IJzersterke tekst.quote:I'm the voice from the planet of Liquid Skies to bring you the message:
Come closer to the speakers, so I can see the light in your eyes.
I'm here to invite you on the journey to our planet of love and freedom.
So relax your body and open your mind for the melody transmisson.
The melody is the only way to our shining planet of Liquid Skies.
Come closer to the speakers, so I can see the light in your eyes.
Come on dance with me and feel the rythm take over your body!
Follow me to the planet of Liquid Skies!
Ik dacht dat die jongen wel wat meer ontspannends kon gebruikenquote:
Ieder z'n smaak...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
IJzersterke tekst.
Hahahahahaahahahaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Andyvie het volgende:
Jeutje, 2 doden tijdens de vierdaagse, de rest van de 4daagse is afgelast...niet normaal meer
Ik ben benieuwd hoeveel mensen desondanks gaan wandelen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Andyvie het volgende:
Jeutje, 2 doden tijdens de vierdaagse, de rest van de 4daagse is afgelast...niet normaal meer
ja van huis uit wandelen richting terras of caféquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen desondanks gaan wandelen...
Ik gok dat je de afgelasting viert, niet de 2 sterfgevallen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef davidov het volgende:
Eventjes terrasje pikken om het te vieren
Nee, gewoon de vierdaagse route. Er zijn altijd van die eigenwijze lui...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
ja van huis uit wandelen richting terras of café
Ik had het eig. gebaseerd op een song-titelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef HuubTuub het volgende:
He! het boek van dit topic....
goh, wat leuk.
[afbeelding]
Ik heb er hier een op zolder staan, het duurt toch wel erg lang voordat een ruimte een beetje koel is. Het probleem is ook nog eens dat een slang naar buiten moet en dan komt vanzelf ook weer warmte naar binnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb op marktplaats zitten kijken naar mobiele airco's
M'n plafondventilator maakt ook herrie, m'n PC ook een beetje..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb er hier een op zolder staan, het duurt toch wel erg lang voordat een ruimte een beetje koel is. Het probleem is ook nog eens dat een slang naar buiten moet en dan komt vanzelf ook weer warmte naar binnen.
Plus ze maken een teringherrie...
Enorm toffe film is dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Everyone has AIDS AIDS AIDS AIDS
(luistert Team America soundtrack)
I need you more than Ben Affleck needs acting schoolquote:
Die muts had geen scartkabelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die jongen wel wat meer ontspannends kon gebruiken
volgens mij zat hij juist zelf in een spannende horrormovie, waarin Jerruh zelf de hoofdrol speelt
die had hij zo nog bij Vlarp's conculega's van b.v. Paradigit kunnen gaan halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die muts had geen scartkabel![]()
Dus dat schoot niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |