Zegt 'ie dat echt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:31 schreef mart89 het volgende:
Ik heb een broertje van 9 dat de hele dag niks anders zegt dan:Enz...!
Jaquote:
Dat zal de LWOO-er zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:35 schreef arise het volgende:
Hij heeft het toch van iemand geleerd, die dit soort taalgebruik heel normaal vind.
Natuurlijk wordt er wel ingegrepen, alleen als je ouders hebt die fulltime werken gaat dit een beetje moeilijk... overdag gaat hij los en savonds is hij zogenaamd braaf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef woniya het volgende:
Een volwassene in het huis waar je broertje woont zou zo snel mogelijk moeten ingrijpen als je hij weer die soort woorden gebruikt. En dan ook serieus aanpakken. Hij is nu pas 9, en nu kun je er nog iets aan doen. Hij zal het wel op straat horen van stoere vriendjes waar hij tegen op kijkt, als thuis niet zo wordt gesproken. k denk niet dat LWOO er iets mee te maken heeft.
-1 voorspelbaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:38 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat een kankerbroertje heb jij zeg.
DIE was pas flauwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:49 schreef Echo99 het volgende:
Neem hem een keertje een dagje mee uit. Naar de Daniel de Hoed kliniek ofzo
Dat is zoeen kliniek waar allemaal terminale/zieke kankerpatienten zitten.quote:
Hij was niet flauw bedoeld. Meer sarcastisch. Ik heb een hekel een kutventjes die niet weten waar ze over praten.quote:
O, sorry.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hij was niet flauw bedoeld. Meer sarcastisch. Ik heb een hekel een kutventjes die niet weten waar ze over praten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:52 schreef M-I-L-F het volgende:
Ook raar, zo'n broertje dat eerst aan het schelden is, en dan 20 keer achter elkaar roept:
ENZ! ENZ! ENZ! (zie OP)
ja daar hield de woordenkennis van de ts op....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:52 schreef M-I-L-F het volgende:
Ook raar, zo'n broertje dat eerst aan het schelden is, en dan 20 keer achter elkaar roept:
ENZ! ENZ! ENZ! (zie OP)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |