Lekker insmeren met heel veel aftersun!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Pheno het volgende:
ik ben net even uit de zon. Dat mag dan ook, geloof ik
Bekend. Straks eerst nog een half uurtje gezellig in de trein afzien en dan een koude douche.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het weer zó gehad voor vandaag.
Nog een half uur, dan een half uur naar huis fietsen en dan urenlang in de hangmat.
ik word niet zo maar rood. Nee, ik heb alleen een kleine 3 liter verlorenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker insmeren met heel veel aftersun!
Ik pak er zo de olie bij. Factor twee en braden maar!
Maar toch is aftersun heel erg lekker straks na het douchen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Pheno het volgende:
ik word niet zo maar rood. Nee, ik heb alleen een kleine 3 liter verloren
Bloed? Dan kan ik wel verklaren dat dat kleurtje niet opschietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik word niet zo maar rood. Nee, ik heb alleen een kleine 3 liter verloren
Ik in totaal 45 minutenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Straks eerst nog een half uurtje gezellig in de trein afzien en dan een koude douche.
inklusiev typvautenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toch is aftersun heel erg lekker straks na het douchen.
Ik vind mezefl op de een of andere manier opeens als Liefie klinken ...![]()
Waar zijn de jellybeans?
ik weet niet wat er met jou gebeurt als jij in de zon gaat liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bloed? Dan kan ik wel verklaren dat dat kleurtje niet opschiet.
en het tactisch ontwijken van komma'squote:
Dan kom ik in beweging over het algemeenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met jou gebeurt als jij in de zon gaat liggen
wat een topickiller, dank je Philquote:
Als een pizza tussendoor een half uur op station Amersfoort moest zitten voor hij weer de oven in mocht, dan had de keuringsdienst van waren er heel wat meer op aan te merkenquote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een pizza tussendoor een half uur op station Amersfoort moest zitten voor hij weer de oven in mocht, dan had de keuringsdienst van waren er heel wat meer op aan te merken.
Ik zie net een kwartier vertraging, dus maak daar maar drie kwartier vanquote:
Je zou je maar op een andere manier moeten vermaken idd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie net een kwartier vertraging, dus maak daar maar drie kwartier van.
Gelukkig heb ik tegenwoordig internet op het station.
Nou ja, ik kan dat uiteraard wel, maar dan zouden jullie het zonder mij moeten stellenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou je maar op een andere manier moeten vermaken idd.
Dat zou me uiterst verdrietig maken, gelukkig heb jij tegenwoordig internet op het station.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dat uiteraard wel, maar dan zouden jullie het zonder mij moeten stellen.
Ik had een 20 tal minuten vertraging op Amersfoort, mn trein viel weer eens uit, net als gisteren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie net een kwartier vertraging, dus maak daar maar drie kwartier van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |