werd echter gesnapt door een douanebeambte, omdat die een verdachte bult bij zijn lies zag. De rechter denkt dat de eieren niet voor zijn vriendin waren, maar dat hij ze voor grof geld in Thailand wilde verkopen. Hij heeft een boete van 16.000 euro gekregen.
Heb je aan één dikke buik niet genoeg?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Neuken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |