Heeft Brigitte Bardot wel eens wat gezongen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:06 schreef Frollo het volgende:
Ook niet Tina Turner.
Maar de dame die ik zoek heeft wel een allitererende voor- en achternaam!
Die dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:28 schreef MaJo het volgende:
Mireille Mathieu?
Gok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
JeeInderdaad ongelooflijk dat zij de eerste ´westerling´ was die in China optrad
welke Rolling Stone speelt saxofoon op het Beatles nummer You know my name/Look up the number?
Bijna goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef Palau het volgende:
Keith Richards. te laat
Anders Brian WIlson?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:56 schreef Palau het volgende:
Brian Jones dan?
Ach ik vergeef het je hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef Palau het volgende:
Ja ik wist dat het die gast was die in het zwembad was geflikkerd en dat ie Brian heette.
Ik schaam me dat ik een Beach Boy heb genoemd in plaats van een Rolling Stone.
Hoe werd de trui genoemd in de Tour de France die de leider van het combinatieklassement droeg?
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
ho-hoiii!
Nog niet gesmolten? Ik wel![]()
Overkomt ons allemaal wel eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:Damn ik had 3 1/2 vraag goed bij Jip en Janneke...
Da's wel erg zuurquote:
"Actually, it's miss Chanandler Bong", zoals Chandler zou zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:09 schreef MaJo het volgende:
Mrs. Chanandler Bong
Ik noem zijn naam expres niet omdat het iets met de naam te maken heeft. Het zit in de eerste aflevering nadat ze getrouwd is. Hij heeft ook ooit een rolletje gespeeld, maar dat bedoel ik niet. En ik vind het wel erg grappigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Krijg ik ook een punt als ik vertel wie die bekende acteur is?
Hebben ze hem misschien een bijrolletje gegeven in één van de afleveringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |