zit er nu nog muziek van Tiesto in die film??quote:
Fuck Yeah!quote:
Die baggerproductie is gelukkig NERGENS te vinden rond de film!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit er nu nog muziek van Tiesto in die film??
dat nieuwe nummmer van hem was toch aan PotC 2 gekoppeld ???
Maar dan toch wel een doortrapte marketing tool om dat ding He's a pirate te noemen nu net die film uit is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die baggerproductie is gelukkig NERGENS te vinden rond de film!
Ik begon al te juichen bij die geweldig nieuwe Disney leaderquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De film is heerlijk. ik ben er helemaal vrolijk van.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik begon al te juichen bij die geweldig nieuwe Disney leader
Geweldig nietquote:
Jazeker, ik zat in de bioscoop met een gezichtsuidrukking die deze smiley's combineerdequote:
Zou een beetje cru zijn hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok dat je de afgelasting viert, niet de 2 sterfgevallen.
sluit Lost seizoen beter aan bij seizoen 1 dan DHW??quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Zo, eindelijk LOST seizoen 2 afgekeken.
Kan ik nu rustig gaan slapen
Oi slapen jijquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sluit Lost seizoen beter aan bij seizoen 1 dan DHW??
Ik wil nog een keer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, ik zat in de bioscoop met een gezichtsuidrukking die deze smiley's combineerde![]()
![]()
![]()
Ik moet nogquote:
Lost slit nooit aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sluit Lost seizoen beter aan bij seizoen 1 dan DHW??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |